Csináljak pár ilyen videót?
Nem ketlem, hogy vannak "lazabb" parosok, csak nekem sikerul mindig olyan gumikat valasztanom, amik nem mennek fel kezzel.
Csináljak pár ilyen videót?
Nem ketlem, hogy vannak "lazabb" parosok, csak nekem sikerul mindig olyan gumikat valasztanom, amik nem mennek fel kezzel.
En mindig csak lesek, amikor olyan videot talalok, ahol az ember kezzel fel tudja tenni a gumit.
Nekem meg sose sikerult egyik felnimre se gumiszerelo nelkul feltenni/levenni.
ezt is könnyű lesz felrakni,csak még nagyon új. a mavic felnire a rubino gumik elég könnyen felmennek egy idő után.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
En mindig csak lesek, amikor olyan videot talalok, ahol az ember kezzel fel tudja tenni a gumit.
Nekem meg sose sikerult egyik felnimre se gumiszerelo nelkul feltenni/levenni.
Csináljak pár ilyen videót?
A sebesség mindent megold.
En mindig csak lesek, amikor olyan videot talalok, ahol az ember kezzel fel tudja tenni a gumit.
Nekem meg sose sikerult egyik felnimre se gumiszerelo nelkul feltenni/levenni.
még nekem se sikerült sose, viszont élőben láttam, akinek igen. valami bontrager külső volt, meg fulcrum kerék.
Azt jól értem, hogy hajtogatós Rubino Pro már csak grafénesben lesz ezután, majdnem duplájáért?
kb, de nem kötelező megvenni.
ki lehet fogni most 5k körül a kifutó rubinot, vagy, 4900-ért conti ultrasport II, ami legalább hasonló nívójú cucc. Jobban tapad, cserébe kevésbé gurul, de tartós-defekttűrő.
outin használtam 7k km-t hiba nélkül, defektet egyszer sem kaptam, se csúszósnak nem éreztem (de lomhának igen..) . ősz óta a városi bringámon kerülgetem vele az üvegszilánkokat, öngyújtó szikráztatókat, kátyúkat, bezúzott lámpabúrákat, és továbbra is hibátlan.
https://www.tuttibri...-sport-2-detail
15-ös felnin mérethelyes, kissé ballonosabb, mint a ráírt. Teljesen tökéletes edzőgumi, ne várj tőle csodát, elvégzi a melót, nem hagy út szélén.
kissé heavy dutybb megoldás a ssp
http://www.wiggle.co...ding-road-tyre/
illetve a durano s
http://www.wiggle.co...re-ltd-edition/
ha meg majdnem gp4ksII érzet kell kb. kétharmadáron, akkor meg gp
http://www.wiggle.co...x-folding-tyre/
szerk:
ha valaki tömlőssel megy, és akar kísérletezni, van pro4 sc, wigglin jó áron
http://www.wiggle.co...e-tubular-tyre/
(ref árnak a bike-compost vettem, ahhoz képest ez olcsó, főleg az ingyenpostával (60 gbp fölött?)
Vejne módosította - 2017. február 11. - 21:57
En mindig csak lesek, amikor olyan videot talalok, ahol az ember kezzel fel tudja tenni a gumit.
Nekem meg sose sikerult egyik felnimre se gumiszerelo nelkul feltenni/levenni.
megint egy kis gumizás következik: a téli bringámra fölraktam azokat a külsőket,és belsőket,amiket múlt évben a bianchi-n használtam. 2 kerékszetten voltak,szóval a két első keréken használt külsőt dobtam föl,ami szinte alig kopott vlmit. vittoria rubino pro 622x25-ös külsők,és michelin latex belsők lettek felszerelve. érezhető a különbség a hagyományos belsős,és a régi külsők közt. ezek cst,és conti radsport gumik voltak. annyira szembeötlő a változás,h nem fognám a hirtelen teljesítmény javulásra. eddig kb 23-as átlagokat mentem,most meg 25-ös átlagok jönnek ki. kb azonos pulzusokon. a bianchi-ra megint vittoria rubino pro külsők kerültek,latex belsőkkel. igaz most nem 25-ös,hanem 23-as szélességűek. mérlegre raktam őket. az a vicces,h alig volt különbség a 23-as,és a 25-ös közt. én 250 gramm környékét mértem mind a kettőnél. az új 23-as külsőket jó nehéz volt felszerelni a shamal gurcsikra. remélem nem kapok defektet velük,mert akkor elég nagy copi lesz belsőt cserélni.
áh, sok mindentől függ. a rubino prokat újként alig tudtam felszenvedni, izzadás-izmozás kellet, pár hónap után meg már ujjal-tenyérpárnával ment az egész
legjobb: nem defektet kapni. tegnap én is írkáltam gumitémában, de lusta voltam elküldeni, most meg lusta leszek kopizni majd!
megint egy kis gumizás következik: a téli bringámra fölraktam azokat a külsőket,és belsőket,amiket múlt évben a bianchi-n használtam. 2 kerékszetten voltak,szóval a két első keréken használt külsőt dobtam föl,ami szinte alig kopott vlmit. vittoria rubino pro 622x25-ös külsők,és michelin latex belsők lettek felszerelve. érezhető a különbség a hagyományos belsős,és a régi külsők közt. ezek cst,és conti radsport gumik voltak. annyira szembeötlő a változás,h nem fognám a hirtelen teljesítmény javulásra. eddig kb 23-as átlagokat mentem,most meg 25-ös átlagok jönnek ki. kb azonos pulzusokon. a bianchi-ra megint vittoria rubino pro külsők kerültek,latex belsőkkel. igaz most nem 25-ös,hanem 23-as szélességűek. mérlegre raktam őket. az a vicces,h alig volt különbség a 23-as,és a 25-ös közt. én 250 gramm környékét mértem mind a kettőnél. az új 23-as külsőket jó nehéz volt felszerelni a shamal gurcsikra. remélem nem kapok defektet velük,mert akkor elég nagy copi lesz belsőt cserélni.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
nekem idén elmegy ezzel az itthon talált tarcsiházzal-kábellel.
ősszel meg kap gyári campag szettet, mert csak
más:
http://www.ebay.com/...=p2047675.l2562
ez a void vajon eredeti?
En telre siman betettem egy nevenincs hatsovalto bowdent, tudok vele valtani gond nelkul. (Haz maradt, mar 2+ eves)
Tavasszal majd kap rendes polimerest, de csak azert, mert miert ne.
akartam egy olyan váltó rendszert,ami szinte tök új. ezért lett az összes G rugó kicserélve. lényegében a lánctányérokon kívül minden cserélve lett. amúgy jó lett volna a régi rugó is a jobbos karban. még bőven van benne kili.
én azt vettem észre a campa bovdenszettel kapcsolatban,h a kompozit váltókaros ergóknál tényleg számít. az alu karosokhoz jó akármelyik 1xű bovdenszett. na jó. azért ez így nem egészen igaz. érdemes azért olyan bovdenházat használni azokhoz is,amiben van vlmi kenőanyag.
a campa bovdenszettben egy hiányosságot látok,ami nálam előjött,h a házak kupakjai nem minden esetben tömítettek. volt már nekem olyan campa kupakom,amiben volt egy egészen pici gumi tömítés. ilyen tömített kupakot lehet kapni,de ezek nem campa bovdenházhoz valóak. más az átmérője a campának,mint akármelyik másiknak.
a G rugókhoz visszatérve: sztem az idény végeztével ismét cserélni fogom. nem nagy tétel,és sokat dob az ergókon.
Nem ciki ha szeretsz szerelgetni, néha én is megjavítok dolgokat amiknek semmi bajuk sincs :-)
Vittore: azzal a bowdenszettel szereltek már 8-9s csúcsos karokat is, meg 2001 körüli szerzeményeket. Jó lesz a régi karokhoz.
Don: hmm.. tavaly szezon előtt is cseréltél rugót-bowdenszettet. Esszenciálisnak érezted, vagy csak úgy, hogy "megcsinálom, mert van hozzá kedvem"? Azért a rugóknak 25k, a bowdennek 15k körül el (kellene) futnia, ha gyári-campag.
nálam pont azért nem volt idén, csak hátsó váltóhoz futó kábelház és kábelcsere, mert cc. 7k km-es futása alatt nem vettem észre jelentős teljesítménycsökkenést még a mezei jagwire-rozsdamentes felállásnál sem, bár, úgy házzal-belsővel azért jobb.
jövőre szeretnék komplett kampag-kábelezést.
akartam egy olyan váltó rendszert,ami szinte tök új. ezért lett az összes G rugó kicserélve. lényegében a lánctányérokon kívül minden cserélve lett. amúgy jó lett volna a régi rugó is a jobbos karban. még bőven van benne kili.
én azt vettem észre a campa bovdenszettel kapcsolatban,h a kompozit váltókaros ergóknál tényleg számít. az alu karosokhoz jó akármelyik 1xű bovdenszett. na jó. azért ez így nem egészen igaz. érdemes azért olyan bovdenházat használni azokhoz is,amiben van vlmi kenőanyag.
a campa bovdenszettben egy hiányosságot látok,ami nálam előjött,h a házak kupakjai nem minden esetben tömítettek. volt már nekem olyan campa kupakom,amiben volt egy egészen pici gumi tömítés. ilyen tömített kupakot lehet kapni,de ezek nem campa bovdenházhoz valóak. más az átmérője a campának,mint akármelyik másiknak.
a G rugókhoz visszatérve: sztem az idény végeztével ismét cserélni fogom. nem nagy tétel,és sokat dob az ergókon.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Vittore: azzal a bowdenszettel szereltek már 8-9s csúcsos karokat is, meg 2001 körüli szerzeményeket. Jó lesz a régi karokhoz.
Don: hmm.. tavaly szezon előtt is cseréltél rugót-bowdenszettet. Esszenciálisnak érezted, vagy csak úgy, hogy "megcsinálom, mert van hozzá kedvem"? Azért a rugóknak 25k, a bowdennek 15k körül el (kellene) futnia, ha gyári-campag.
nálam pont azért nem volt idén, csak hátsó váltóhoz futó kábelház és kábelcsere, mert cc. 7k km-es futása alatt nem vettem észre jelentős teljesítménycsökkenést még a mezei jagwire-rozsdamentes felállásnál sem, bár, úgy házzal-belsővel azért jobb.
jövőre szeretnék komplett kampag-kábelezést.
Vejne módosította - 2017. február 10. - 06:53
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
koszi, de ezzel hogy ultrashift bowden nem sokra megyek
mert az ergó ez http://foto.bdc-foru..._800/100615.jpg
a RD meg ez http://www.wigglesta...w=430&h=430&a=7
mégis úgy érzem hogy akkor is váltana, ha PB gázpalackot vinnék keresztbe a vázon és valaki betonnal locsolná a váltót, miközben vmi meredeken küzdenék :-)
szóval asszem egyetértek hogy a jobb kábelszett inkább tartósságban penge
Nos, 8ezer körül kapsz campag kábelkészletet, újat.
kb. 3ezer "bolti proli" kábelezés.
nagyon kevés az árkülönbség, de előbbi 15-16 ezer km-en át is tud problémamentes lenni (ha nem sarazod-dagonyázod-vizezed) utóbbi meg fele annyit sem bír.
vegyél campag kábelkészletet
http://www.ebay.com/...-/272545717965?
magyar eladótól, magyar országbú!
Vejne módosította - 2017. február 09. - 22:00
új kérdés (talán)
szerintetek mennyire dob az élményen egy csúcs bovdenezés (cable+housing)?
lehet hogy a bringa alkatrészek összeállítása is olyan mint a Hi-Fi? olyan a hangzás mint a leggyengébb alkatrész : hiába költesz százezreket erősítőre, TT-re, hangfalakra, ha alap a hangszóró kábeled?
szóval egy Record szett se hozza ki magából a maxot egy proli (nekem ilyen van) kábelezéssel?
Ha megengedheted magadnak, akkor nem szabad ezen sokat gondolkodni. Mindketto jo, amit kineztel.
Ha egy evig kellene ra gyujtened, akkor maradj egy klasszikus alu felninel.
Minden bringas koltes penzkidobas, ha ugy nezzuk, szoval nem erdemes ugy nezni.
Alapvetően egy mindenes kerék kellene, edzésre és versenyre egyaránt. (Nem sok outi versenyen indulok max 5-6/év és azokból is pár külföldi szervezés (nem szeretek ezeken a ratyi magyar utakon bolyban menni)
Ezért lenne jó egy univerzális kerék, ami súlyban sem rossz, de aeros is egyben. A másik lehetőség, hogy veszek olcsóbban egy aeros karbon kereket, ami kicsit nehezebb és a direktbe hegyi edzés/verseny van akkor cserélgetem a kereket. Szerintetek megéri azt 300-400k egy ilyen kerék, gyorsabb leszel tőle valamelyest, annyival jobb érzés vele menni. A cool faktor kétségtelenül megvan vele
Pénzkidobás teljesítmény szempontjából
A sebesség mindent megold.