Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34322 hozzászólás a témában

#2361
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás

https://cyclingtips....m-v3-road-bike/

 

érdekes nyeregcső megoldás



#2362
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.333 hozzászólás

Pfúúúúj 'simánjó szettel??? :o :blink: :D

természetesen nem. egy régebbi campa record szett mehetne rá :)


  • laspring kedveli ezt

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#2363
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

https://www.aerycs-s...-SL-C-AERO.html

 

trekkingfelni plíz



#2364
laspring

laspring

    vendég

  • fórumtag
  • 90 hozzászólás

na,és persze a ramato fényezésű wilier is jöhetne. :D

 

 

Pfúúúúj 'simánjó szettel??? :o :blink: :D



#2365
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.333 hozzászólás

18198339_1089755547836132_47427139460381

 

oké. az emirates csapat bringáját is elfogadnám. :D

 

18342654_10154267493191582_2250965803131

 

na,és persze a ramato fényezésű wilier is jöhetne. :D


  • laspring kedveli ezt

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#2366
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

saját km óra volt a szetthez? wow!

made in japan felirattal.. psszt!

 

don: abból a szettből az ergo-váltás trió nagyon kellene! egy régi kompakt ezüst ut hajtással. :)

 

a fékjeim (promax rc-471) maradnának. egyszerűen erőben-harapósságban verik a campag-t.

 

amúgy jó a campag10s. kevesebb kattanás a fékváltókarban, de több fokozat a sorban :D

 

http://www.ebay.com/...cvip=true&rt=nc

 

ezzel jól jártak. elsőre nem vitték el, de újralistázva igen


Vejne módosította - 2017. május 09. - 20:29


#2367
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.026 hozzászólás

ebből a centaurból nem lesz legenda

 

rossz példának azért elég jó. :)


"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#2368
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.026 hozzászólás

ha vlkinek még igénye lenne egy örökélet+1nap szettre,akkor vegyen pl 2002-es chorus szettet. a hajtókart érdemes kicserélni egy ut hajtóműre,és ennyi.

 

18386755_120332000697255261_1935368057_n

 

saját km óra volt a szetthez? wow!


  • vittore30 kedveli ezt

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#2369
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.333 hozzászólás

ha vlkinek még igénye lenne egy örökélet+1nap szettre,akkor vegyen pl 2002-es chorus szettet. a hajtókart érdemes kicserélni egy ut hajtóműre,és ennyi.

 

18386755_120332000697255261_1935368057_n


  • vittore30 és Vejne kedveli ezt

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#2370
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás

ebből a centaurból nem lesz legenda


  • donciccio kedveli ezt

#2371
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

http://road.cc/conte...-speed-groupset

 

anno, 2002-ben a record-chorus után harmadhegedus volt a csentaur

 

majd, ahogy behoztak az athenat-szuper rekordot, lekerült ötödiknek.

 

majd 2011től a power torque-power shift ficsőrökkel degradálták alulról másodiknak.

 

most újra behozták, immáron a hierarchia legaljára

 

a hajtókar tömegben tohonyább a 2008-as mirázsnál (a régi ultra torque csentaurnál nehezebb, a power torque csentaurnál meg sokkal nehezebb..)

 

a fékszett kb. 15 grammal nehezebb az előző generációs csentaurtól

 

a váltó szintén nehezebb, ráadásul nem kapta meg az embrace-kialakítást.

 

ja, a lánckeréksorokra ne nézzetek rá. a 10-es rendszereknél elérhető 12-25, 12-27, 13-26, 13-29. nincs.

 

cserébe van egy rakás montisor, akkora ugrásokkal-hézagokkal, hogy ihaj.

 

sokan örömködnek, hogy ultra torque a hajtókar, és? a potenza meg powertorque+, ugyanúgy 10mm-es imbusszal szerelhető, és önlehúzócsavaros.. oké, az ultra torque bizonyított-kőegyszeru-iszonyat megbíztható és gondmentes rendszer (***ha a vázad-középcsapágyházad JÓ).

 

de ez a szett pontosan undorító lett. nehezebb az elődöktől, rondább, és hiába a 11 lánckerék hátul, ez nem jó semmire, mert akkora ugrások vannak, hogy effektíve egy 8-9s sornak felel meg "egérúttal"..

 

hajtókarnál sincs már hemi-kompakt, se sztenderd, csak 50-34. Én szeretem ezt a felállást, viszont van egy hátránya: a 34-es kistányér miatt síkon kb. egytányér felállásban használod, így a nagytányér kap rendesen, és sokszor keresztbeváltasz. Nem hiába van 39-es kistányérom, azzal (39-15) pl. nagyon kellemes pörgetős városi-átforgatós áttételed van síkra..)


Vejne módosította - 2017. május 09. - 16:39

  • donciccio és laspring kedveli ezt

#2372
petter78

petter78

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 625 hozzászólás

"nem rossz a 25-ös gumi 15-ös felnin?" - én semmit nem vettem észre kanyarban azon kívül, hogy amíg új a gumi addig nyilván nem tapadt úgy kanyarban. Azért szoktam veretni a Pilisben meg itt-ott, szóval nem csak akkor kanyarodok mikor hazaérek és szeretem is döntögetni. Én úgy vettem észre, hogy kell egy guminak olyan 2-300 kili, hogy "betapadjon"

Egy ideje (olyan 3 éve) 25-össel megyek 15-ös felnin

A szélességről meg annyit, hogy gumi és gumi között óriási a különbség. Azért nem vettem giga olcsón michelin pro4-et (25-ös) mert mindenhol azt olvastam, hogy még a 15-ös felniken is minimum 27, de inkább 28 széles lesz. Ez sokaknak előny, de nekem szűkös a hely. Szóval a szám a gumin csak 1 dolog



#2373
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Ezt elfogadom. Igazából csak a 19-es felnire 23-as gumi dolog bökte a csőröm. :D

Kicsit más téma: Fulcruméknál a 5/7 kerékszettek CX verziójában tényleg csak a csapágyak tömítettségében van különbség? Tömegben ~8 gramm a különbség mindkét gurigánál, más eltérést nem találtam.


Kényszerből a varosimon fél évig volt 19 es trekking felnin 23 as ssp conti. Defekt után nem volt kedvem 38 as trekking méretű belsot venni, és volt itthon kb hat pár outi belső, meg több régi külső

Aztán ezt tettem föl kényszerből

Csak városban használtam, gond nélkül

#2374
Pisz

Pisz

    vendég

  • fórumtag
  • 57 hozzászólás

Mint írtam, 15 os felnim van, pont amiatt váltottam vissza 23 asra, de, azt vettem észre, hogy sok 17/18 as felnis vált vissza 23 ra.

Szerintem normális használat mellett kicsi a sansz felutni.

 

Ezt elfogadom. Igazából csak a 19-es felnire 23-as gumi dolog bökte a csőröm. :D

 

Kicsit más téma: Fulcruméknál a 5/7 kerékszettek CX verziójában tényleg csak a csapágyak tömítettségében van különbség? Tömegben ~8 gramm a különbség mindkét gurigánál, más eltérést nem találtam.



#2375
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Ilyet használsz?

(Én is ide tudom kopizni az összes gyártót, akik azt mondják amit én, csak nincs sok értelme.)


Mint írtam, 15 os felnim van, pont amiatt váltottam vissza 23 asra, de, azt vettem észre, hogy sok 17/18 as felnis vált vissza 23 ra.

Szerintem normális használat mellett kicsi a sansz felutni.

#2376
Pisz

Pisz

    vendég

  • fórumtag
  • 57 hozzászólás

 

Ilyet használsz?

 

(Én is ide tudom kopizni az összes gyártót, akik azt mondják amit én, csak nincs sok értelme.)



#2377
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás
http://www.kepfeltol...20170509_12.png

A gyártó hülye

https://www.hedcycli...dennes-plus-lt/

Vejne módosította - 2017. május 09. - 12:23


#2378
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás

nem rossz a 25-ös gumi 15-ös felnin? nekem muszá volt 23-asra váltanom, mert a 15-ös felnin a 25 egy nagy csalódás volt&nem jött be. 23-assal sokkal jobb.

 

nekem lomhának tűnt. 7 bar (ez a max)-on a 25ös gumi kb 26,3-ra terült szét. valszeg tényleg nem a 15-ös felnire optimális

 

de milyen felnin valóban 25 mm a szélessége? a 622x17-en?

 



#2379
Pisz

Pisz

    vendég

  • fórumtag
  • 57 hozzászólás

define "kisebb nyomás"

 

nekem 6.5 bar sem tunik puhának 23-as gumival, igaz, rutinban 7 baron futok (100psi)

 

Szélesebb gumihoz kisebb nyomást kell használni, hogy ugyanazt a komfortot kapd. (Az erő (súly) változatlan, a felület nagyobb, tehát kisebb nyomás is elég.)

Én 10-15%-os sag-hez lövöm be a guminyomást, úgy nem is ráz, de nem ütöm fel. Ha ugyanezt a sag-et lapos, de széles guminál használnám, akkor felütés lenne a vége.

Nem véletlen ajánlják a gyártók a 17C felniket minimum 25 mm széles gumival.


Pisz módosította - 2017. május 09. - 12:14


#2380
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

A magassága viszont marad 22-23 mm, így a kisebb nyomás miatt jól fel is lehet ütni.

define "kisebb nyomás"

 

nekem 6.5 bar sem tunik puhának 23-as gumival, igaz, rutinban 7 baron futok (100psi)