nekem idén elmegy ezzel az itthon talált tarcsiházzal-kábellel.
ősszel meg kap gyári campag szettet, mert csak
más:
http://www.ebay.com/...=p2047675.l2562
ez a void vajon eredeti?
nekem idén elmegy ezzel az itthon talált tarcsiházzal-kábellel.
ősszel meg kap gyári campag szettet, mert csak
más:
http://www.ebay.com/...=p2047675.l2562
ez a void vajon eredeti?
En telre siman betettem egy nevenincs hatsovalto bowdent, tudok vele valtani gond nelkul. (Haz maradt, mar 2+ eves)
Tavasszal majd kap rendes polimerest, de csak azert, mert miert ne.
akartam egy olyan váltó rendszert,ami szinte tök új. ezért lett az összes G rugó kicserélve. lényegében a lánctányérokon kívül minden cserélve lett. amúgy jó lett volna a régi rugó is a jobbos karban. még bőven van benne kili.
én azt vettem észre a campa bovdenszettel kapcsolatban,h a kompozit váltókaros ergóknál tényleg számít. az alu karosokhoz jó akármelyik 1xű bovdenszett. na jó. azért ez így nem egészen igaz. érdemes azért olyan bovdenházat használni azokhoz is,amiben van vlmi kenőanyag.
a campa bovdenszettben egy hiányosságot látok,ami nálam előjött,h a házak kupakjai nem minden esetben tömítettek. volt már nekem olyan campa kupakom,amiben volt egy egészen pici gumi tömítés. ilyen tömített kupakot lehet kapni,de ezek nem campa bovdenházhoz valóak. más az átmérője a campának,mint akármelyik másiknak.
a G rugókhoz visszatérve: sztem az idény végeztével ismét cserélni fogom. nem nagy tétel,és sokat dob az ergókon.
Nem ciki ha szeretsz szerelgetni, néha én is megjavítok dolgokat amiknek semmi bajuk sincs :-)
Vittore: azzal a bowdenszettel szereltek már 8-9s csúcsos karokat is, meg 2001 körüli szerzeményeket. Jó lesz a régi karokhoz.
Don: hmm.. tavaly szezon előtt is cseréltél rugót-bowdenszettet. Esszenciálisnak érezted, vagy csak úgy, hogy "megcsinálom, mert van hozzá kedvem"? Azért a rugóknak 25k, a bowdennek 15k körül el (kellene) futnia, ha gyári-campag.
nálam pont azért nem volt idén, csak hátsó váltóhoz futó kábelház és kábelcsere, mert cc. 7k km-es futása alatt nem vettem észre jelentős teljesítménycsökkenést még a mezei jagwire-rozsdamentes felállásnál sem, bár, úgy házzal-belsővel azért jobb.
jövőre szeretnék komplett kampag-kábelezést.
akartam egy olyan váltó rendszert,ami szinte tök új. ezért lett az összes G rugó kicserélve. lényegében a lánctányérokon kívül minden cserélve lett. amúgy jó lett volna a régi rugó is a jobbos karban. még bőven van benne kili.
én azt vettem észre a campa bovdenszettel kapcsolatban,h a kompozit váltókaros ergóknál tényleg számít. az alu karosokhoz jó akármelyik 1xű bovdenszett. na jó. azért ez így nem egészen igaz. érdemes azért olyan bovdenházat használni azokhoz is,amiben van vlmi kenőanyag.
a campa bovdenszettben egy hiányosságot látok,ami nálam előjött,h a házak kupakjai nem minden esetben tömítettek. volt már nekem olyan campa kupakom,amiben volt egy egészen pici gumi tömítés. ilyen tömített kupakot lehet kapni,de ezek nem campa bovdenházhoz valóak. más az átmérője a campának,mint akármelyik másiknak.
a G rugókhoz visszatérve: sztem az idény végeztével ismét cserélni fogom. nem nagy tétel,és sokat dob az ergókon.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Vittore: azzal a bowdenszettel szereltek már 8-9s csúcsos karokat is, meg 2001 körüli szerzeményeket. Jó lesz a régi karokhoz.
Don: hmm.. tavaly szezon előtt is cseréltél rugót-bowdenszettet. Esszenciálisnak érezted, vagy csak úgy, hogy "megcsinálom, mert van hozzá kedvem"? Azért a rugóknak 25k, a bowdennek 15k körül el (kellene) futnia, ha gyári-campag.
nálam pont azért nem volt idén, csak hátsó váltóhoz futó kábelház és kábelcsere, mert cc. 7k km-es futása alatt nem vettem észre jelentős teljesítménycsökkenést még a mezei jagwire-rozsdamentes felállásnál sem, bár, úgy házzal-belsővel azért jobb.
jövőre szeretnék komplett kampag-kábelezést.
Vejne módosította - 2017. február 10. - 06:53
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
koszi, de ezzel hogy ultrashift bowden nem sokra megyek
mert az ergó ez http://foto.bdc-foru..._800/100615.jpg
a RD meg ez http://www.wigglesta...w=430&h=430&a=7
mégis úgy érzem hogy akkor is váltana, ha PB gázpalackot vinnék keresztbe a vázon és valaki betonnal locsolná a váltót, miközben vmi meredeken küzdenék :-)
szóval asszem egyetértek hogy a jobb kábelszett inkább tartósságban penge
Nos, 8ezer körül kapsz campag kábelkészletet, újat.
kb. 3ezer "bolti proli" kábelezés.
nagyon kevés az árkülönbség, de előbbi 15-16 ezer km-en át is tud problémamentes lenni (ha nem sarazod-dagonyázod-vizezed) utóbbi meg fele annyit sem bír.
vegyél campag kábelkészletet
http://www.ebay.com/...-/272545717965?
magyar eladótól, magyar országbú!
Vejne módosította - 2017. február 09. - 22:00
új kérdés (talán)
szerintetek mennyire dob az élményen egy csúcs bovdenezés (cable+housing)?
lehet hogy a bringa alkatrészek összeállítása is olyan mint a Hi-Fi? olyan a hangzás mint a leggyengébb alkatrész : hiába költesz százezreket erősítőre, TT-re, hangfalakra, ha alap a hangszóró kábeled?
szóval egy Record szett se hozza ki magából a maxot egy proli (nekem ilyen van) kábelezéssel?
Ha megengedheted magadnak, akkor nem szabad ezen sokat gondolkodni. Mindketto jo, amit kineztel.
Ha egy evig kellene ra gyujtened, akkor maradj egy klasszikus alu felninel.
Minden bringas koltes penzkidobas, ha ugy nezzuk, szoval nem erdemes ugy nezni.
Alapvetően egy mindenes kerék kellene, edzésre és versenyre egyaránt. (Nem sok outi versenyen indulok max 5-6/év és azokból is pár külföldi szervezés (nem szeretek ezeken a ratyi magyar utakon bolyban menni)
Ezért lenne jó egy univerzális kerék, ami súlyban sem rossz, de aeros is egyben. A másik lehetőség, hogy veszek olcsóbban egy aeros karbon kereket, ami kicsit nehezebb és a direktbe hegyi edzés/verseny van akkor cserélgetem a kereket. Szerintetek megéri azt 300-400k egy ilyen kerék, gyorsabb leszel tőle valamelyest, annyival jobb érzés vele menni. A cool faktor kétségtelenül megvan vele
Pénzkidobás teljesítmény szempontjából
A sebesség mindent megold.
Alapvetően egy mindenes kerék kellene, edzésre és versenyre egyaránt. (Nem sok outi versenyen indulok max 5-6/év és azokból is pár külföldi szervezés (nem szeretek ezeken a ratyi magyar utakon bolyban menni)
Ezért lenne jó egy univerzális kerék, ami súlyban sem rossz, de aeros is egyben. A másik lehetőség, hogy veszek olcsóbban egy aeros karbon kereket, ami kicsit nehezebb és a direktbe hegyi edzés/verseny van akkor cserélgetem a kereket. Szerintetek megéri azt 300-400k egy ilyen kerék, gyorsabb leszel tőle valamelyest, annyival jobb érzés vele menni. A cool faktor kétségtelenül megvan vele
Sziasztok!
Ti milyen karbon kerékszettet ajánljátok? Én egy univerzálisabban gondolkodnék, úgy 40-50 mm körüliben. Mavic Ksyrium Elite (kb. 1550 g)kerekemet fejleszteném egy aerosabbra.
Én ezeket találtam elsőre, amik tetszenek
https://www.bike24.c...69]=1;orderby=3
https://www.bike-dis...02684/wg_id-216
De az árukat még ízlelgetnem kell...
ha az agyak fontosak, fulcrum.
Sziasztok!
Ti milyen karbon kerékszettet ajánljátok? Én egy univerzálisabban gondolkodnék, úgy 40-50 mm körüliben. Mavic Ksyrium Elite (kb. 1550 g)kerekemet fejleszteném egy aerosabbra.
Én ezeket találtam elsőre, amik tetszenek
https://www.bike24.c...69]=1;orderby=3
https://www.bike-dis...02684/wg_id-216
De az árukat még ízlelgetnem kell...
Mire kell? versenyre vagy hétköznap is ezzel gurulgatnál?
Szerintem egy ksyrium elite után merevségben, reakcióban, sprintnél semmi nem fogsz észrevenni. Síkon persze más a helyzet. Kérdés, hogy ez neked megére-e annyit, hogy ha felütöd, akkor az fájni fog a pénztárcádnak, esőben nem állsz meg úgy mint eddig, Alpokban nagy lejtőn meg azért a peremes karbonok szeretnek túlhevülni, a gyanta ezt nem szereti és néha ettől is kuka lesz a felni.
Karbonból és még mindig csak szingót vennék, ott ez a probléma kevésbé jelentkezik a felni kialakítása miatt (nincs ugye perem ami a gyenge pontja ezeknek), de esőben megállni ezzel sem olyan jó bár ahogy hallom mindenféle csoda módszer van már erre is.
A DT-t sokan szeretik, a hátsó agyaik un. Ratchet system elven működnek, okos megoldás, meg elvileg jól is szerelhető. Viszont 1 barátomnak 2 szett ilyen rendszerű kereke van, mindkettő szar, az egyikben a racsniszerkezet ugrott szét úgy, hogy szét se lehet szedni a másikban meg a csapágyak szálltak el. Viszont az első kerekei tényleg szépen gurulnak :-)
A Fulcrumot nem ismerem
Sziasztok!
Ti milyen karbon kerékszettet ajánljátok? Én egy univerzálisabban gondolkodnék, úgy 40-50 mm körüliben. Mavic Ksyrium Elite (kb. 1550 g)kerekemet fejleszteném egy aerosabbra.
Én ezeket találtam elsőre, amik tetszenek
https://www.bike24.c...69]=1;orderby=3
https://www.bike-dis...02684/wg_id-216
De az árukat még ízlelgetnem kell...
de rosa: uhh tényleg nagyon átgondolt a stucni-kormány-nyeregcső összhang, ahogy a bandázs-nyereg is
http://www.starbike....alleries/?id=25 hasonló súlyban van a vázam, villám és a kerekek. a szett is kb pariban van.
apróságokból össze lehet szedni fél kg különbséget, az ő javára :-) 8,6 vs 9,2
én tegnap mértem az enyémet. 9360 gramm pedállal,és kulacstartókkal. na meg a shamal kerekekkel. a másik kerékszettemmel szerintem 9 kg körül lenne. majd megnézem vlmikor.
amúgy baba ez a de rosa.
donciccio módosította - 2017. február 07. - 19:19
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
http://www.starbike....alleries/?id=25 hasonló súlyban van a vázam, villám és a kerekek. a szett is kb pariban van.
apróságokból össze lehet szedni fél kg különbséget, az ő javára :-) 8,6 vs 9,2