Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Országútikról mindent

* * * * - 3 votes

  • Please log in to reply
34366 replies to this topic

#23821
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár
A teljesítménymérõ és a pulzusmérõ elektromossága nem spórol neked erõt, a váltás viszont igen. :)


A sebesség mindent megold.

 


#23822
sac1

sac1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,163 posts

....


Nekem is ez jutot eszembe... de azok hónapokig évekig mûködnek... (persze a GPS-es az nem)
Azt írta róla CompCyc hogy olyan 1000kmt bír normális váltás gyakoriság mellett... (fórumon 2500km-t is írtak...)

#23823
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts
Ha mar zavar az elektromossag a kerekparon, az a teljesitmenymero. (sot, meg a pulzusmero, a radiorol meg nem is beszelve) Mert annak (azoknak) a hasznalata tenyleg megvaltoztatta a kerekpar versenyzest. Az ekektromos valtas az egvilagon semmin nem valtoztat.

#23824
daniel.jozsef

daniel.jozsef

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 348 posts
Ha viszont elszállunk akkor szálljunk jó messzire. Innen már tényleg csak egy lépés az agyhullámokkal vezérelt váltó... A mai agyhullám-alapú interfészek némi betanulási idõszak után már egész megbízhatóan mûködnek. A sisakban még hely is van a szenzoroknak...
Csak gondolsz a megfelelõ áttétre, és már vált is.

#23825
sac1

sac1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,163 posts
Ez is egy nézõpont... tényleg kicsit idegen érzés... de ettõl függetlenül nagyon érdekel... leginkább azért mert ugye azért kedveljük a kerékpárt .. mert nem kell tankolni :D ... ezt meg azért valszeg tölteni kell :S

#23826
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4,821 posts
Ha még nem volna világos a Campagnolo hézagoló kérdés

Cassettes and Cogs - Branford Bike - Seattle/Bellevue - Campagnolo Pro Shop

Van olyan, amilyekhez négy különbözõ kell.

#23827
daniel.jozsef

daniel.jozsef

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 348 posts
Ha azt nézzük hogy a profik milyen hamar rákattantak, el tudom képzelni hogy milyen lehet. Végsõsoron egy számítógépvezérelt célrobotról val szó, nincs az a pozícionált mechanika ami ezzel felveheti a versenyt...
Nekem csak az vele a bajom, hogy ez így már valahogy nem igazán bicikli. :)

#23828
sac1

sac1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,163 posts
Egyszer kéne egy Di2 vel szaladni egy igazi kört .. akkor lehetne vélekedni... ha lesz használható áron akkor ki fogom próbálni.. ennyi pénzért biztos hogy nem...

#23829
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4,821 posts
Én se fogok elektromosra váltani, de csak azt hallani róla, hogy most ez a létezõ legjobb dolog. Még a Campa párti Erik Zabel szerint is.

#23830
kiskubai

kiskubai

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,925 posts

ez így nem igaz,mert a fogak közt a távolság egyforma. az van,hogy a nem tartóbakos sorok legnagyobb fogaskerekei nem egyenesek. emiatt kell kissebb távtartó a fogaskerekek közé.


Na, azt nem tudtam hogy miért nem egyformák, csak azt, hogy nem egyformák :) De köszi az infót!

Dormi: fémmegmunkálásféleséggel is foglalkozok szabadidõmben. Esztergával simaügy legyártani

FSA cuccok: tetszik.

#23831
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,459 posts

Ultegra is lesz elektronikus, azt csiripelik. De attol tartok a mech. D/A-nal meg ez is dragabb lesz. De varjuk ki.
Allitolag Campa eletromos is jon jovore es SRAM is. Vicces lesz a doubletap elektromos valtozatban. :)))


szerelõi szemmel nézve,én nem nagyon örülök az elektronikus váltásnak. akkor lenne értelme,hogyha lenne vlmi oktatás a nagykerek részérõl. javítás,beállítás ilyenekre gondolok. bár a shimano-nál már inkább csere szokott lenni,ha vlmi gebasz van. sram is inkább csere. campát még lehet néha javítani.

#23832
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,864 posts
ha ezektõl a bowdenes 105, veloce cuccok ára szakad, akkor hajrá elektromos cuccok!

#23833
daniel.jozsef

daniel.jozsef

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 348 posts
Az idõfutam felhasználás még oké, ott jól jön a külön váltó az összes fogáshoz, meg az a tizedmásodperc is számít amivel gyorsabban vált a gép mint te, de valahogy idegenkedem ettõl az elektronizálástól...

#23834
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts
Ultegra is lesz elektronikus, azt csiripelik. De attol tartok a mech. D/A-nal meg ez is dragabb lesz. De varjuk ki.
Allitolag Campa eletromos is jon jovore es SRAM is. Vicces lesz a doubletap elektromos valtozatban. :)))

#23835
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,459 posts

Nincs egy síkban a belsõ és a külsõ része.


köszi. vlmi ilyesmit akartam én is írni. :)

#23836
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4,821 posts
Nincs egy síkban a belsõ és a külsõ része.

#23837
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,864 posts

ez így nem igaz,mert a fogak közt a távolság egyforma. az van,hogy a nem tartóbakos sorok legnagyobb fogaskerekei nem egyenesek. emiatt kell kissebb távtartó a fogaskerekek közé.


??? nyolcas van a fogaskerékben?

#23838
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,459 posts

miért jó az ha a campa soron belül a hézagolások nem egyformák?


ez így nem igaz,mert a fogak közt a távolság egyforma. az van,hogy a nem tartóbakos sorok legnagyobb fogaskerekei nem egyenesek. emiatt kell kissebb távtartó a fogaskerekek közé.

#23839
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,864 posts
miért jó az ha a campa soron belül a hézagolások nem egyformák?

#23840
sac1

sac1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,163 posts
Arra én is... ez így tetszik.. majd még az ára kiderül .. mondjuk a Vision TriMax igen jó ár/érték arányú hajtókar... remélem hasonló lesz a többi is...