Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#23281
Írta 2010. október 27. - 21:04
Meg am beszereztem kamáslit, szóval most már mehet hidegben is. Egyébként ahogy nem használtam a bringát most vagy egy hónapja, nekem is megjelent a váltási nehézség, mint ha belekötött volna a zsír, vagy nem tudod, de aztán úgy tûnt bemelegedett, mert aztán elkezdett mûködni.
Egyébként meg nekem sem megy kistányérnál végig a soron kattogás nélkül, de középsõn sem (amit vegyünk most te kistányérodnak, mert gondolom kéttányéros, enyém meg 3). Mondjuk simán csak ide-oda váltással behozom ugyanazt az erõsséget.
#23282
Írta 2010. október 27. - 21:01
shimanonál pl kistányér kónuszon és felette 1-gyel beleér a lánc a nagytányér belsõ falába. szóval nem törvényszerû, hogy végig lehet gond nélkül váltani. ennek ellenére valószínûleg nálad nincs rendesen beállítva. kistányéron és legnagyobb fkeréken gond nélkül kellene futnia a láncnak. nézd meg hogy mi az oka a nem sima futásnak. ha nem ér bele az átdobóba, akkor azt nem kell piszkálni.
Ma probaltam ki eloszor az elso orszagutim, kerdesem a kovetkezo lenne, egy 2011es Chorus groupporol van szo...elso par meteren valtast probalgattam, es feltunt, hogy az 5 legnagyobb fokozatban hatul, ha elol kistanyeron voltam, akkor nem futott siman....par szaz meter utan ez leredukalodott az also 2 fokozatra! Ha elol kistanyeron van a lanc, hatul a teljes racsnit be kene tudni jarnia a lancnak anelkul, hogy barmi problema legyen, vagy ez a cross shiftingbol adodik mar? Avagy bejarodas kerdese? Koszi a valaszt!
Ui.: Amugy irgalmatlan a gep, ijeszto egyelore a sebessegkulonbseg az xc bringamhoz kepest :|
#23283
Írta 2010. október 27. - 21:00
#23284
Írta 2010. október 27. - 20:57
Ma probaltam ki eloszor az elso orszagutim, kerdesem a kovetkezo lenne, egy 2011es Chorus groupporol van szo...elso par meteren valtast probalgattam, es feltunt, hogy az 5 legnagyobb fokozatban hatul, ha elol kistanyeron voltam, akkor nem futott siman....par szaz meter utan ez leredukalodott az also 2 fokozatra! Ha elol kistanyeron van a lanc, hatul a teljes racsnit be kene tudni jarnia a lancnak anelkul, hogy barmi problema legyen, vagy ez a cross shiftingbol adodik mar? Avagy bejarodas kerdese? Koszi a valaszt!
Ui.: Amugy irgalmatlan a gep, ijeszto egyelore a sebessegkulonbseg az xc bringamhoz kepest :|
Én ahány campás mögött mentem versenyeken, mindegyik enyhe "daráló" hangot hallatott, mintha a lánc valahol beleérne valamibe. És ez nem 1, nem 10 bringa, hanem sokkaltöbb. Lehet te is ezzel a jelenséggel találkoztál.
#23285
Írta 2010. október 27. - 20:51
Ui.: Amugy irgalmatlan a gep, ijeszto egyelore a sebessegkulonbseg az xc bringamhoz kepest :|
#23286
Írta 2010. október 27. - 20:33
ez alapján semmire
FSA kormánycsapim van; a karbon nyakú villámban van egy hengeres lemez a nyakbelsõ fala, és a dió között, gondolom hogy ne tudjad szétnyomatni a dióval a karbon nyakat, ne nyomjon bele valami alakot, hanem elossza a terhelést
én ezt használom karbon nyakhoz http://ecx.images-am...L500_AA300_.jpg de szerintem ez más mint amirõl beszélsz. ezt egyszer a zárókupak nélkül beejtettem a nyakba, le is csúszott szépen az aljáig, mûvészet volt kiszedni, gondoltam is rá, hogy rábaszás, ha vmi darabja ott marad
#23287
Írta 2010. október 27. - 18:40
#23288
Írta 2010. október 27. - 18:37
Szépen mászik kifelé a rózsa a villanyakból, karbon nyakú villába tudtommal ezért sem tanácsos a hagyományos beütõs rózsát tenni, van "expanziós" dió is ami belefeszül a villanyakba belülrõl, karbon nyakba ez való.
Amúgy meg ha rendesen lehúzzák a szervizben (fellazított stucni csavarokkal) és ezután húzzék meg a stucni csavarjait akkor azért nagy baj nem lehet. A csapágy elõfeszítését a villanyak tetején lévõ kupakon átdugott csavar adja (Ami a rózsába vagy dióba van betekerve), de a villa tényleges rögzítését inkább a lehúzott stucni végzi.
#23289
Írta 2010. október 27. - 15:56
milyen fémlemez? ez alapján mire gondolsz? stg
ez alapján semmire
FSA kormánycsapim van; a karbon nyakú villámban van egy hengeres lemez a nyakbelsõ fala, és a dió között, gondolom hogy ne tudjad szétnyomatni a dióval a karbon nyakat, ne nyomjon bele valami alakot, hanem elossza a terhelést
Flickr
#23290
Írta 2010. október 27. - 15:42
#23291
Írta 2010. október 27. - 15:37
#23292
Írta 2010. október 27. - 15:30
hát 50Eft-böl szeretném kihozni. A kerékpárom típusát azért írtam mert hallatom vagy olvastam valami olyasmit hogy vannak olyan görögök amik pl: karbon bringákhoz vannak hogy ne menyen szét a váz a megterheléstõl.bár az enyém nem karbon csak gondoltam azért ide írom, de úgy látszik akkor nem számít.
Régebben volt a Decathlonban pont 50-ért Tacx Satori, elsõkeréktámasszal, izzadság fogóval, táskával. Szerintem a létezõ legjobb vétel volt. Most drágábban van, viszont úgy látom, adnak hozzá szõnyeget is (meg egy DVD-t is), ha társasházban laksz, ez jól jöhet.
Decathlon - biciklik - kerékpárok kerékpár kiegészítők otthoni edzéshez műszer TACX - Hometrainer Satori Pro Trainer TACX - igényes kerékpárosoknak, téli görgős edzésekhez.
#23293
Írta 2010. október 27. - 15:27
hát 50Eft-böl szeretném kihozni. A kerékpárom típusát azért írtam mert hallatom vagy olvastam valami olyasmit hogy vannak olyan görögök amik pl: karbon bringákhoz vannak hogy ne menyen szét a váz a megterheléstõl.bár az enyém nem karbon csak gondoltam azért ide írom, de úgy látszik akkor nem számít.
de az sem mindegy hogy fix vagy szabad görgõ, attól függ mit akarsz fejleszteni
de ahogy olvasom te a fix-et választanád
#23294
Írta 2010. október 27. - 15:25
#23295
Írta 2010. október 27. - 15:15
#23297
Írta 2010. október 27. - 14:46
mi a véleményetek a Tacx görgõkrõl? ezt a márkát ajánlották nekem.
Melyik típus lenne a legmegfelelõbb egy Trek 1.2-es bringához szerintetek?
Nem az számít, hogy milyen bringád van, hanem hogy mire akarod használni, mennyit szánnál rá.
#23298
Írta 2010. október 27. - 14:39
A karbonvillák 360 helyett inkább 260g tól indulnak (van még biztos ennél is könnyebb, de az már nem mindennapos használatra készült) 300g körül már lehet igen jó minõségû és nem is aranyárú villát venni. Az én villám fullkarbon és 360gramm. Viszont ha már itt tartunk a villáknál, a kormánycsapágyam állandóan fellazul. Nem nagyon, én észre sem veszem, de ahova szoktam hordani szereltetni, ott mondták a srácok, hogy ennyire nem szabadna lelazulni ilyen rövid idõ alatt. Ennek mi lehet az oka?
kilazulás: érdekes dolog, változnak a kormánycsapágyak. a mostani fsa-t úgy kell beállítani, hogy némi erõ is kell hozzá. ezzel a kerék könnyen forog, viszont kézzel már nem tudom elforgatni a csapágy zárókupakját a stucni alatt. az elõzõ bringámon lévõ 1" ritchey logic-t körülbelül pinaszõr legyezõ finomsággal kellett belõni, ha némi power került a gépezetbe, már szorult. napersze az egy használt vétel volt, az fsa meg új.
szóval csak azt akartam mondani hogy ahogy neked beállítják, attól még nem kotyog, de még lehetne húzni rajta (anélkül hogy szoruljon)
#23299
Írta 2010. október 27. - 14:34
AkPi nekem 2 tacx görgõm van, szeretem õket, jó minõségûek. Gyakorlatilag mindegy milyen típusú kerékpárod van, független a kettõ egymástól.
#23300
Írta 2010. október 27. - 14:20
Amúgy meg ha rendesen lehúzzák a szervizben (fellazított stucni csavarokkal) és ezután húzzék meg a stucni csavarjait akkor azért nagy baj nem lehet. A csapágy elõfeszítését a villanyak tetején lévõ kupakon átdugott csavar adja (Ami a rózsába vagy dióba van betekerve), de a villa tényleges rögzítését inkább a lehúzott stucni végzi.
A karbonvillák 360 helyett inkább 260g tól indulnak (van még biztos ennél is könnyebb, de az már nem mindennapos használatra készült) 300g körül már lehet igen jó minõségû és nem is aranyárú villát venni. Az én villám fullkarbon és 360gramm. Viszont ha már itt tartunk a villáknál, a kormánycsapágyam állandóan fellazul. Nem nagyon, én észre sem veszem, de ahova szoktam hordani szereltetni, ott mondták a srácok, hogy ennyire nem szabadna lelazulni ilyen rövid idõ alatt. Ennek mi lehet az oka?

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






