Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#24761
Posted 2010. August 02. - 10:45
A hamis Pinarellok lehet igy keszulnek.
A generic vazak formait (ami a gyartas legkoltsegesebb resze) viszont ismert ceg nem hasznalja, ergo ezek a generic vazak csak generic vazak.
Aztan lehet kapni oket Karbona, Velo Vie, meg hasonlo nevek alatt festes utan.
Persze van kivetel is, azt hiszem, a Quick Step Merckx idofutamvaza tudtommal egy generic.
#24762
Posted 2010. August 02. - 09:57
Enté: ez jó volt
#24763
Posted 2010. August 02. - 09:56
Amit senki sem ellenõriz, csak remélheted, hogy olyan alapossággal rakták össze, mint az eredetit és öt vázra való szövetbõl nem csináltak hetet.aztán ha "bezárt" a gyár pár vázat legyártanak fusiban
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#24764
Posted 2010. August 02. - 09:42
#24765
Posted 2010. August 02. - 09:17
úgy tûnik országúti vásárlása elõtt állok, de a méretezéssel gondjaim akadtak - eddig nagyjából tisztában voltam vele, hogy mekkora bringára lenne szükségem, de most zavarban vagyok. a kerékpár egy canyon lenne, tehát el kéne találnom a méretet, mert elég nehézkes lenne a csere - már ha cserélnék. competitive cyclist fitting system-et és a canyon rendszerét (PPS) használtam:

maga a canyon az 56cm-es vázat ajánlja, a competitive cyclist alapján viszont az 58cm-es jobban passzolna (az oldaluk a két utolsó sort ajánlotta - leírásuk szerint az "Eddy Fit" a kényelmesebb, míg a "Competitive Fit" a sportosabb pozíciót ajánlja.) canyon figyelembe veszi, hogy 172,5mm-es hajtókarral szerelik a bringát, míg a másik ilyesmivel nem foglalkozik. kérdésem tehát a következõ - fogadjam el a canyon tippét, vagy bíráljam felül és válasszam az eggyel nagyobbat? semmi versenycélú felhasználás nincs kitûzve, a megtett távok is csak majd valamikor a nem túl távoli jövõben fognak 50km felé nõni.
#24766
Posted 2010. August 02. - 08:24
ezért kell Campa-t venni...
#24767
Posted 2010. August 02. - 07:41
Hat ha szerintetek ez "diszit", akkor oke.
Egyszeri paraszt jobban viszi, mintha sima szürke lenne, rajta egy lakkréteggel. Bár nekem pl úgy jobban tetszene...
Festés meg csak megdobná az árat. Legalább 5 dollárral
#24768
Posted 2010. August 02. - 06:34
#24769
Posted 2010. August 02. - 01:38
De nem is ertem, jarja azt barki is, hogy a legtutibb uni-directional 60tonnas karbonbol keszul a filleres kinai vaz?
Vagy azt is megkerdezhetnem, miert nem erdemes disziteni a kozepcsapagy korul?
#24770
Posted 2010. August 02. - 00:04
Ranezesre. (szovetsuruseg) Es persze az ara sem utal arra, hogy draga anyagbol dolgoznak.
En mondjuk idofutam vazban lehet bevallalnek egy ilyen generic vazat, de orszagutiban nem.
Azt tudod, hogy ez csak díszkarbon, hogy kinézzen valahogy...?
szerk.: legközelebb nyomogatom az f5-öt mielõtt postolok.
#24771
Posted 2010. August 02. - 00:01
Az csak díszítõréteg, bármi lehet alatta.Ranezesre. (szovetsuruseg)
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#24772
Posted 2010. August 01. - 23:37
tudom hogy nem drága cucc, csak azért nem lenne rossz ha egységes felni lenne a bringán, legalább addig amíg valami rendes szettet kap...
#24773
Posted 2010. August 01. - 22:27
doubletap-pel nem is tudnak megoldani, szoval ez inkabb kenyszer.
Egyebkent nekem D/A 7800-on ugyan van nagytanyer trim, de nem kell. (50/23-on lehet kell, nem tudom)
#24774
Posted 2010. August 01. - 22:20
En mondjuk idofutam vazban lehet bevallalnek egy ilyen generic vazat, de orszagutiban nem.
#24775
Posted 2010. August 01. - 21:49
Nem váltott túl, vagy vmi? Túl feszült a bovden? Vagy valami hasonló, vagy amikor váltottál fel, akkor kicsit túlhúzódott a váltó. A bovden meg hõmérséklettõl is függ, ettõl függõen szerintem a végpont is változhat. Bár ha megnyúlt, pont nem ilyet kellene produkálnia. Szal mind1, akkor Én sem értem. :DDD
A végpont nem a bowdentõl függ, azt két csavarral állítod. Fogalmam sincs hogy hogy tolta ki a láncot, nem sikerült sehogy sem újra megcsinálni.
#24776
Posted 2010. August 01. - 21:43
...ami 40000-bõl egyszer fordult elõ. Tudodmit, megmutatom neked hogy mit csinált az én 7800-as dura ace elsõváltóm
Fel akartam váltani nagytányérra, de még a pedálfordulat közben észrevettem hogy valami nem oké, úgyhogy azonnal megálltam. Ez a látvány fogadott:
A váltó jól van beállítva, a végpontjai is, a jelenséget nem sikerült reprodukálni. Millióból egyszer.
Nem váltott túl, vagy vmi? Túl feszült a bovden? Vagy valami hasonló, vagy amikor váltottál fel, akkor kicsit túlhúzódott a váltó. A bovden meg hõmérséklettõl is függ, ettõl függõen szerintem a végpont is változhat. Bár ha megnyúlt, pont nem ilyet kellene produkálnia. Szal mind1, akkor Én sem értem. :DDD
#24777
Posted 2010. August 01. - 21:08
Szerintem is RED-et válassz, így egyszer fokozhatod a tekerés izgalmát és közben fûszerezheted az erõlködést egy kis pihenéssel, mikor felrakod a leesett láncod:)
...ami 40000-bõl egyszer fordult elõ. Tudodmit, megmutatom neked hogy mit csinált az én 7800-as dura ace elsõváltóm

A váltó jól van beállítva, a végpontjai is, a jelenséget nem sikerült reprodukálni. Millióból egyszer.
#24778
Posted 2010. August 01. - 20:27
#24779
Posted 2010. August 01. - 19:18
#24780
Posted 2010. August 01. - 19:07
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]

Sign In
Create Account

Back to top






