A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#22721
Írta 2010. november 21. - 20:59
#22722
Írta 2010. november 21. - 20:56
Szóval az elõbb felvázolt setup kb örökélet+1 év lenne. Tényleg elfutott nálad 40.000 km-t egy sor?
én még használok mostanában is többet futott campa sort. olyan 80000 km lehet benne,de lehet,hogy több. lehet forgatni. olyasmi mint a régi UG sor. dög nehéz,van benne anyag.
#22723
Írta 2010. november 21. - 20:12
télre 8as sram, az egy telet (kb5000km)bírt ki horror idõjárási, és hanyag karbantartási körülmények közt, szóval ez nem annyira érdekes. nyáron 10es shimano, versenyre DA, amúgy 105-ös. A DA-val mentem idén az összes versenyen, meg az elõtte lévõ edzéseken de még semmi gond vele. Pontos számokat nem tudok mondani, mert folyamatosan cserélgetek 3 láncot az edzõs soron. abban 40ezer körül lehet. idén nyáron vetettem be rá egy újabb láncot, eleinte meg-megugrott néhány hátsó lánckeréken, de kis használat után összekopott és azóta tökéletes azzal is... Mivel versenyre tök más láncot és sort használok, ezért amíg nincs baja felesleges cserélni. mondjuk most a lánctányér megóvása érdekében valószínûleg csúsztatva lesz az egész. versenyre új sor, lánc, az eddigi versenyzõs meg megy edzõsnek. de ez úgyis csak február vége felé lesz érdekes...
Jelenleg amivel rendelkezem:
1db kb 12.000km-t futott ultegra sor
1db kb 4.000km-t futott ultegra lánc
Azon filózok hogy jövõre úgy csinálom hogy veszek egy DuraAce sort, arra rárakok egy láncot, használom mondjuk 500km-t, meg egy másodikat is, azt is használom 500km-t, aztán egy harmadikat is. Ezután leveszem a DuraAce sort, felrakom az ultegrát, és edzésnél az ultegra soron cserélgetek 3 láncot, a DuraAce-t meg versenyen használom egy DuraAce sorral. Azért gondoltam elõtte mindegyiket "megfuttatni" a duraace soron, hogy kopjon valamennyit, és ne ugráljon az ultegrán. Októberben raktam rá a harmadik láncot (elõtte semmiféle cserélgetõs módszer nem volt. Ha már olyan szar volt, hogy ugrott, akkor kuka.), amit elõtte 2000km-t használtak, és semmi ugrást nem tapasztaltam, teljesen hangtalanul mûködnek együtt.
Szóval az elõbb felvázolt setup kb örökélet+1 év lenne. Tényleg elfutott nálad 40.000 km-t egy sor?
Bloke: A hígítótól lesz csak igazán jó móka
#22724
Írta 2010. november 21. - 20:09
#22725
Írta 2010. november 21. - 20:06
Ez összesen 3 perc, és tökéletes.
A petróleum a legjobb tisztítószer ami nem ártalmas a láncnak.
#22726
Írta 2010. november 21. - 19:26
#22727
Írta 2010. november 21. - 19:14
#22728
Írta 2010. november 21. - 19:12
#22729
Írta 2010. november 21. - 18:51
Az én láncom mostanában nem kap valami sok gondoskodást, de a sor is lassan a végét járja. Számomra újdonság volt hogy létezik 10es shimano rendszerhez patentszem és nem muszáj mindig a gyári benyomótüskét használni (250-450ft/db...), de én is az áztatásos módszert alkalmaztam amikor volt tüském hozzá. Így hogy patentszemet használok, természetes a dolog
#22730
Írta 2010. november 21. - 18:29
#22731
Írta 2010. november 21. - 18:25
Most Motorex szaraz van rajta, es tobb mint 1 honapja, es meg mindig semmi hang.
Egyebkent en fektisztitoval tokolom el az idot kenes elott.
#22732
Írta 2010. november 21. - 18:19
#22733
Írta 2010. november 21. - 18:15
Én naponta használom a kerót, de sosem takarítom
max letörlöm egy száraz ronggyal 3 havonta
Láncot amúgy sem érdemes brigéciolozni, mert kimosod a csapok alól a kenést, elég egy ronggyal áttörölni és olajozni.
én régen úgy oldottam meg 1 elõzõ munkahelyemen,hogy kimostam teljesen a láncot mosóbenzinnel,utána meg kapott néhány órás olajfürdõt. ezt csak ott tudtam megtenni,mert ott volt anyag,és idõ is hozzá.
#22734
Írta 2010. november 21. - 18:14
#22735
Írta 2010. november 21. - 18:05
#22736
Írta 2010. november 21. - 17:56
Láncot amúgy sem érdemes brigéciolozni, mert kimosod a csapok alól a kenést, elég egy ronggyal áttörölni és olajozni.
#22737
Írta 2010. november 21. - 17:00
Mentem egy kört -ugyan nem esett az esõ,de tök víz volt az aszfalt - szval én nem áztam meg csaj a bicaj kapott , egy óra alatt totál apró sáros homokszem(leginkább emiatt aggódok) meg lé lett az egész majdnem az utolsó csavarig-ez az egy biringám van- szóval vigyáznék is rá,de megyek is vele. Szval letakarítás...
-hogy álljak neki?
-mit szedjek szét?
Nem kell túlreagálni, a kerékpár nem svájci óra. Én úgy szoktam tisztítani, hogy csak a láncot veszem le, azt oldószerben mosom, a hajtás részeit oldószeres ronggyal lepucolom, minden mást pedig egy vödör mosogatószeres vízzel és egy ronggyal tisztítok, mindezt úgy, hogy szinte semmi trutyit nem keletkezik a földön, kevés vizet használva, törölgetve, minden a vödörbe kerül.
#22738
Írta 2010. november 21. - 16:13
-hogy álljak neki?
-mit szedjek szét?
#22739
Írta 2010. november 20. - 21:34
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#22740
Írta 2010. november 20. - 21:23
egy integrált fejcsapágyas bringán villacsere esetén bármilyen villát bele lehet tenni, vagy kell egy olyan ami a villanyak legalján- szár tetején ahol a vázhoz illeszkedik széles legyen amire felfekszik a csapágy? Nem tudom normálisan szavakba önteni, de hátha megértitek mit akarok kinyögni..
Nekem úgy rémlik, hogy rá kell húzni a villára is egy alsó csészét és ez önmagában elég, a többi max esztétikai probléma, ha nem illeszkedik a váz fejcsövéhez.

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






