Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#25201
Posted 2010. June 12. - 15:47
#25202
Posted 2010. June 12. - 11:10
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#25203
Posted 2010. June 12. - 10:58
Vannak elonyei, de hatranya is boven. Nincs szelesseg finombeallitas, marpedig a vazak nem pont 68.00mm-esek. A hullamos alatet kenyszermegoldas.
A csapagycsereben sincs sok koszonet, Sh-hoz kepest foleg.
Hogy a Power Torque lenne az Ultra utodja, arra nem fogadnek azert.
#25204
Posted 2010. June 12. - 10:27
#25205
Posted 2010. June 12. - 00:52
Na most ez az új Power Torque olyan, mint a Shimano. A múltkor valahol Yasec fejtegette, hogy miért jobb a Campa, mint a Shimano, erre most lekoppintják.
A kérdés, hogy a Super Record és a Chorus mit használ ezentúl, nyilván az a jobb. Mivel ezt a Velocenél vezetik be, lehet, hogy meg is hagyják ott, pontosabban a Veloce ezentúl négyszöges helyett Power Torque lesz, meg az Athena is megkapja a PT-t.
S nem egészen koppintás, amennyiben a rögzítés ügyesebb és könnyebb(nek látszik, mint a Shimanoéké). A kék végdarab egy rögzítõcsavar?
Yasec véleményét osztom, számomra az Ultra Torque szimmetriája és merevsége illetve biztonsága a nyerõ - elvileg.
Emellett boldog vagyok az ünnepnapi gépemen tizes Veloce-val (nem is a legújabb változatú tizes) és (Campagnolo) négyszögtengellyel.
#25206
Posted 2010. June 11. - 20:54
2011 Campagnolo Centaur & Veloce 10s
2011 Campagnolo Power Torque System™
Na most ez az új Power Torque olyan, mint a Shimano. A múltkor valahol Yasec fejtegette, hogy miért jobb a Campa, mint a Shimano, erre most lekoppintják.
#25207
Posted 2010. June 11. - 20:49
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#25208
Posted 2010. June 11. - 16:54
172es magassághoz mekkora országuti méret passzol? Az 52es nagyon pici lenne?
Pont jó kb
#25209
vendég_konadew88_*
Posted 2010. June 11. - 16:32
vendég_konadew88_*
#25210
Posted 2010. June 11. - 09:23
Nem feltétlenül. Nekem van egy 53-as méretû országútim, az 80 mm-es stucnival épp jó, 100-assal kicsit nyújtózós (offszetes nyeregcsõben elõretolt nyereggel), illetve egy 52-es Kona Major One, 80-as stucnival, offszet nélküli nyeregcsõben hátratolt nyereggel éppen jó. Én 171 cm vagyok.
Üdv,
Tamás
#25211
vendég_konadew88_*
Posted 2010. June 11. - 08:57
vendég_konadew88_*
#25212
Posted 2010. June 10. - 17:24
Bicycle Frame Spacing
A régi, keskeny acélvázak is szélesíthetõk, óvatosan 1-2 deszkával.
lásd Sheldon Brown brinás oldalát
(gugliba írd be a nevét és kidobja az oldalt)
továbbá egy konkrét példa is: a neten kerestem egy konkrét bringát (Trek 400) és kidobott egy cikket, miszerint ez az anno 7 sebességes bringa hogy lett 8 vagy 9 sebességes: "Next I carefully spread the stays to 130mm to accept the modern Ritchey wheel set and used string to make sure everything stayed properly aligned..."
itt a link: Vintage Trek Gallery - Refurbished 1986 Trek 400 Steel Road Bike
#25213
Posted 2010. June 10. - 17:19
lásd Sheldon Brown brinás oldalát
(gugliba írd be a nevét és kidobja az oldalt)
továbbá egy konkrét példa is: a neten kerestem egy konkrét bringát (Trek 400) és kidobott egy cikket, miszerint ez az anno 7 sebességes bringa hogy lett 8 vagy 9 sebességes: "Next I carefully spread the stays to 130mm to accept the modern Ritchey wheel set and used string to make sure everything stayed properly aligned..."
itt a link: Vintage Trek Gallery - Refurbished 1986 Trek 400 Steel Road Bike
Sziasztok!
Szeretnék egy hagyományos acélcsöves országútit alkotni, de 9 vagy 10 sebességeset szeretnék csinálni. Mivel a régi acélvázak 6-7-nél több sebességre nm nagyon lettek tervezve, ezért nem is álmodom ilyesmirõl, azonban azt szeretném megkérdezni tõletek, hogy tudtok-e valakit, vagy valamilyen helyet, ahol segítséget tudnék ezügyben kérni.
Elõre is köszi! Üdv: Máté
#25214
Posted 2010. June 10. - 00:20
Ne viccelj siman lehet 10-es egy regi acelvaz is.
A 130-as hatso papucs tavolsag a 90-es evekben mar megvolt a 8-as renszerekhez, ez azota nem valtozott!
De a korabbi 126-ost se nagy ugy szelesiteni szakembernek. Alap vazmunka.
#25215
Posted 2010. June 10. - 00:16
Atlag nem veszes, de teny, 23% koruli maxot latok a legmeredekebb 50meteres szakaszon. Nem keves ez sem.
#25216
Posted 2010. June 09. - 23:51
Szeretnék egy hagyományos acélcsöves országútit alkotni, de 9 vagy 10 sebességeset szeretnék csinálni. Mivel a régi acélvázak 6-7-nél több sebességre nm nagyon lettek tervezve, ezért nem is álmodom ilyesmirõl, azonban azt szeretném megkérdezni tõletek, hogy tudtok-e valakit, vagy valamilyen helyet, ahol segítséget tudnék ezügyben kérni.
Elõre is köszi! Üdv: Máté
#25217
Posted 2010. June 09. - 22:50
#25218
Posted 2010. June 09. - 18:06
A sebesség mindent megold.
#25219
Posted 2010. June 09. - 17:01
#25220
Posted 2010. June 09. - 16:59

Sign In
Create Account

Back to top






