Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#24901
vendég_7700_*
Posted 2010. July 21. - 21:21
vendég_7700_*
Köszönöm szépen az infokat, holnap délelõtt ráfekszem a kérdésre, és hívom a biztosítót. Ma délután csak a sebeimet "nyalogattam", este pedig itthon megkezdõdött a kárfelmérés, ami tovább lombozta amúgy sem túl jó kedvem...
#24902
Posted 2010. July 21. - 20:16
de azért lassan 6éve Shimano fékart fogok...
Aztán lehet ha én is MALI Ironman- Mirage szettel indítottam volna
#24903
Posted 2010. July 21. - 19:48
csak a pontosság kedvéért, 2. lettem:), de Fejes sh-val nyerte. Persze nyilván nem ezért nyert.
Gondolom azért Donciccio be tudja állítani a cuccost, mert ahogy levettem, vmi bringaszervízben is ténykedik. és úgy tûnik vágja a témát, csak egy kicsit elfogult:)
igen kerékpárszerelõ vagyok 1 váci üzletben. talán még be tudok állítani 1 váltót;) szerelni szeretem bármelyik alkatrészgyártó cég termékét,csak használni ne keljen akármelyiket.
#24904
Posted 2010. July 21. - 18:59
Triathlon mez, van akkora zsebe soknak amibe a telefon 2 csoki meg egy csavarnyúzó befér... és igen tartósak, jól szellõznek, de vigyázni kell ... valamiek igen meleg így is......aki feszülõs mezt akar...
amiket én használok:
Orca: nagyon jól szellõzik még talán jobban minta bringás mezem, ellenben olyan 100. mosásra már kezd nyúlni érdemes inkább kézzel hidegvízben, betétje pici.. 100k felett már fáj a popi

2XU: vastag anyaga van... így kevésbé szellõzik, de nagyon jó betétjei vannak és kényelmes a lábgumírozása is, fekete szín kerülendõ, vkék, v fehér hátú

Bio Racer: jó betét, kiváló szellõzés, sajnos az enyémen nincs lábgumírozás így bringa végére teljesen felgyûrõdik...
http://www.bioracer.....img?height=100
Lotto, Quickstep belga válogatott, UCI WC mezek nagyrésze (inkább Pálya)
Ezenkívül nagyon sok forgalmazó van még... egy ilyen mez ára álltalában 15.000-50.000HUF magyar országon, 75-180€ külföldön..
Jelzem ezeknek prior célja a triatlon, de a idõfutam mezeket a Bio Racer csinál
http://www.bioracer.....img?height=100
#24905
Posted 2010. July 21. - 18:16
#24906
Posted 2010. July 21. - 17:37
Bcsavar v. lanchosz baja van.. 53/ 12-27 minden sima kivetel a 19. Semmihez nem er semmi...
39/15-27 sima minden...
A 19 sincs nagy hangja csa hallani hogy nem teljesen sima..
lehet felrakom gorgore DU. s megnezem ugy...
nekem az a tapasztalat hogy sram sor+sram lánc vhogy hangosabb, kattogósabb üres szobában forgatva. szépen vált de van háttérzaj. ugyanaz a sram lánc+shimano sor totál hangtalan.
persze úton nem lehet hallani a különbséget
#24907
Posted 2010. July 21. - 16:28
gy papirt, hogy szerintunk neked ennyi jar. Szvsz ehhez ugyved nem kell. Ha ezt kevesled, akkor lehet veluk vitatkozni, esetleg ugyveddel. Persze karfelmereskor minden aprosagra felhivni a figyelmet.
És fogyasztói árakat mondogatni. Oakley, Tufo, Mavic....
#24908
Posted 2010. July 21. - 14:50
#24909
Posted 2010. July 21. - 14:44
a magyar kerékpáros klubnak van ilyen esetekre specializálódott ügyvédje: MK contact
szerintem érdemes ott is tanácsot kérni.
#24910
Posted 2010. July 21. - 14:42
39/15-27 sima minden...
A 19 sincs nagy hangja csa hallani hogy nem teljesen sima..
lehet felrakom gorgore DU. s megnezem ugy...
#24911
vendég_7700_*
Posted 2010. July 21. - 14:04
vendég_7700_*
Ma reggel egy kanyarodó, figyelmetlen autós jól elütött. Törés nincs, csak bõr és ruhafolytonossági hiány:-) ...rendõrség, kárbejelentõ kitöltése megvolt. Most hogyan tovább? Kár egyébként nem tetemes...7700-as balos fékváltókar nagyon csúf és mély karcokkal ill. nem teljesen tökéletes mûködéssel, elsõ-hátsó Mavic Cosmic minimális nyolcassal és szoruló csapágyazással, Giant Once Team váz helyenként sérült festéssel, szétkarcolt LOOK 396 Jalabert szarrá karcolva,San Marco huzata kissé leirtva, hátsó Tufo szingó kuka... Nagyjából ennyi. Ja meg Oakley M-frame törve+ gatya kilikadva...
Mit lehet ebbõl kihozni?
#24912
Posted 2010. July 21. - 12:41
50/34 rovid kanallal mar mas teszta. En ugy csinaltam meg, hogy 50x23 is siman menjen, de igy 34x13 ill x12 -nel mar nagyon laza a lanc. Ha kivennek egy par szemet akkor az 50x23 mar nagyon necces.
Tanulsag: erosnek kell lennie, 53/39.
#24913
Posted 2010. July 21. - 11:09
#24914
Posted 2010. July 21. - 10:52
alap...
azé mondom hogy hosszú lesz.. mert nekem 53/19 en normálisan még mindig majd nem függõleges... (nincs a szárral egyvonalba de nem nyúlik elõre)
bár nekem 12-27 sorom van...
ha a B csavart teljesen kicsavarom nagytányéron halk és pontos minden fokozat... de 39/27 már nem megy... emrt a váltógörgõ nem emelkedik el annyira hogy a 27 felé kerüljön... szóval ez az állítás biztos nem jó.. B csavar tuti nincs jó pozban .. de nem csak ez lesz a baja.. holnap ha szar idõ lesz megnézem mégegyszer a láncom..
shi szerint nagytányér kónuszon kell egymás felett lenni a 2 görgõnek, hát nekem nem jön be így
a te esetedet nézve inkább kistányérozás okozhat gondot: pl 39/15, nem ér bele a láncba a váltó láncterelõje?
#24915
Posted 2010. July 21. - 09:56
#24916
Posted 2010. July 21. - 08:45
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#24917
Posted 2010. July 21. - 08:35

#24918
Posted 2010. July 20. - 23:13
OFF kaptál már zoknit? ON
az kell, ez a kabala:P Turulon nem volt rajtam, jó szarul is mentem:P
#24919
Posted 2010. July 20. - 23:03
alap...a hátsóváltót nagytányéron lévõ lánccal állítod be...
azé mondom hogy hosszú lesz.. mert nekem 53/19 en normálisan még mindig majd nem függõleges... (nincs a szárral egyvonalba de nem nyúlik elõre)
bár nekem 12-27 sorom van...
ha a B csavart teljesen kicsavarom nagytányéron halk és pontos minden fokozat... de 39/27 már nem megy... emrt a váltógörgõ nem emelkedik el annyira hogy a 27 felé kerüljön... szóval ez az állítás biztos nem jó.. B csavar tuti nincs jó pozban .. de nem csak ez lesz a baja.. holnap ha szar idõ lesz megnézem mégegyszer a láncom..
#24920
Posted 2010. July 20. - 22:57
YouTube - Gear Adjustment
nincs B csavarozás
+ amit mond hogy bowdenbekötés elõtt tökig csavard be az állítócsavart, nekem nagyon nem jött be

Sign In
Create Account

Back to top





