nincs hozza sajat trigger? vmelyik outis valtoszetthez volt emlekeim szerint.
Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#2341
Írta 2017. június 07. - 11:48

#2342
Írta 2017. június 07. - 09:48

Barátom egyenes kormányosítaná országútiját, 9-es Ultegra, elől 3 tányéros, működik ez montis váltókarral?
Elöl nem.
A sebesség mindent megold.
#2343
Írta 2017. június 06. - 23:18

Barátom egyenes kormányosítaná országútiját, 9-es Ultegra, elől 3 tányéros, működik ez montis váltókarral?
#2344
Írta 2017. június 06. - 18:14

https://www.merlincy..._eid=b586e66a23
ez most 1163 euró, és mit kapsz érte?
teljes 105 szett
racing7 lg (1750 gramm körül van) kerékszett
hajtogatós conti ultrasport külsők
decens-megbízható-sallangmentes kiegészítők
ja, meg egy gyanús vázat..
igen, szerintem jó ajánlat
ezt még át is lehetne matricázni ridley-re.. végül is, az..
Vejne módosította - 2017. június 06. - 18:15
#2345
Írta 2017. június 06. - 12:04

nem követem az új cuccokat, így lehet hogy csak nekem új ez a de rosa http://www.wrenchsci... Rosa/Age/2017/
deda zero uno, forrasztással
nem ismerem a csőszettet, 8/5/8 szóval nem superlight, de mégis nehéz, főleg muffok nélkül
az 1850valószínűleg a 48-as méret
az itthoni forgalmazónál 2 kg
#2346
Írta 2017. június 05. - 08:04

A gyári jó, de kemény . A spéci jó és jó.
Ami szr volt, az a lidl geles sportbetet. Nem jó, Szóval nem fogom használni
A zokni meg sima cérna, amit a hétköznapokban is hordok
Btw, én utálom a szandalt zokni nélkül. . Fekete lesz a talpad, a saját izzadtsagodban taposol, csúszik a labfejed, a szijak vörösre sértik és felvagjak a labhatat, kényelmetlen, büdös és nem higienikus.
Szóval nekem minden lábbelihez kell zokni. 😉
Tavaly próbáltam zokni nélkül cipőt pl, és szar volt
A sima cérna vékony fekete a jó esetlwg bambuszos.
- donciccio kedveli ezt
#2347
Írta 2017. június 05. - 07:51

nem bírtam ki,és vettem egy campa veloce 12-23-as,10-es sort. ez a sor lesz a shamal kerekeimen. már írtam,h ide a környékre szinte mindenhová elég a 39-23. néhány hete eléggé eláztam. gondoltam újrakenem a shamal gurcsikat. még mindig rácsodálkozok,h a campa mennyire kitalálta ezeket az alu tengelyes record szintű agyakat. a kerekek 17 évesek kb,de a csapágygolyókig nem jutott be a víz. teljesen tiszta zsír volt benne. a kalapácsoknál már elkoszolódott ugyan,de ott sem volt gond. az első kerék agyat már szét sem szedtem,csak betoltam egy rakás zsírt a zsírzó lyukba. ott is csak tiszta kence jött ki.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#2348
Írta 2017. június 05. - 07:37

hét elején drukkoltam 7.5barra a külsőket (rubino pro3 slick), csütörtökre érezhetően sokkal kényelmesebb volt, tegnap meg szinte már karosszék. Megnéztem, 6 bar fölött volt kicsivel a nyomás.
Semmivel sem éreztem lomhábbnak, tohonyábbnak, s kanyarban sem akart "lefordulni", sőt, jobban tapad, mint magasabb nyomáson (utóbbin ez egy borzalmas gumi, még 2014-ben egy alkalommal konkrétan azért estem vele, mert megcsúszott, de azóta is volt vele több csúszás-úszás az első keréknél, vagy elpörgő hátsó..)
úgy gondolom, hogy kipróbálom most egy darabig 6.5-7 közti értékeken. Korábban már használtam 7-en, de utána "becsületből" elkezdtem újra magasabb nyomáson futtatni (nomeg a rengeteg mocsok kátyú-üvegszilánk-kavics miatt).
Ha nem érzem majd furcsának-rossznak 6.5-en, akkor annyin fogom használni. A pumpát is kíméli, ha nem kell eszméletlen nyomásokat előállítani vele, a gumi se kopik úgy (bár ennek mindegy, több rajt' a vágás, mint futófelület..)
Más: pár hete rinyáltam tele az internetet (hah), hogy fáj mindenem a chain cipőben, lábboltozat, térd, "hot-spotok" vannak a lábujjak tövében, durván kényelmetlen, instabil, rossz.
Mindent csak egyszerűen megközelíteni, és egy változót cserélni: talpbetét! visszatettem a gyári chain nova betétet, egyből megszűnt minden gond. Annyi baja van annak a betétnek, hogy konkrétan kőkemény és papírvékony, így borzasztó tud lenni a merev talp mellett. (én sima 300ft-os török cérnazoknit hordok, százikából)
Kipróbáltam a cipőt a body geometrys specialized talpbetéttel is, ami meg zselés.
Most nem tudom eldönteni, melyikkel fogom használni
Jó mindkettővel, a specivel lágyabb, így inkább maradok ennél.
Ja, megint túlbonyolítom? Igen, mert kipróbáltam a gumijaimat 0.5 barral alacsonyabb nyomáson, meg a cipőmet egy másik talpbetéttel.
Pedig tudjuk, hogy ezek mind túlbonyolítások és fölösleges túráztatások.
Kár, hogy kényelmesebb meg jobb így tekerni.
Más: szóba jöhetne akár a mostani rendszer "upgrade"-je, 10s v 11s rendszerre, de egyelőre ezt is napolnám. Egyszeru okokból: a mostani sorommal és áttételemmel nincs hiányérzetem a körülmények közt. Megvan benne minden fokozat, amit használok is. És teljesen tisztán-csendesen teszi a dolgát. Akkor minek hozzányúlni? Még a fékerő-fékhatás is sokat javult a promax rc-472-es fékekkel a régi centaurhoz képest. Már felső fogásból pöckölve is brutál a fékerő.
Oké, hajtókarból jobb lenne rövidebb, de 175-öst meg a kutya nem veszi meg..
én is szoktam néha keresgélni talpbetétet,de hamar feladom a kutatást. a sidi cipőmben,a gyári talpbetét is elég kényelmes nekem. szóval nem is tudom,h milyen irányban kéne elinduljak talpbetét ügyben. annyit tudok,h a speci talpbetét,ami itthon van nagyon nem kényelmes.
zokniból meg a decás kalenji zoknikat veszem. 3 pár 890 HUF. jól szellőzik,és ennél olcsóbbat nem találok sehol. ez az a zokni: https://www.decathlo...id_8296178.html
donciccio módosította - 2017. június 05. - 07:39
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#2349
Írta 2017. június 04. - 20:26

hét elején drukkoltam 7.5barra a külsőket (rubino pro3 slick), csütörtökre érezhetően sokkal kényelmesebb volt, tegnap meg szinte már karosszék. Megnéztem, 6 bar fölött volt kicsivel a nyomás.
Semmivel sem éreztem lomhábbnak, tohonyábbnak, s kanyarban sem akart "lefordulni", sőt, jobban tapad, mint magasabb nyomáson (utóbbin ez egy borzalmas gumi, még 2014-ben egy alkalommal konkrétan azért estem vele, mert megcsúszott, de azóta is volt vele több csúszás-úszás az első keréknél, vagy elpörgő hátsó..)
úgy gondolom, hogy kipróbálom most egy darabig 6.5-7 közti értékeken. Korábban már használtam 7-en, de utána "becsületből" elkezdtem újra magasabb nyomáson futtatni (nomeg a rengeteg mocsok kátyú-üvegszilánk-kavics miatt).
Ha nem érzem majd furcsának-rossznak 6.5-en, akkor annyin fogom használni. A pumpát is kíméli, ha nem kell eszméletlen nyomásokat előállítani vele, a gumi se kopik úgy (bár ennek mindegy, több rajt' a vágás, mint futófelület..)
Más: pár hete rinyáltam tele az internetet (hah), hogy fáj mindenem a chain cipőben, lábboltozat, térd, "hot-spotok" vannak a lábujjak tövében, durván kényelmetlen, instabil, rossz.
Mindent csak egyszerűen megközelíteni, és egy változót cserélni: talpbetét! visszatettem a gyári chain nova betétet, egyből megszűnt minden gond. Annyi baja van annak a betétnek, hogy konkrétan kőkemény és papírvékony, így borzasztó tud lenni a merev talp mellett. (én sima 300ft-os török cérnazoknit hordok, százikából)
Kipróbáltam a cipőt a body geometrys specialized talpbetéttel is, ami meg zselés.
Most nem tudom eldönteni, melyikkel fogom használni Jó mindkettővel, a specivel lágyabb, így inkább maradok ennél.
Ja, megint túlbonyolítom? Igen, mert kipróbáltam a gumijaimat 0.5 barral alacsonyabb nyomáson, meg a cipőmet egy másik talpbetéttel.
Pedig tudjuk, hogy ezek mind túlbonyolítások és fölösleges túráztatások.
Kár, hogy kényelmesebb meg jobb így tekerni.
Más: szóba jöhetne akár a mostani rendszer "upgrade"-je, 10s v 11s rendszerre, de egyelőre ezt is napolnám. Egyszeru okokból: a mostani sorommal és áttételemmel nincs hiányérzetem a körülmények közt. Megvan benne minden fokozat, amit használok is. És teljesen tisztán-csendesen teszi a dolgát. Akkor minek hozzányúlni? Még a fékerő-fékhatás is sokat javult a promax rc-472-es fékekkel a régi centaurhoz képest. Már felső fogásból pöckölve is brutál a fékerő.
Oké, hajtókarból jobb lenne rövidebb, de 175-öst meg a kutya nem veszi meg..
#2350
Írta 2017. június 03. - 19:11

8-12bar közé írják a nyomásértéket: https://www.continen...4000-s2-tubular
egyébként nem 150kg "csak" 100kg vagyok
dobj egy mailt a conti-nak a fotóval
- Vejne kedveli ezt
#2351
Írta 2017. június 03. - 08:15

http://bikemarkt.mtb...laufrader-gr-48
ez tetszik. milyen oria cső, ami bordás? az ML25-öt tudom, hogy az, ezt nem tudom, mi lehet.
nagyon aeszthétikus kis váznak a hosszú stucni..
#2352
Írta 2017. június 03. - 08:14

#2353
Írta 2017. június 02. - 21:53

#2354
Írta 2017. június 02. - 16:00

8-12bar közé írják a nyomásértéket: https://www.continen...4000-s2-tubular
egyébként nem 150kg "csak" 100kg vagyok
Szingód van?
A sebesség mindent megold.
#2355
Írta 2017. június 02. - 15:55

8-12bar közé írják a nyomásértéket: https://www.continen...4000-s2-tubular
egyébként nem 150kg "csak" 100kg vagyok
#2356
Írta 2017. június 01. - 11:19

Túlfújja, az a gond. De ez még jobbik eset. Rosszabb esetben lerobban a felniről.
- Vejne kedveli ezt
A sebesség mindent megold.
#2357
Írta 2017. június 01. - 05:45

#2358
Írta 2017. június 01. - 01:48

Sziasztok
Van egy Continental Grand Prix 4000 S II gumim, aminek a kinézete nekem nem tetszik. Mitől keletkeztek a képeken látható hibák? Mit rontottam el? kb. 800km van a gumiban. kb. 9bar-ra szoktam fujtatani. Csak aszfaltos közúton szoktam használni.
Az "A"-s képeken ugyan az a hiba van, csak más nézetből. A "B"-s képeken egy teljesen másfajta hiba több nézetből.
A: http://kephost.com/image/09Bj
AA: http://kephost.com/image/09Bn
B: http://kephost.com/image/09BL
BB: http://kephost.com/image/09BY
BBB: http://kephost.com/image/09Bd
Válaszokat előre is köszönöm
23 és 25 mm-es verzió esetében is 120 psi (8,2 bar) a gyártó által megadott maximális nyomásérték. Lehet, hogy ez a gond, de nem tartom valószínűnek.
- Vejne kedveli ezt
#2359
Írta 2017. május 31. - 23:14

Sziasztok
Van egy Continental Grand Prix 4000 S II gumim, aminek a kinézete nekem nem tetszik. Mitől keletkeztek a képeken látható hibák? Mit rontottam el? kb. 800km van a gumiban. kb. 9bar-ra szoktam fujtatani. Csak aszfaltos közúton szoktam használni.
Az "A"-s képeken ugyan az a hiba van, csak más nézetből. A "B"-s képeken egy teljesen másfajta hiba több nézetből.
A: http://kephost.com/image/09Bj
AA: http://kephost.com/image/09Bn
B: http://kephost.com/image/09BL
BB: http://kephost.com/image/09BY
BBB: http://kephost.com/image/09Bd
Válaszokat előre is köszönöm
#2360
Írta 2017. május 29. - 16:21

Múltkor én is beraktam az 50/34 mellé a 14/25-ös tőled vett sort tesztelni, hogy ugrik-e rajta a lánc. Síkon teljesen tekerhető, sőt mókás, hogy végig egyesével tudok lépkedni, hátszeles lejtős részen viszont kipörögtem vele, mondjuk azt meg kibírom.
síkon valóban, főleg, ha tudsz is pörgetni.
viszont, az a 11s 14-25 nagyon finom. Aki azzal sem találja meg a megfelelő fokozatot síkon, az tényleg gyűjtsön lepkéket.
A kancsón 12-25 van, teljesen elvagyok vele, ha sort cserélnék (kb. 10k) 13-26-ost vennék (10s)
egyébként a 14t-nek van egy hátránya, bár én már áthidaltam: interferálhat a rajta futó lánc a támvillákkal. csúszópapucsnál elég pár mm-rel hátrébb húzni a kereket amúgy..
Vejne módosította - 2017. május 29. - 16:28