Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
Started by
Endroo
, 2006. January 10. 21:34
#23821
Posted 2010. September 27. - 17:04
A teljesítménymérõ és a pulzusmérõ elektromossága nem spórol neked erõt, a váltás viszont igen.
A sebesség mindent megold.
#23822
Posted 2010. September 27. - 16:58
....
Nekem is ez jutot eszembe... de azok hónapokig évekig mûködnek... (persze a GPS-es az nem)
Azt írta róla CompCyc hogy olyan 1000kmt bír normális váltás gyakoriság mellett... (fórumon 2500km-t is írtak...)
#23823
Posted 2010. September 27. - 15:53
Ha mar zavar az elektromossag a kerekparon, az a teljesitmenymero. (sot, meg a pulzusmero, a radiorol meg nem is beszelve) Mert annak (azoknak) a hasznalata tenyleg megvaltoztatta a kerekpar versenyzest. Az ekektromos valtas az egvilagon semmin nem valtoztat.
#23824
Posted 2010. September 27. - 15:32
Ha viszont elszállunk akkor szálljunk jó messzire. Innen már tényleg csak egy lépés az agyhullámokkal vezérelt váltó... A mai agyhullám-alapú interfészek némi betanulási idõszak után már egész megbízhatóan mûködnek. A sisakban még hely is van a szenzoroknak...
Csak gondolsz a megfelelõ áttétre, és már vált is.
Csak gondolsz a megfelelõ áttétre, és már vált is.
#23825
Posted 2010. September 27. - 15:12
Ez is egy nézõpont... tényleg kicsit idegen érzés... de ettõl függetlenül nagyon érdekel... leginkább azért mert ugye azért kedveljük a kerékpárt .. mert nem kell tankolni
... ezt meg azért valszeg tölteni kell :S
#23826
Posted 2010. September 27. - 15:11
Ha még nem volna világos a Campagnolo hézagoló kérdés
Cassettes and Cogs - Branford Bike - Seattle/Bellevue - Campagnolo Pro Shop
Van olyan, amilyekhez négy különbözõ kell.
Cassettes and Cogs - Branford Bike - Seattle/Bellevue - Campagnolo Pro Shop
Van olyan, amilyekhez négy különbözõ kell.
The Official Rules of the Euro Cyclist-----------------The Rules > Velominati
#23827
Posted 2010. September 27. - 15:02
Ha azt nézzük hogy a profik milyen hamar rákattantak, el tudom képzelni hogy milyen lehet. Végsõsoron egy számítógépvezérelt célrobotról val szó, nincs az a pozícionált mechanika ami ezzel felveheti a versenyt...
Nekem csak az vele a bajom, hogy ez így már valahogy nem igazán bicikli.
Nekem csak az vele a bajom, hogy ez így már valahogy nem igazán bicikli.
#23828
Posted 2010. September 27. - 14:59
Egyszer kéne egy Di2 vel szaladni egy igazi kört .. akkor lehetne vélekedni... ha lesz használható áron akkor ki fogom próbálni.. ennyi pénzért biztos hogy nem...
#23829
Posted 2010. September 27. - 14:50
Én se fogok elektromosra váltani, de csak azt hallani róla, hogy most ez a létezõ legjobb dolog. Még a Campa párti Erik Zabel szerint is.
The Official Rules of the Euro Cyclist-----------------The Rules > Velominati
#23830
Posted 2010. September 27. - 14:01
ez így nem igaz,mert a fogak közt a távolság egyforma. az van,hogy a nem tartóbakos sorok legnagyobb fogaskerekei nem egyenesek. emiatt kell kissebb távtartó a fogaskerekek közé.
Na, azt nem tudtam hogy miért nem egyformák, csak azt, hogy nem egyformák
Dormi: fémmegmunkálásféleséggel is foglalkozok szabadidõmben. Esztergával simaügy legyártani
FSA cuccok: tetszik.
#23831
Posted 2010. September 27. - 13:06
Ultegra is lesz elektronikus, azt csiripelik. De attol tartok a mech. D/A-nal meg ez is dragabb lesz. De varjuk ki.
Allitolag Campa eletromos is jon jovore es SRAM is. Vicces lesz a doubletap elektromos valtozatban.))
szerelõi szemmel nézve,én nem nagyon örülök az elektronikus váltásnak. akkor lenne értelme,hogyha lenne vlmi oktatás a nagykerek részérõl. javítás,beállítás ilyenekre gondolok. bár a shimano-nál már inkább csere szokott lenni,ha vlmi gebasz van. sram is inkább csere. campát még lehet néha javítani.
#23832
Posted 2010. September 27. - 12:58
#23833
Posted 2010. September 27. - 12:47
Az idõfutam felhasználás még oké, ott jól jön a külön váltó az összes fogáshoz, meg az a tizedmásodperc is számít amivel gyorsabban vált a gép mint te, de valahogy idegenkedem ettõl az elektronizálástól...
#23834
Posted 2010. September 27. - 12:21
Ultegra is lesz elektronikus, azt csiripelik. De attol tartok a mech. D/A-nal meg ez is dragabb lesz. De varjuk ki.
Allitolag Campa eletromos is jon jovore es SRAM is. Vicces lesz a doubletap elektromos valtozatban.
))
Allitolag Campa eletromos is jon jovore es SRAM is. Vicces lesz a doubletap elektromos valtozatban.
#23835
Posted 2010. September 27. - 12:03
#23836
Posted 2010. September 27. - 11:02
Nincs egy síkban a belsõ és a külsõ része.
The Official Rules of the Euro Cyclist-----------------The Rules > Velominati
#23837
Posted 2010. September 27. - 10:59
ez így nem igaz,mert a fogak közt a távolság egyforma. az van,hogy a nem tartóbakos sorok legnagyobb fogaskerekei nem egyenesek. emiatt kell kissebb távtartó a fogaskerekek közé.
??? nyolcas van a fogaskerékben?
#23838
Posted 2010. September 27. - 10:43
miért jó az ha a campa soron belül a hézagolások nem egyformák?
ez így nem igaz,mert a fogak közt a távolság egyforma. az van,hogy a nem tartóbakos sorok legnagyobb fogaskerekei nem egyenesek. emiatt kell kissebb távtartó a fogaskerekek közé.
#23839
Posted 2010. September 27. - 09:25
#23840
Posted 2010. September 27. - 08:45
Arra én is... ez így tetszik.. majd még az ára kiderül .. mondjuk a Vision TriMax igen jó ár/érték arányú hajtókar... remélem hasonló lesz a többi is...

Sign In
Create Account

Back to top





