roppant mod kenyelmes lehet igy tekerni
Hát, nem is azért fizetik.
roppant mod kenyelmes lehet igy tekerni
Jani, itt nagyon jól elmagyarázzák az elõnyeit.
YouTube - Competitive Cyclist Reviews FSA Compact Handlebars
szerk:
Nem is ezt kérdezted.
A sebesség mindent megold.
Hogy jut eszébe egy ekkora embernek kerékpározni?Michael Schär. Úgy tudom, hogy 196 magas és a BMC-nél, és korábban az Astana-nál is külön kellett neki bringát csinálni.
A sebesség mindent megold.
még Ballan bringáját várom ide :-)
nem mondanám hogy általánosan igaz, hogy a kormány sokkal lejjebb került
http://bicycle-gifts.com/jpg/q35.jpg
A hagyományos meg a compact az két külön dolog.
én abban látom a fõ különbséget hogy a hagyományos compact kormánynak az alsó fogása végig vízszintes, azaz ott fogva a csukló nem vízszintes, hanem szöget zár be az alkarral
az ergo kormány (az alsó ívbe beletett egyenes szakasszal:cancellara bicaján fél 4 és fél 6 között) lehetõvé teszi hogy egyenes alkar&csuklóval közlekedjünk alsó kormányfogásban. mindennek szvsz csak úgy van értelme ha az alsó részt vízszintesre állítjuk
de ezt nem hallottam/olvastam sehol, mindössze saját elméletem
A sebesség mindent megold.
@bloke: Szerintem nem a kormany miatt van a hosszu stucni. A leheto legkisebb vazzal mennek.
>mint a legtöbb amatõr által használt "ergo" hajlításúnak.
Tenyleg?
Es hogy konkret ellenpelda is legyen:
Cancellara 2007-es Cerveloja, 140-es stucni.