Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#23141
Írta 2010. november 02. - 20:36
#23142
Írta 2010. november 02. - 19:23
és igen, nem lehet csak pörgetni görgõn, mert nem lesz erõ a lábadban...
heti 1-2 erõnléti edzés kint is belefér, görgõn inkább csak átmozgatok:)
mondjuk Dani a Te esetedben ez nem igaz, te inkább vigyázz a szallagjaidra..
ami már nincs arra nem igazán lehet:D
#23143
Írta 2010. november 02. - 18:56
és igen, nem lehet csak pörgetni görgõn, mert nem lesz erõ a lábadban...(mondjuk Dani a Te esetedben ez nem igaz, te inkább vigyázz a szallagjaidra..
amúgy nem lehetne építeni olyan alapszerkezetet, ami felveszi a csavaró irányú mozgásokat?
akkor talán reális lenne a 40-50K-s ár.
de ezekért a (1méter hegesztett vasszelvény+fékezett görgõ) görgõkért még 15000-et se adnék, akármilyen cég logó van rajta..
Flickr
#23144
Írta 2010. november 02. - 18:26
Én gyenge ellenállásal, de nagy fordulaton szoktam tekerni rajt,
Ez nyilván attól függ, hogy éppen mit kell csinálni az edzésterv szerint...
A carbon támvillás meg jóhogy nem csavarodik...ismerõs akkor kezdett el görgõzõs bringát építeni, mikor látta hogy az aluváz csavarodott benne, belerakta a Specialized Transition-t, és egy milimétert nem moccant...
#23145
Írta 2010. november 02. - 16:36
visszatérve a görgõkhöz;
Tényleg ennyire tekeredik a váz hátsó háromszöge a görgõben-tekeréstõl?
ok hogy kicsit billeg alattam a bringa amikor országúton megyek, de hogy ettõl az igénybevételtõl elrepedjenek, eltörjenek a vázak......
mondjuk ha vennék, amúgy is csak szabadgörgõt vennék...
Ésszel kell menni és akkor nagy baj nem lehet. Én gyenge ellenállásal, de nagy fordulaton szoktam tekerni rajt, csak annyit mozog be amit a csatlakozásnál enged a bilincs(vagy mi, ami az agyat befogja). Váz nálam egyáltalán nem szokott csavarodni.
#23146
Írta 2010. november 02. - 16:31
Tényleg ennyire tekeredik a váz hátsó háromszöge a görgõben-tekeréstõl?
ok hogy kicsit billeg alattam a bringa amikor országúton megyek, de hogy ettõl az igénybevételtõl elrepedjenek, eltörjenek a vázak......
mondjuk ha vennék, amúgy is csak szabadgörgõt vennék...
Flickr
#23147
Írta 2010. november 02. - 15:04
Egyebkent van egy jelentos kulonbseg, a felso lejtos egyenes amikor atmegy ivbe, ott van egy tores, a lenti alun ez nincs.
De igen, egy csaladba tartoznak, ez az olasz klasszikus. (italian shallow drop)
#23148
Írta 2010. november 02. - 12:53
3T Rotundo Pro, Team, LTD?
en az LTD-t hasznalom, nagyon finom a hajlitasa, es merev nagyon

Ez nagyon hasonlít erre.
Kerékpár apróhirdetés: eladó használt és új bicikli és alkatrész ingyenes apró: 3T Criterium kormány eladó!
A sebesség mindent megold.
#23149
Írta 2010. november 02. - 12:27
Vasárnap voltam Szegeden, szörnyen unalmas a táj arra.
Két hetente járok szegedre, nem egy bringa paradicsom. Nyáron még a levegõ is baromi száraz... :/
#23150
Írta 2010. november 02. - 12:19
Klasszikus olasz hajlítású kormányt tudnátok nekem mondani, amit jelenleg is lehet kapni?
Próbálgattam pár anatómiai hajlítású kormányt, de alsófogásban nem esnek kézre nekem.
3T Rotundo Pro, Team, LTD?
en az LTD-t hasznalom, nagyon finom a hajlitasa, es merev nagyon
#23151
Írta 2010. november 02. - 11:55
Milyen anatómia kormányokat próbáltál?
Ritchey logic 2, ritchey comp stream, 3ttt forma. Mindegyik rossz helyen szögletes.
Úgy irigylem azokat akik emelkedõ közelében laknak. Nekem 200km-t kell(ene)utaznom mire valami emelkedõfélét látnék.
![]()
Marad a sík tekerés és a szenvedés a hegyes versenyeken (Orfûman)
Vasárnap voltam Szegeden, szörnyen unalmas a táj arra.
A sebesség mindent megold.
#23152
Írta 2010. november 02. - 11:48
Marad a sík tekerés és a szenvedés a hegyes versenyeken (Orfûman)
#23153
Írta 2010. november 02. - 11:45
#23154
Írta 2010. november 02. - 11:21
Próbálgattam pár anatómiai hajlítású kormányt, de alsófogásban nem esnek kézre nekem.
A sebesség mindent megold.
#23155
Írta 2010. november 02. - 10:38
Az utolsó km során szerintem simán voltak 18-20%-os részek, erre lennék kiváncsi ha valaki letöltené és mondjuk feldobná ide.
elõre is kösz,
KP
(elõtte a biztonság kedvéért feldobtam a 12-27-es sorom, hát mit mondjak, kellett is! Így is szenvedtem. 25-el talán még ment volna de 23-al tolom, az tuti)
#23156
Írta 2010. november 02. - 01:47
#23157
Írta 2010. november 01. - 22:08
megis milyen lesz egy ilyen "tomott" gumi futasa?
Edzésre például tökéletes. Nem azt mondtam hogy mindenki használja így, mert az nagyonjó, de nekem például van itthon egy régi szingóm amit még ingyen kaptam, de szingós kerekem az nincs. Most fogok kapni két kukázott külsõt, és fel fogom õket rakni edzõguminak a szingós belsõvel...
Szerk.: meg van egy szakadt blizzardom, aminek még van futófelülete, csak egy szép nagy lyuk is van rajta, ahol már kijön a belsõ. De a szingó nem fog kijönni. Eszméletlen igénytelen, ugyanakkor gyakorlatban mûködõ megoldás.
#23158
Írta 2010. november 01. - 21:27
Arrol is nem is beszelve, hogy megis milyen lesz egy ilyen "tomott" gumi futasa?
#23159
Írta 2010. november 01. - 21:22
Hat akkor nem mindegy?
Ha a gyartok egyforman adnak meg, nem lenne gond.
Szelessegben tudom, hogy Deda szeltol szelig mer, mig mondjuk Easton kozeptol kozepig. De meg ez se jelent semmit, mert pl. az Eastonom fekkar fogasnal 42-es, also fogasban meg 44.
Szelesseget azt mindig is mericskeltem, de ejtest es elorenyulast nem.
#23160
Írta 2010. november 01. - 21:13
Jatényleg, elfelejtettem hogy szfvár környékén tükörbõl vannak az utak, rég jártam arra
Hogyhogy 18as gumit használsz? Amúgy lemaradtam, vettél egy komplett outit?
Ez volt a bringán, de nem tûnik kényelmetlennek.
Igen.
A sebesség mindent megold.

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






