Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#25181
Írta 2010. június 16. - 09:18

Hungarian Claims Speedy Hidden Electric Motor - BikeRadar
#25182
Írta 2010. június 15. - 22:53

egyetlen kép sem jön be...
A Veszprém-Szombathely táv az igen....
én 2x6-al annak idején Sárvárig mentem Szhelyrõl, de bõven elég volt...(az áttétel)
mostmár jónak kell lennie - > képek de holnap befotózom rendesen mert errõl nemsokat látni
akkor én csinálok valamit bénán de hiányzik mégegy kisebb fogaskerék (:
#25183
Írta 2010. június 15. - 21:56

jaaaa ez a négyszöges? akkor tárgytalan, engem pont az UT hajtómû érdekelt volna, eddig csak shimano-m volt.mi a francot írtam. az uccsó mondat eléggé.... izé lett. helyesen: ez NEM shimano,amivel gondok lehettek volna.
tapasztalatok? csak 3 alkatrészt cseréltem most. eddig is record volt a nagy része a bicónak. 1ébként nem új cuccokról van szó,mint írtam is. kb 2003as évjáratból valóak a most szerzett dolgok. eddig röviden annyit a régebbi dolgokról,hogy nagyon tartósak,és szépek. a négyszögtengelyt nem érzem nagyon hajlékonynak,még az acélváz ellenére sem. nem szokott beleérni a lánc az átdobóba. az új szerzeményeken látszik,hogy használták õket,de nem igazán tudok megtippelni mennyi km lehet bennük. mindenesetre teljesen rendben vannak mûszakilag. különben nem vettem volna meg.
#25184
Írta 2010. június 15. - 21:55

ma összeraktam a bringám. most már minden record rajta. mivel még 9es 1enlõre a sor amit használok,így kiváncsi voltam,hogy viszi e a 10es váltórendszer a 9est. simán viszi,u.hogy ez a kompatibilitási kérdés is megoldódott. hiába. ez shimano,amivel gondok lehettek volna;)
mi a francot írtam. az uccsó mondat eléggé.... izé lett. helyesen: ez NEM shimano,amivel gondok lehettek volna.
tapasztalatok? csak 3 alkatrészt cseréltem most. eddig is record volt a nagy része a bicónak. 1ébként nem új cuccokról van szó,mint írtam is. kb 2003as évjáratból valóak a most szerzett dolgok. eddig röviden annyit a régebbi dolgokról,hogy nagyon tartósak,és szépek. a négyszögtengelyt nem érzem nagyon hajlékonynak,még az acélváz ellenére sem. nem szokott beleérni a lánc az átdobóba. az új szerzeményeken látszik,hogy használták õket,de nem igazán tudom megtippelni mennyi km lehet bennük. mindenesetre teljesen rendben vannak mûszakilag. különben nem vettem volna meg.
#25185
Írta 2010. június 15. - 21:08

ja. havonta csak 1 alkatrészt tudok venni,mert így fér bele a keretembe. 1enlõre érdeklõdés szinten van nálam a dolog
Így mennének a dolgok nálam is....ma összeraktam a bringám. most már minden record rajta. mivel még 9es 1enlõre a sor amit használok,így kiváncsi voltam,hogy viszi e a 10es váltórendszer a 9est. simán viszi,u.hogy ez a kompatibilitási kérdés is megoldódott. hiába. ez shimano,amivel gondok lehettek volna;)


Szerk.: persze grat, kíváncsi lennék majd bõvebb tapasztalatokra, mert hosszútávú terveim között szerepel nekem is a 10-es carbon record-ra való váltás...

#25186
Írta 2010. június 15. - 20:28

#25187
Írta 2010. június 15. - 19:14

most így áll
a hétvégén beletettem némi kilométert veszprém-szombathely-zsennye-veszprém útvonalon és kezdek rájönni hogy nagyon kevés ez a 2x6 (:
kép 1
kép 2
kép 3
egyetlen kép sem jön be...
A Veszprém-Szombathely táv az igen....
én 2x6-al annak idején Sárvárig mentem Szhelyrõl, de bõven elég volt...(az áttétel)
Flickr
#25188
Írta 2010. június 15. - 14:04

#25191
Írta 2010. június 14. - 21:42

#25192
Írta 2010. június 14. - 20:31

no,vettem record fékváltókart,elsõ-,és hátsóváltót. 10est. használtan 70000 lett a vége,de szerintem megérte,mert az új ára ezeknek kb 130000 lett volna. sort a biondoból lesz az tuti(12-13000 körül van a Mártának veloce sora,ami nekem kéne),lánc a boltból,ahol szerelek. a lánctányér még eldöntendõ kérdés,mert baromi drága.
A Stronglight gyárt Campához lánctányért, jó áron.
#25193
Írta 2010. június 14. - 20:26

#25194
Írta 2010. június 13. - 10:19

szerk.: chorus is szóba jöhet
#25195
Írta 2010. június 12. - 15:50

#25196
Írta 2010. június 12. - 15:50

A kérdés, hogy a Super Record és a Chorus mit használ ezentúl, nyilván az a jobb. Mivel ezt a Velocenél vezetik be, lehet, hogy meg is hagyják ott, pontosabban a Veloce ezentúl négyszöges helyett Power Torque lesz, meg az Athena is megkapja a PT-t.
S nem egészen koppintás, amennyiben a rögzítés ügyesebb és könnyebb(nek látszik, mint a Shimanoéké). A kék végdarab egy rögzítõcsavar?
Yasec véleményét osztom, számomra az Ultra Torque szimmetriája és merevsége illetve biztonsága a nyerõ - elvileg.
Emellett boldog vagyok az ünnepnapi gépemen tizes Veloce-val (nem is a legújabb változatú tizes) és (Campagnolo) négyszögtengellyel.
nekem acélvázban van 4szögtengelyes alu 9es record hajtómû/középrész,és az is elég nekem. minimális a kihajlása. igazából a vázam sztem jobban tud csavarodni/hajlani,mint a hajtómû. sztem a campa meg azért vált másik megoldásra az alsóbb szetteknél,mert így olcsóbb a gyártása. nekem ez a megoldás jobban tetszik,mint a shimano.
#25197
Írta 2010. június 12. - 15:47

#25198
Írta 2010. június 12. - 11:10

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#25199
Írta 2010. június 12. - 10:58

Vannak elonyei, de hatranya is boven. Nincs szelesseg finombeallitas, marpedig a vazak nem pont 68.00mm-esek. A hullamos alatet kenyszermegoldas.
A csapagycsereben sincs sok koszonet, Sh-hoz kepest foleg.
Hogy a Power Torque lenne az Ultra utodja, arra nem fogadnek azert.
#25200
Írta 2010. június 12. - 10:27
