Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34366 hozzászólás a témában

#2541
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás

c12 cuccok miota up-to-date-ek, főleg, a diszkontdarabok?

Repeat: "el kellene, hogy ferjen benne"



#2542
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

A nyeregcsobol, az ulescso szogebol es rovid fejcsobol kiindulva ez bizony TT vaz.   Epp ezert el kellene, hogy ferjen benne egy modern szeles TT kerek, szeles gumival.

c12 cuccok miota up-to-date-ek, főleg, a diszkontdarabok?



#2543
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás

sztem ez egy tt váz. nem kell,h elférjen benne a 25-ös külső

A nyeregcsobol, az ulescso szogebol es rovid fejcsobol kiindulva ez bizony TT vaz.   Epp ezert el kellene, hogy ferjen benne egy modern szeles TT kerek, szeles gumival.



#2544
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.430 hozzászólás

C12-t vettem végül, nem csúszópapucsos. (Nyerget cseréltem selle italia slr xp-re.)
Kényelmesebb mint a Focus Cayo, merevebbnek is érzem. A kereket szerettem volna cserélni fulcrum quattrora+25ös gumira. Most nem tudom merre induljak, újratervezés van. 

sztem ez egy tt váz. nem kell,h elférjen benne a 25-ös külső


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#2545
inas

inas

    fórumtag

  • fórumtag
  • 91 hozzászólás
Vejne. Olvastam egy régebbi írásodban,hogy acetonnal szedted le a logót egy stucniról.
Én is próbáltam, de halványan rajtamaradt. Fülpiszkálót használtam. Te hogyan csináltad?
Áztattad?

#2546
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

http://www.cyclecycl...es/IMG_7222.jpg

 

ez az? ezt kell benne acélra cserélni?

ez egy ultrashift kar.. nem erről beszéltem.



#2547
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás

más: már írtam-beszéltük miriádszor, hogy, a powershift mukodest imádom, mivel finomabb, kisebb izomerőt igényel, lágyabb. ráadásul, a 15-től gyártott powershift karok kioldója eps-szeruen lefelé ívelt, nagy tappancs.

 

ugyebár a ps egyetlen hibája-gyengesége, hogy a ricnikerék muanyag. de ismerős említette, hogy orosz fórumon látta, hogy elkészítették a kis ricnikereket acélból, aztán.. hmm..

 

egy olyan ps kar lenne az ideális megoldás szerintem :) tartós-jól használható..

http://www.cyclecycl...es/IMG_7222.jpg

 

ez az? ezt kell benne acélra cserélni?



#2548
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

C12-t vettem végül, nem csúszópapucsos. (Nyerget cseréltem selle italia slr xp-re.)
Kényelmesebb mint a Focus Cayo, merevebbnek is érzem. A kereket szerettem volna cserélni fulcrum quattrora+25ös gumira. Most nem tudom merre induljak, újratervezés van. 

ennyiből vehettél volna hong fu fm-66-ost, ott tuti elfért volna a 25-ös gumi :(



#2549
jackbacsi87

jackbacsi87

    fórumtag

  • fórumtag
  • 60 hozzászólás

nem lesz vele gond, főleg hátul nem.

 

teljesen jó lesz Neked.

 

amúgy milyen váz? ha csúszópapucsos, próbáld meg hátratolni a kereket koppig..

 

egyébként, gyári bringán simán tesznek 23-ast a 19c széles felnire, szóval, 15c-re 21 teljesen oké, hátul meg azátn főleg (igen, mentem 20assal 15-ösön hónapokig..)

C12-t vettem végül, nem csúszópapucsos. (Nyerget cseréltem selle italia slr xp-re.)
Kényelmesebb mint a Focus Cayo, merevebbnek is érzem. A kereket szerettem volna cserélni fulcrum quattrora+25ös gumira. Most nem tudom merre induljak, újratervezés van. 



#2550
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Sziasztok!
Kicsit bajban vagyok. Jelenleg 13c kerék van hátul 21-es gumival. Ezt cseréltem volna le fulcrum quattro-ra (17c) és 25-ös gumira. Egy probléma van csak, hogy nem fér el a vázban. Még szerencse, hogy nem rendeltem meg... 23-as gumit feldobtam az is nagy, szóval úgy néz ki 21-es a max. Táblázatokat nézegettem, de nem találtam választ: 21-es gumi 15c felnin mennyire vállalható?

nem lesz vele gond, főleg hátul nem.

 

teljesen jó lesz Neked.

 

amúgy milyen váz? ha csúszópapucsos, próbáld meg hátratolni a kereket koppig..

 

egyébként, gyári bringán simán tesznek 23-ast a 19c széles felnire, szóval, 15c-re 21 teljesen oké, hátul meg azátn főleg (igen, mentem 20assal 15-ösön hónapokig..)


Vejne módosította - 2017. március 04. - 13:13


#2551
jackbacsi87

jackbacsi87

    fórumtag

  • fórumtag
  • 60 hozzászólás

Sziasztok!
Kicsit bajban vagyok. Jelenleg 13c kerék van hátul 21-es gumival. Ezt cseréltem volna le fulcrum quattro-ra (17c) és 25-ös gumira. Egy probléma van csak, hogy nem fér el a vázban. Még szerencse, hogy nem rendeltem meg... 23-as gumit feldobtam az is nagy, szóval úgy néz ki 21-es a max. Táblázatokat nézegettem, de nem találtam választ: 21-es gumi 15c felnin mennyire vállalható?


jackbacsi87 módosította - 2017. március 04. - 12:16


#2552
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

más: már írtam-beszéltük miriádszor, hogy, a powershift mukodest imádom, mivel finomabb, kisebb izomerőt igényel, lágyabb. ráadásul, a 15-től gyártott powershift karok kioldója eps-szeruen lefelé ívelt, nagy tappancs.

 

ugyebár a ps egyetlen hibája-gyengesége, hogy a ricnikerék muanyag. de ismerős említette, hogy orosz fórumon látta, hogy elkészítették a kis ricnikereket acélból, aztán.. hmm..

 

egy olyan ps kar lenne az ideális megoldás szerintem :) tartós-jól használható..



#2553
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Ja, tenyleg, emlekszem mar.

Kar, akkor marad a 7800.

 

Shiftmate sincs a celra, ha jol latom, vagy legalabbis nem tudom melyik jo.

ha van olyan, amivel campagnolo régi váltókart shimano váltóval-soron tudsz használni, az jó lehet. 

 

mert, ha jól látom, egyforma "actuation ratio"-ja van a régi campagnolo-új shimano váltóknak (coincidence at its best!)

 

shiftmate 4 jó lehet.. próba-szerencse


Vejne módosította - 2017. március 04. - 07:25


#2554
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás

hogy kerül a nehéz, a szar és a shimano egy mondatba?  :lol:



#2555
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás

Ja, tenyleg, emlekszem mar.

Kar, akkor marad a 7800.

 

Shiftmate sincs a celra, ha jol latom, vagy legalabbis nem tudom melyik jo.



#2556
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Koszi,

Az tok jo, a 7800-as 420g, azt valtana ki.  Alternativa egy 6700-as, az meg 450g, es meg sz*r is.

nem lesz jó..

 

a 47-es karok hosszabb bowdenhúzásúak, kelleni fog hozzá 6800-5800-4700 váltó hátra. Azért is JÓ az "új" tiagra (4700), mert hosszabb húzású, nem olyan érzékeny (ld. 11s rendszerek dizájnját)

 

mondjuk az shimanonál nem tétel, a 10s sor meg marad..


Vejne módosította - 2017. március 03. - 20:38


#2557
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás

Koszi,

Az tok jo, a 7800-as 420g, azt valtana ki.  Alternativa egy 6700-as, az meg 450g, es meg sz*r is.



#2558
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

http://road.cc/conte...a-v-shimano-105

 

aszondja, 493. legyen 500.

 

http://www.chainreac...t/rp-prod137777

 

qa-ban 486-ot ír.


Vejne módosította - 2017. március 03. - 18:34


#2559
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás

ST-4700 sulyat (tomeget) tudja valaki?   Gugli rajtam nem segitett.



#2560
Amjad

Amjad

    újonc

  • fórumtag
  • 17 hozzászólás

hol laksz?

amúgy tekerj a b-csavaron, szerintem akkora tárcsánál hátul már nem jó a gyári alapállás.


Valóban! Tökig ki volt tekerve. Sokkal jobb lett. Viszont volt egy banális hiba. A hajtómű mellett lévő láncleesés gátló műanyag bizbasz is elérte a láncot.
Most már csend van. (Legalábbis terhelés nélkül, kézzel hajtva a pedált...)
Kössz!