https://cyclingtips....m-v3-road-bike/
érdekes nyeregcső megoldás
Pfúúúúj 'simánjó szettel???
természetesen nem. egy régebbi campa record szett mehetne rá
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
oké. az emirates csapat bringáját is elfogadnám.
na,és persze a ramato fényezésű wilier is jöhetne.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
saját km óra volt a szetthez? wow!
made in japan felirattal.. psszt!
don: abból a szettből az ergo-váltás trió nagyon kellene! egy régi kompakt ezüst ut hajtással.
a fékjeim (promax rc-471) maradnának. egyszerűen erőben-harapósságban verik a campag-t.
amúgy jó a campag10s. kevesebb kattanás a fékváltókarban, de több fokozat a sorban
http://www.ebay.com/...cvip=true&rt=nc
ezzel jól jártak. elsőre nem vitték el, de újralistázva igen
Edited by Vejne, 2017. May 09. - 20:29.
ha vlkinek még igénye lenne egy örökélet+1nap szettre,akkor vegyen pl 2002-es chorus szettet. a hajtókart érdemes kicserélni egy ut hajtóműre,és ennyi.
saját km óra volt a szetthez? wow!
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
ha vlkinek még igénye lenne egy örökélet+1nap szettre,akkor vegyen pl 2002-es chorus szettet. a hajtókart érdemes kicserélni egy ut hajtóműre,és ennyi.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
http://road.cc/conte...-speed-groupset
anno, 2002-ben a record-chorus után harmadhegedus volt a csentaur
majd, ahogy behoztak az athenat-szuper rekordot, lekerült ötödiknek.
majd 2011től a power torque-power shift ficsőrökkel degradálták alulról másodiknak.
most újra behozták, immáron a hierarchia legaljára
a hajtókar tömegben tohonyább a 2008-as mirázsnál (a régi ultra torque csentaurnál nehezebb, a power torque csentaurnál meg sokkal nehezebb..)
a fékszett kb. 15 grammal nehezebb az előző generációs csentaurtól
a váltó szintén nehezebb, ráadásul nem kapta meg az embrace-kialakítást.
ja, a lánckeréksorokra ne nézzetek rá. a 10-es rendszereknél elérhető 12-25, 12-27, 13-26, 13-29. nincs.
cserébe van egy rakás montisor, akkora ugrásokkal-hézagokkal, hogy ihaj.
sokan örömködnek, hogy ultra torque a hajtókar, és? a potenza meg powertorque+, ugyanúgy 10mm-es imbusszal szerelhető, és önlehúzócsavaros.. oké, az ultra torque bizonyított-kőegyszeru-iszonyat megbíztható és gondmentes rendszer (***ha a vázad-középcsapágyházad JÓ).
de ez a szett pontosan undorító lett. nehezebb az elődöktől, rondább, és hiába a 11 lánckerék hátul, ez nem jó semmire, mert akkora ugrások vannak, hogy effektíve egy 8-9s sornak felel meg "egérúttal"..
hajtókarnál sincs már hemi-kompakt, se sztenderd, csak 50-34. Én szeretem ezt a felállást, viszont van egy hátránya: a 34-es kistányér miatt síkon kb. egytányér felállásban használod, így a nagytányér kap rendesen, és sokszor keresztbeváltasz. Nem hiába van 39-es kistányérom, azzal (39-15) pl. nagyon kellemes pörgetős városi-átforgatós áttételed van síkra..)
Edited by Vejne, 2017. May 09. - 16:39.
"nem rossz a 25-ös gumi 15-ös felnin?" - én semmit nem vettem észre kanyarban azon kívül, hogy amíg új a gumi addig nyilván nem tapadt úgy kanyarban. Azért szoktam veretni a Pilisben meg itt-ott, szóval nem csak akkor kanyarodok mikor hazaérek és szeretem is döntögetni. Én úgy vettem észre, hogy kell egy guminak olyan 2-300 kili, hogy "betapadjon"
Egy ideje (olyan 3 éve) 25-össel megyek 15-ös felnin
A szélességről meg annyit, hogy gumi és gumi között óriási a különbség. Azért nem vettem giga olcsón michelin pro4-et (25-ös) mert mindenhol azt olvastam, hogy még a 15-ös felniken is minimum 27, de inkább 28 széles lesz. Ez sokaknak előny, de nekem szűkös a hely. Szóval a szám a gumin csak 1 dolog
Ezt elfogadom. Igazából csak a 19-es felnire 23-as gumi dolog bökte a csőröm.
Kicsit más téma: Fulcruméknál a 5/7 kerékszettek CX verziójában tényleg csak a csapágyak tömítettségében van különbség? Tömegben ~8 gramm a különbség mindkét gurigánál, más eltérést nem találtam.
Mint írtam, 15 os felnim van, pont amiatt váltottam vissza 23 asra, de, azt vettem észre, hogy sok 17/18 as felnis vált vissza 23 ra.
Szerintem normális használat mellett kicsi a sansz felutni.
Ezt elfogadom. Igazából csak a 19-es felnire 23-as gumi dolog bökte a csőröm.
Kicsit más téma: Fulcruméknál a 5/7 kerékszettek CX verziójában tényleg csak a csapágyak tömítettségében van különbség? Tömegben ~8 gramm a különbség mindkét gurigánál, más eltérést nem találtam.
Ilyet használsz?
(Én is ide tudom kopizni az összes gyártót, akik azt mondják amit én, csak nincs sok értelme.)
Ilyet használsz?
(Én is ide tudom kopizni az összes gyártót, akik azt mondják amit én, csak nincs sok értelme.)
Edited by Vejne, 2017. May 09. - 12:23.
nem rossz a 25-ös gumi 15-ös felnin? nekem muszá volt 23-asra váltanom, mert a 15-ös felnin a 25 egy nagy csalódás volt&nem jött be. 23-assal sokkal jobb.
nekem lomhának tűnt. 7 bar (ez a max)-on a 25ös gumi kb 26,3-ra terült szét. valszeg tényleg nem a 15-ös felnire optimális
de milyen felnin valóban 25 mm a szélessége? a 622x17-en?
define "kisebb nyomás"
nekem 6.5 bar sem tunik puhának 23-as gumival, igaz, rutinban 7 baron futok (100psi)
Szélesebb gumihoz kisebb nyomást kell használni, hogy ugyanazt a komfortot kapd. (Az erő (súly) változatlan, a felület nagyobb, tehát kisebb nyomás is elég.)
Én 10-15%-os sag-hez lövöm be a guminyomást, úgy nem is ráz, de nem ütöm fel. Ha ugyanezt a sag-et lapos, de széles guminál használnám, akkor felütés lenne a vége.
Nem véletlen ajánlják a gyártók a 17C felniket minimum 25 mm széles gumival.
Edited by Pisz, 2017. May 09. - 12:14.
A magassága viszont marad 22-23 mm, így a kisebb nyomás miatt jól fel is lehet ütni.
define "kisebb nyomás"
nekem 6.5 bar sem tunik puhának 23-as gumival, igaz, rutinban 7 baron futok (100psi)