Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#24901
Írta 2010. július 21. - 18:16

#24902
Írta 2010. július 21. - 17:37

Bcsavar v. lanchosz baja van.. 53/ 12-27 minden sima kivetel a 19. Semmihez nem er semmi...
39/15-27 sima minden...
A 19 sincs nagy hangja csa hallani hogy nem teljesen sima..
lehet felrakom gorgore DU. s megnezem ugy...
nekem az a tapasztalat hogy sram sor+sram lánc vhogy hangosabb, kattogósabb üres szobában forgatva. szépen vált de van háttérzaj. ugyanaz a sram lánc+shimano sor totál hangtalan.
persze úton nem lehet hallani a különbséget
#24903
Írta 2010. július 21. - 16:28

gy papirt, hogy szerintunk neked ennyi jar. Szvsz ehhez ugyved nem kell. Ha ezt kevesled, akkor lehet veluk vitatkozni, esetleg ugyveddel. Persze karfelmereskor minden aprosagra felhivni a figyelmet.
És fogyasztói árakat mondogatni. Oakley, Tufo, Mavic....
#24904
Írta 2010. július 21. - 14:50

#24905
Írta 2010. július 21. - 14:44

a magyar kerékpáros klubnak van ilyen esetekre specializálódott ügyvédje: MK contact
szerintem érdemes ott is tanácsot kérni.
#24906
Írta 2010. július 21. - 14:42

39/15-27 sima minden...
A 19 sincs nagy hangja csa hallani hogy nem teljesen sima..
lehet felrakom gorgore DU. s megnezem ugy...
#24907
vendég_7700_*
Írta 2010. július 21. - 14:04

Ma reggel egy kanyarodó, figyelmetlen autós jól elütött. Törés nincs, csak bõr és ruhafolytonossági hiány:-) ...rendõrség, kárbejelentõ kitöltése megvolt. Most hogyan tovább? Kár egyébként nem tetemes...7700-as balos fékváltókar nagyon csúf és mély karcokkal ill. nem teljesen tökéletes mûködéssel, elsõ-hátsó Mavic Cosmic minimális nyolcassal és szoruló csapágyazással, Giant Once Team váz helyenként sérült festéssel, szétkarcolt LOOK 396 Jalabert szarrá karcolva,San Marco huzata kissé leirtva, hátsó Tufo szingó kuka... Nagyjából ennyi. Ja meg Oakley M-frame törve+ gatya kilikadva...
Mit lehet ebbõl kihozni?
#24908
Írta 2010. július 21. - 12:41

50/34 rovid kanallal mar mas teszta. En ugy csinaltam meg, hogy 50x23 is siman menjen, de igy 34x13 ill x12 -nel mar nagyon laza a lanc. Ha kivennek egy par szemet akkor az 50x23 mar nagyon necces.
Tanulsag: erosnek kell lennie, 53/39.

#24909
Írta 2010. július 21. - 11:09

#24910
Írta 2010. július 21. - 10:52

alap...
azé mondom hogy hosszú lesz.. mert nekem 53/19 en normálisan még mindig majd nem függõleges... (nincs a szárral egyvonalba de nem nyúlik elõre)
bár nekem 12-27 sorom van...
ha a B csavart teljesen kicsavarom nagytányéron halk és pontos minden fokozat... de 39/27 már nem megy... emrt a váltógörgõ nem emelkedik el annyira hogy a 27 felé kerüljön... szóval ez az állítás biztos nem jó.. B csavar tuti nincs jó pozban .. de nem csak ez lesz a baja.. holnap ha szar idõ lesz megnézem mégegyszer a láncom..
shi szerint nagytányér kónuszon kell egymás felett lenni a 2 görgõnek, hát nekem nem jön be így
a te esetedet nézve inkább kistányérozás okozhat gondot: pl 39/15, nem ér bele a láncba a váltó láncterelõje?
#24911
Írta 2010. július 21. - 09:56


#24912
Írta 2010. július 21. - 08:45

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#24913
Írta 2010. július 21. - 08:35



#24914
Írta 2010. július 20. - 23:13

OFF kaptál már zoknit? ON
az kell, ez a kabala:P Turulon nem volt rajtam, jó szarul is mentem:P
#24915
Írta 2010. július 20. - 23:03

alap...a hátsóváltót nagytányéron lévõ lánccal állítod be...
azé mondom hogy hosszú lesz.. mert nekem 53/19 en normálisan még mindig majd nem függõleges... (nincs a szárral egyvonalba de nem nyúlik elõre)
bár nekem 12-27 sorom van...
ha a B csavart teljesen kicsavarom nagytányéron halk és pontos minden fokozat... de 39/27 már nem megy... emrt a váltógörgõ nem emelkedik el annyira hogy a 27 felé kerüljön... szóval ez az állítás biztos nem jó.. B csavar tuti nincs jó pozban .. de nem csak ez lesz a baja.. holnap ha szar idõ lesz megnézem mégegyszer a láncom..
#24916
Írta 2010. július 20. - 22:57

YouTube - Gear Adjustment
nincs B csavarozás
+ amit mond hogy bowdenbekötés elõtt tökig csavard be az állítócsavart, nekem nagyon nem jött be
#24917
Írta 2010. július 20. - 22:47

Jé tényleg... na most már megnéztem az eredmény listát is .. tehát csak az Attilát elõzte meg a Stubán... OFF kaptál már zoknit? ON
Valószínûsítettembár az aki ennyire rühelli a shimanot nem biztos hogy teljes szívét eszét odaadva állítja be
Shimano -pont: B csavart mindjárt kivágom a francba... bármien struktúra szerint állítom be a 19en hallom hogy fordul a lánc.. csak ha teljesen kicsavarom akkor nem .... de akkor meg 39-ben nem lehet felrakni 27-re (igaz ezt az áttételpárt akkor használtam utoljára mikor a Börzsönybe eléheztem és fel kellett mászni Márianosztrához...)
lehet hosszú a lánc? bár a SHEET szerint jó... pont függõlegesen van a racsesz meg a két váltógörgõ...
a hátsóváltót nagytányéron lévõ lánccal állítod be? bocs, lehet hogy evidens és így is csinálod de van aki a kicsin lévõ lánccal állítja, és lesz egy váltója ami patentül felteszi 39/12rõl 39/13-ra amire soha nem lesz szükség - viszont nagytányéron nem lesz perfekt
nekem eddig ha az ajánlott nagytányér+kónusz = egymás alatti görgõk beállításnál 1 párral hosszabb láncot használtam, sokkal halkabb lett minden és az 53/19-nél se nyúlt elõre iszonyú rondán a váltókanál
ha csak pár mp-ig kell, szoktam használni az 53/21-t is (12-25 sor)
#24918
Írta 2010. július 20. - 22:13

Jé tényleg... na most már megnéztem az eredmény listát is .. tehát csak az Attilát elõzte meg a Stubán... OFF kaptál már zoknit? ONcsak a pontosság kedvéért, 2. lettem:), de Fejes sh-val nyerte. Persze nyilván nem ezért nyert.
Gondolom azért Donciccio be tudja állítani a cuccost, mert ahogy levettem, vmi bringaszervízben is ténykedik. és úgy tûnik vágja a témát, csak egy kicsit elfogult:)
Valószínûsítettem


Shimano -pont: B csavart mindjárt kivágom a francba... bármien struktúra szerint állítom be a 19en hallom hogy fordul a lánc.. csak ha teljesen kicsavarom akkor nem .... de akkor meg 39-ben nem lehet felrakni 27-re (igaz ezt az áttételpárt akkor használtam utoljára mikor a Börzsönybe eléheztem és fel kellett mászni Márianosztrához...)
lehet hosszú a lánc? bár a SHEET szerint jó... pont függõlegesen van a racsesz meg a két váltógörgõ...
#24919
Írta 2010. július 20. - 21:55

Jettinson meg majd vélekedik neked mekkora problémát okoz neki általában a ritmus kiesés
(biztos ezér lett csak harmadik vasárnap..asszem... az a fránya shimanoes)
csak a pontosság kedvéért, 2. lettem:), de Fejes sh-val nyerte. Persze nyilván nem ezért nyert.
Gondolom azért Donciccio be tudja állítani a cuccost, mert ahogy levettem, vmi bringaszervízben is ténykedik. és úgy tûnik vágja a témát, csak egy kicsit elfogult:)
#24920
Írta 2010. július 20. - 21:40

Jettinson meg majd vélekedik neked mekkora problémát okoz neki általában a ritmus kiesés

mivel a 10es 105 még új így csak 5000km van benne... bár ilyen 53-39 problémám sose volt(bár én koca kerékpáros vagyok).. mert általába akkor teszem le 39le amikor visszaülök.. és akkor ugye megvan a lendület... és nem is kell hátul váltani mert úgyis pörgi van...
talán az egyetlen negatívuma a gyenge minõségû rögzítõkalapácsok a fékkar fogaskerekénél... lehetne 10gal nehezebb és lehetne acélból...(5600-ban már kicseréltem õket...)