akik balfaszok és elhagyják a nem-csavaros kormányvégdugókat
bár nekem 4 év alatt egyet sem sikerült de biztos, ami sicher
http://www.ebay.com/...=STRK:MEBIDX:IT
akik balfaszok és elhagyják a nem-csavaros kormányvégdugókat
bár nekem 4 év alatt egyet sem sikerült de biztos, ami sicher
http://www.ebay.com/...=STRK:MEBIDX:IT
http://apro.bikemag....tt-l395073.html
"11s shimano kazettatesttel is tudom adni."
ennyi. az adná, nagyon. amúgy a zonda-racing4 féle túlméretes tengelyes agyakra való szabadonfutó-test jó rá tényleg lehet még egy 2000-es daytona agyra is applikálni 11s shimano rotort..
?
amúgy
http://www.wiggle.co.uk/cosine/
azok nyergek tesó! 11euró alatt 240 grammos titánpálcás nyergek
igen, velo gyártmányok, de olcsóbb ezeket megvenni, mint aliról az indentikus velót nem is kicsivel olcsóbbak. kb. harmadáron vannak az alis velókhoz képest..
Vejne módosította - 2017. június 08. - 07:46
amúgy tényleg nem értem, miért nem kínálnak 13t-vel kezdődő sorokat, bár a 12-25 is egy élhető opció 50-34 mellett a legtöbbeknek.
be is gyűjtöttem egy párat, ki tudja meddig lehet kapni 13-19 egyesével, jobb nem is kell.
amúgy tényleg nem értem, miért nem kínálnak 13t-vel kezdődő sorokat, bár a 12-25 is egy élhető opció 50-34 mellett a legtöbbeknek.
az megvan, hogy már a 6600-os ultegra is kínált korosztályos kiosztásokat?
https://www.bike24.c...0]=53;orderby=2
Vejne módosította - 2017. június 07. - 18:14
http://www.bikeradar...campaign=buffer ultegra,avagy az mtb áttételtől,a serdülőig. pfff. nincsen hányós szmájli.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
nincs hozza sajat trigger? vmelyik outis valtoszetthez volt emlekeim szerint.
Barátom egyenes kormányosítaná országútiját, 9-es Ultegra, elől 3 tányéros, működik ez montis váltókarral?
Elöl nem.
A sebesség mindent megold.
Barátom egyenes kormányosítaná országútiját, 9-es Ultegra, elől 3 tányéros, működik ez montis váltókarral?
https://www.merlincy..._eid=b586e66a23
ez most 1163 euró, és mit kapsz érte?
teljes 105 szett
racing7 lg (1750 gramm körül van) kerékszett
hajtogatós conti ultrasport külsők
decens-megbízható-sallangmentes kiegészítők
ja, meg egy gyanús vázat..
igen, szerintem jó ajánlat
ezt még át is lehetne matricázni ridley-re.. végül is, az..
Vejne módosította - 2017. június 06. - 18:15
nem követem az új cuccokat, így lehet hogy csak nekem új ez a de rosa http://www.wrenchsci... Rosa/Age/2017/
deda zero uno, forrasztással
nem ismerem a csőszettet, 8/5/8 szóval nem superlight, de mégis nehéz, főleg muffok nélkül
az 1850valószínűleg a 48-as méret
az itthoni forgalmazónál 2 kg
nem bírtam ki,és vettem egy campa veloce 12-23-as,10-es sort. ez a sor lesz a shamal kerekeimen. már írtam,h ide a környékre szinte mindenhová elég a 39-23. néhány hete eléggé eláztam. gondoltam újrakenem a shamal gurcsikat. még mindig rácsodálkozok,h a campa mennyire kitalálta ezeket az alu tengelyes record szintű agyakat. a kerekek 17 évesek kb,de a csapágygolyókig nem jutott be a víz. teljesen tiszta zsír volt benne. a kalapácsoknál már elkoszolódott ugyan,de ott sem volt gond. az első kerék agyat már szét sem szedtem,csak betoltam egy rakás zsírt a zsírzó lyukba. ott is csak tiszta kence jött ki.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
hét elején drukkoltam 7.5barra a külsőket (rubino pro3 slick), csütörtökre érezhetően sokkal kényelmesebb volt, tegnap meg szinte már karosszék. Megnéztem, 6 bar fölött volt kicsivel a nyomás.
Semmivel sem éreztem lomhábbnak, tohonyábbnak, s kanyarban sem akart "lefordulni", sőt, jobban tapad, mint magasabb nyomáson (utóbbin ez egy borzalmas gumi, még 2014-ben egy alkalommal konkrétan azért estem vele, mert megcsúszott, de azóta is volt vele több csúszás-úszás az első keréknél, vagy elpörgő hátsó..)
úgy gondolom, hogy kipróbálom most egy darabig 6.5-7 közti értékeken. Korábban már használtam 7-en, de utána "becsületből" elkezdtem újra magasabb nyomáson futtatni (nomeg a rengeteg mocsok kátyú-üvegszilánk-kavics miatt).
Ha nem érzem majd furcsának-rossznak 6.5-en, akkor annyin fogom használni. A pumpát is kíméli, ha nem kell eszméletlen nyomásokat előállítani vele, a gumi se kopik úgy (bár ennek mindegy, több rajt' a vágás, mint futófelület..)
Más: pár hete rinyáltam tele az internetet (hah), hogy fáj mindenem a chain cipőben, lábboltozat, térd, "hot-spotok" vannak a lábujjak tövében, durván kényelmetlen, instabil, rossz.
Mindent csak egyszerűen megközelíteni, és egy változót cserélni: talpbetét! visszatettem a gyári chain nova betétet, egyből megszűnt minden gond. Annyi baja van annak a betétnek, hogy konkrétan kőkemény és papírvékony, így borzasztó tud lenni a merev talp mellett. (én sima 300ft-os török cérnazoknit hordok, százikából)
Kipróbáltam a cipőt a body geometrys specialized talpbetéttel is, ami meg zselés.
Most nem tudom eldönteni, melyikkel fogom használni
Jó mindkettővel, a specivel lágyabb, így inkább maradok ennél.
Ja, megint túlbonyolítom? Igen, mert kipróbáltam a gumijaimat 0.5 barral alacsonyabb nyomáson, meg a cipőmet egy másik talpbetéttel.
Pedig tudjuk, hogy ezek mind túlbonyolítások és fölösleges túráztatások.
Kár, hogy kényelmesebb meg jobb így tekerni.
Más: szóba jöhetne akár a mostani rendszer "upgrade"-je, 10s v 11s rendszerre, de egyelőre ezt is napolnám. Egyszeru okokból: a mostani sorommal és áttételemmel nincs hiányérzetem a körülmények közt. Megvan benne minden fokozat, amit használok is. És teljesen tisztán-csendesen teszi a dolgát. Akkor minek hozzányúlni? Még a fékerő-fékhatás is sokat javult a promax rc-472-es fékekkel a régi centaurhoz képest. Már felső fogásból pöckölve is brutál a fékerő.
Oké, hajtókarból jobb lenne rövidebb, de 175-öst meg a kutya nem veszi meg..
én is szoktam néha keresgélni talpbetétet,de hamar feladom a kutatást. a sidi cipőmben,a gyári talpbetét is elég kényelmes nekem. szóval nem is tudom,h milyen irányban kéne elinduljak talpbetét ügyben. annyit tudok,h a speci talpbetét,ami itthon van nagyon nem kényelmes.
zokniból meg a decás kalenji zoknikat veszem. 3 pár 890 HUF. jól szellőzik,és ennél olcsóbbat nem találok sehol. ez az a zokni: https://www.decathlo...id_8296178.html
donciccio módosította - 2017. június 05. - 07:39
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
hét elején drukkoltam 7.5barra a külsőket (rubino pro3 slick), csütörtökre érezhetően sokkal kényelmesebb volt, tegnap meg szinte már karosszék. Megnéztem, 6 bar fölött volt kicsivel a nyomás.
Semmivel sem éreztem lomhábbnak, tohonyábbnak, s kanyarban sem akart "lefordulni", sőt, jobban tapad, mint magasabb nyomáson (utóbbin ez egy borzalmas gumi, még 2014-ben egy alkalommal konkrétan azért estem vele, mert megcsúszott, de azóta is volt vele több csúszás-úszás az első keréknél, vagy elpörgő hátsó..)
úgy gondolom, hogy kipróbálom most egy darabig 6.5-7 közti értékeken. Korábban már használtam 7-en, de utána "becsületből" elkezdtem újra magasabb nyomáson futtatni (nomeg a rengeteg mocsok kátyú-üvegszilánk-kavics miatt).
Ha nem érzem majd furcsának-rossznak 6.5-en, akkor annyin fogom használni. A pumpát is kíméli, ha nem kell eszméletlen nyomásokat előállítani vele, a gumi se kopik úgy (bár ennek mindegy, több rajt' a vágás, mint futófelület..)
Más: pár hete rinyáltam tele az internetet (hah), hogy fáj mindenem a chain cipőben, lábboltozat, térd, "hot-spotok" vannak a lábujjak tövében, durván kényelmetlen, instabil, rossz.
Mindent csak egyszerűen megközelíteni, és egy változót cserélni: talpbetét! visszatettem a gyári chain nova betétet, egyből megszűnt minden gond. Annyi baja van annak a betétnek, hogy konkrétan kőkemény és papírvékony, így borzasztó tud lenni a merev talp mellett. (én sima 300ft-os török cérnazoknit hordok, százikából)
Kipróbáltam a cipőt a body geometrys specialized talpbetéttel is, ami meg zselés.
Most nem tudom eldönteni, melyikkel fogom használni Jó mindkettővel, a specivel lágyabb, így inkább maradok ennél.
Ja, megint túlbonyolítom? Igen, mert kipróbáltam a gumijaimat 0.5 barral alacsonyabb nyomáson, meg a cipőmet egy másik talpbetéttel.
Pedig tudjuk, hogy ezek mind túlbonyolítások és fölösleges túráztatások.
Kár, hogy kényelmesebb meg jobb így tekerni.
Más: szóba jöhetne akár a mostani rendszer "upgrade"-je, 10s v 11s rendszerre, de egyelőre ezt is napolnám. Egyszeru okokból: a mostani sorommal és áttételemmel nincs hiányérzetem a körülmények közt. Megvan benne minden fokozat, amit használok is. És teljesen tisztán-csendesen teszi a dolgát. Akkor minek hozzányúlni? Még a fékerő-fékhatás is sokat javult a promax rc-472-es fékekkel a régi centaurhoz képest. Már felső fogásból pöckölve is brutál a fékerő.
Oké, hajtókarból jobb lenne rövidebb, de 175-öst meg a kutya nem veszi meg..
8-12bar közé írják a nyomásértéket: https://www.continen...4000-s2-tubular
egyébként nem 150kg "csak" 100kg vagyok
dobj egy mailt a conti-nak a fotóval
http://bikemarkt.mtb...laufrader-gr-48
ez tetszik. milyen oria cső, ami bordás? az ML25-öt tudom, hogy az, ezt nem tudom, mi lehet.
nagyon aeszthétikus kis váznak a hosszú stucni..