Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#25161
Írta 2010. június 18. - 21:33

Akkor ez a Gunsha cég nem tünik gázosnak. Mármint nem szart árulnak?
#25162
Írta 2010. június 18. - 20:04

#25163
Írta 2010. június 18. - 17:23

valami kinai gyar aki neves cegeknek keszit bringakat ugy dontott hogy sajat markanev alatt is el akar adni par darabot. sok sikert.
Támvillák tetejét elnézve Trek?
#25164
Írta 2010. június 18. - 14:52

Errõl a bringáról hallott már valaki:
Gunsha WCR Solution - Record
valami kinai gyar aki neves cegeknek keszit bringakat ugy dontott hogy sajat markanev alatt is el akar adni par darabot. sok sikert.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#25165
Írta 2010. június 18. - 13:30

#25166
Írta 2010. június 18. - 13:08

190cm-es magassághoz mekkora országúti vázméret kell? 61-es az már nagy lenne?
#25167
Írta 2010. június 18. - 01:51

50-34 / 11-12-13-14-15-17-19-21-23-25
50-34 / 12-13-14-15-16-17-19-21-23-25
50-36 / 11-12-13-14-15-16-17-19-21-23
50-36 / 11-12-13-14-15-17-19-21-23-25
50-36 / 12-13-14-15-16-17-19-21-23-25
Fõleg az érdekelne, hogy van-e valahol kellemetlen ugrás, vagy rossz láncvonal valamelyik gyakran használt áttételen.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#25168
Írta 2010. június 17. - 21:29

Hát ennek a világökörségek topikban volna a helye, de itt hátha nagyobb a fogékonyság rá.
Ez milyen állaté lehet?

#25169
Írta 2010. június 17. - 21:26


#25170
Írta 2010. június 17. - 16:55

Dura-ace? Record.... Ha-Ha!!!
Dreaming Of The Champs Elys
#25171
Írta 2010. június 17. - 12:06

Tévedsz, az a pofa végénél van és fém. Azt azért még én is felismerem.
http://www.cambriabi...ke_shoe_set.jpg
Itt jobban látszik.
A nyúlvány a kerékbehelyezést segíti, ha jól tudom. Ez akkor karc ellen?
#25172
Írta 2010. június 17. - 11:30


"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#25173
Írta 2010. június 17. - 10:47

Mi az a kis fekete csavar, ami a Shimano fékpofaházának nyúlványán van?
http://www.chainreac...ginal/13598.jpg
Cserélhetõ fékbetétet az tartja bent, mondjuk lehet tévedek.
#25174
Írta 2010. június 17. - 01:14

[...] spécire gondolok: hajtókar leszedés, láncbontás (sram láncszem kézzel bontható nagy királyság), racsni záró leszedés
Láncbontáshoz tényleg kell (nekem 10-eshez van, kb. 100 euró, 11-eshez még drágább, vagy 140 euró; bérelni is lehet!), a 10-es racsnihoz viszont nem kell semmi különös, az egyik ,,filléres" betét nyitja-zárja. Hajtókarom négyszöges, Ultra Torque-ot nem szedtem még le.
#25175
Írta 2010. június 17. - 00:36

http://www.chainreac...ginal/13598.jpg
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#25176
Írta 2010. június 17. - 00:10

spécire gondolok: hajtókar leszedés, láncbontás (sram láncszem kézzel bontható nagy királyság), racsni záró leszedés
#25177
Írta 2010. június 16. - 18:28

bringámon a legrégebbi alkatrész egy 2001es ultegra/9 átdobó. második tulaj vagyok 4 éve, fogalmam nincs elõttem mennyit ment, de egyszer nem volt hogy nem tette a dolgát. campa dolgok otthoni szereléséhez nem kellenek speckó és emiatt drága alkatrészek?
én is csak a mostani csere alkalmával szabadultam meg az RX100as átdobómtól. ez az 1ik alkatrész ami nem igazán mehet gajra 1 országutin. a másik a fék. annyi a shimanoról,hogy nem nagyon lehet javítani pl a fékváltókarját. a campáét atomjaira lehet szedni,és javítani,ha van hozzá pótalkatrész. a 8as fékváltókarjából is elvileg lehetne akár 10est is csinálni 1 alkatrész lecserélésével. a spéci szerszám dolgot nem értem. konkrétan mire gondolsz? a racsnileszedõje -ami 1ben a régebbi 4szögtengelyes középrészek szereléséhez is való - más mint a shimanoé aztán ennyi.
#25178
Írta 2010. június 16. - 15:49

mi a francot írtam. az uccsó mondat eléggé.... izé lett. helyesen: ez NEM shimano,amivel gondok lehettek volna.
tapasztalatok? csak 3 alkatrészt cseréltem most. eddig is record volt a nagy része a bicónak. 1ébként nem új cuccokról van szó,mint írtam is. kb 2003as évjáratból valóak a most szerzett dolgok. eddig röviden annyit a régebbi dolgokról,hogy nagyon tartósak,és szépek. a négyszögtengelyt nem érzem nagyon hajlékonynak,még az acélváz ellenére sem. nem szokott beleérni a lánc az átdobóba. az új szerzeményeken látszik,hogy használták õket,de nem igazán tudom megtippelni mennyi km lehet bennük. mindenesetre teljesen rendben vannak mûszakilag. különben nem vettem volna meg.
bringámon a legrégebbi alkatrész egy 2001es ultegra/9 átdobó. második tulaj vagyok 4 éve, fogalmam nincs elõttem mennyit ment, de egyszer nem volt hogy nem tette a dolgát. campa dolgok otthoni szereléséhez nem kellenek speckó és emiatt drága alkatrészek?
#25179
Írta 2010. június 16. - 12:26


"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#25180
Írta 2010. június 16. - 09:18

Hungarian Claims Speedy Hidden Electric Motor - BikeRadar