Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#22601
Posted 2010. November 30. - 19:05
#22602
Posted 2010. November 30. - 18:06

Úgyhogy ahogy múltkor említettem, övet csináltam belõle. Miközben vágtam szét, figyelmes lettem rá hogy van egy puhább, nem gumiból készült réteg a futófelület két oldalán:

A futófelület anyagánál sokkal puhább, inkább kemény gél-szerû anyag...Ez mire jó? Rezgéscsillapítás?
#22603
Posted 2010. November 30. - 17:44
Szerintem slopingos a váz, tehát az elméletileg 56 centit átlóba mérve effektív felsõcsõ hossznak kevesebb kell hogy legyen. Vagy?
L-es Cinelli Man Machine. Neten nézelõdöm, az új cinelli sloping vázaknál ez 55ös méretet jelent, 54es üléscsõvel, 56os felsõcsõvel.
Valaki, megfejtés?
csak akkor lenne rövidebb a vízszintes csõméret, ha függõleges lenne a nyeregvázcsõ. de szerencsére nem az
#22604
Posted 2010. November 30. - 17:34
Nem. Mivel a vízszintes felsõcsõhossz az átló.Szerintem slopingos a váz, tehát az elméletileg 56 centit átlóba mérve effektív felsõcsõ hossznak kevesebb kell hogy legyen. Vagy?
A sebesség mindent megold.
#22605
Posted 2010. November 30. - 17:21
L-es Cinelli Man Machine. Neten nézelõdöm, az új cinelli sloping vázaknál ez 55ös méretet jelent, 54es üléscsõvel, 56os felsõcsõvel.
Valaki, megfejtés?
szerintem is jó lesz
kivéve ha a Cinelli váz slooping és a felsõ csövet nem virtuálisan (tehát ahogy vízszintesen lenne)mérted, mert akkor lehet hogy az 59 cm körül lenne , ami azért a magasabb emberek váza
ha klasszikus geometria, akkor stimmel a dolog
#22606
Posted 2010. November 30. - 17:17
( (Torso Length + Arm Length) / 2) + 4 = ( Top Tube + Stem)
valószínûleg ott a hiba nálad hogy az arm = teljes karhossz, nem csak az alkar hossza
#22607
Posted 2010. November 30. - 16:58
Kicsit furcsállom. Az épp készülõ fiximen, ami eleve pályageometriás, így az 54 centis felsõcsõhöz csak egy szinte lehetetlenül rövid, 5 centis stucni kellene papíron, ráadásul a nyeregvázcsõ csak 52-es, ami amennyire néztem nekem épp hogy nem kicsi. (Ugyanezek szerint a LeMond képletek szerint 55 centis vázon kéne tekernem... A CX gépem effektív mérete kb. ennyi is (slopingos 53-as), és kényelmes. Mellesleg azon 120-as stucni van fent...)
Reális ez? Valamit rosszul számolok?
#22608
Posted 2010. November 30. - 16:47
#22609
Posted 2010. November 30. - 15:08
A tanácsotokat kérném.
175 cm vagyok, jelenleg egy 52es Trek-kel járok és egy 56os Bianchival. A trek-et picit rövidnek érzem. A bianchival (régebbi acélváz) kényelmesen közlekedek városban, nem érzem hogy túl hosszú lenne...
Úgynézki sikerül hozzájutnom egy full karbon cinelli vázhoz, ami nyeregcsõnél 54, felsõ csõ hossza 56os.
Nagyon nagy lenne a Cinelli nekem hosszra? Ha mondjuk egy rövidebb mondjuk 100as stucnival kombinálnám?
szerintem is jó lesz
kivéve ha a Cinelli váz slooping és a felsõ csövet nem virtuálisan (tehát ahogy vízszintesen lenne)mérted, mert akkor lehet hogy az 59 cm körül lenne , ami azért a magasabb emberek váza
ha klasszikus geometria, akkor stimmel a dolog
#22610
Posted 2010. November 30. - 12:55
#22611
Posted 2010. November 30. - 12:49
#22612
Posted 2010. November 30. - 12:44
#22613
Posted 2010. November 30. - 11:50
175 cm vagyok, jelenleg egy 52es Trek-kel járok és egy 56os Bianchival. A trek-et picit rövidnek érzem. A bianchival (régebbi acélváz) kényelmesen közlekedek városban, nem érzem hogy túl hosszú lenne...
Úgynézki sikerül hozzájutnom egy full karbon cinelli vázhoz, ami nyeregcsõnél 54, felsõ csõ hossza 56os.
Nagyon nagy lenne a Cinelli nekem hosszra? Ha mondjuk egy rövidebb mondjuk 100as stucnival kombinálnám?
#22614
Posted 2010. November 30. - 11:39
Hat az biztos, hogy ezzel nem lehet gond. Legalabbis amig el nem romlik.
biztos jó olcsó lehet....
#22615
Posted 2010. November 30. - 10:49
#22616
Posted 2010. November 30. - 01:10
#22617
Posted 2010. November 30. - 01:09
Nem elengedni a kormanyt, meg osszeszeded!
Szegény, elesett a gyõzelemtõl
#22618
Posted 2010. November 30. - 00:32
én is ezzel a problémával kûzdök évek óta. eddig a legjobb megoldás amit találtam. windstopperes zokni, 1olyan kamásli mint amibõl a thermo gatya is készül, és rá egy windstopperes kamásli. még ez sem valami tuti. legközelebb megpróbálom valahogy alulról leszigetlni a rendszert, mert inkább onann jön be a hideg.
kesztyûtipp: vigyél 2párat. amikor az egyikbe elkezd fázni a kezed, átveszd a finom, friss, száraz, meleg kesztyût. vagy ez furán fog hangzani, de amiko elkezd meleged lenni a kesztyûben, akkor leveszed egy kicsit (vagy felveszel egy szellõsebbet), így nem fog megizzadni a kezed, amibe utána nem fog belefagyni késõbb.
Vastag talpbetét az sokat számít. Nekem is mindíg a cipõ talpa hül át és onnantól nem segít a kamásli, meg a vastag zokni.
#22619
Posted 2010. November 29. - 22:49
#22620
Posted 2010. November 29. - 22:20

Sign In
Create Account

Back to top







