50 éve azt hitték, hogy ezzel fogunk járni.
Nezda.. es majdnem bejott........
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
Vannak uci szabályok, amik nem teszik lehetõvé az ilyen bringák használatát versenyeken. Városban lehet, hogy lesznek ilyen iszonyat ronda izék, de országúti versenyeken nem mostanában.
A sebesség mindent megold.
Gripes idõfutam váltót már láttam.. az se semmi csúnya
mellesleg azért megjegyzem hogy az elektronikai ketyerékre hosszabb garancia van mint a mechanikaiakra mert ugye bár ott nincs surlódás és kopás, nem poénból jelent meg a Di2 már a ProTour csapatok közt... ennek ellenére én se szimpatizálok vele
AkPi: és így is van ez jól (tehát nem vagy mérnök) hiddel hogy ki lehet még találni sokkal tökéletesebb váltást ... meghajtást... már az is lehet hogy ki is találták... 20 év múlva úgy fogsz majd ezekre a mai szetekre tekinteni mint mondjuk én most a régi zöld orosz országútimra... rá se merek gondolni hogy csináltam volna meg azzal az Ironman-t

Majd meglássuk.
Mondjuk a technikai szint szerintem már ott tart, hogy aki mondjuk nem a bovdenes láncváltás helyett kínál valami mûködõ alternatívát, az már maradandót nem nagyon fog tudni alkotni, kb. már mindent kitaláltak és a végletekig csiszolgattak az elmúlt 20 évben.
Nekem mind1, de szerintem többre mennek azzal ha egy területen alkotnak maradandót.
Vajon monti szettet is piacra fog dobni az fsa?
Az új FSA idõfutam váltókarok:
FSA Vision Schaltkomponenten: Ziehen und drücken | Triathlon Portal - triathlon.de
Érdekes és ötletes elgondolás. Kipróbálnám.
a kókányolás még hagyján, de amikor majd lefele 60nál eltörik és mész be a susnyába (jó esetben), az lesz majd a tuti buli