SZóval én azt találtam ki elõször,hogy kipróbálok egy 39/50-et rövidkanalas xtr hátsóváltóval 32-es sorral.De aztán rájöttem hogy 10es a váltókarom..
Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#22381
Írta 2010. december 22. - 00:22

#22382
Írta 2010. december 21. - 23:37

#22383
Írta 2010. december 21. - 22:18

#22384
Írta 2010. december 21. - 21:49

Ha arra gondolsz, valoban nincs atfurkalva a vaz.

De ez nem kulacstarto ami rajta van. Bandazst is tehetne a kormanyra rendesen, ha mar kormany, nem ismerem fel mi ez, dehogy messze nincs 20deka sem, az tuti. Nyerget is meghagynam neki, inkabb legyen egy fokkal kenyelmesebb, mint 100g-vel konnyebb. Szetten kivuli feket sem hasznalnek soha, barmennyire is hypeoljak ezeket a csodakat.
De teny, nagyon impressziv a tomege.
#22385
Írta 2010. december 21. - 21:28

Ez itt a fickó oldala. Lehet kapni mindenféle kínai taiwani jobb minõségû tuning alkatrészt. Meg tanácsot is ad az építésben.
Luckynino - Bikes & Parts: NINO's Scott Addict SL 5,16 Kilo
Az a durva ebben az Addictban, hogy simán használható semmi "extrém" faragás nincs rajta. Sõt ha beledobna egy Obermayer-t vagy egy Reynolds rzr-t simán 5kiló alá vihetné a tömeget.
Nekem ezeken a bringákon mindig a nyeregcsõ az, ami úgy tûník, hogy beáldozzák a használhatóságot a súly javára. A "való világban" (de a profik közt 100%-ban) inkább hátranyúló nyergcsövet látni.
#22386
Írta 2010. december 21. - 21:03

Luckynino - Bikes & Parts: NINO's Scott Addict SL 5,16 Kilo
Az a durva ebben az Addictban, hogy simán használható semmi "extrém" faragás nincs rajta. Sõt ha beledobna egy Obermayer-t vagy egy Reynolds rzr-t simán 5kiló alá vihetné a tömeget.
#22387
Írta 2010. december 21. - 20:46

Az addict 5,16kg a scale 6,9 !! Ehh az országúti nem akar megjelenni, úgyhogy csak a scalera lehet csepegni.
Itt meg a videó
YouTube - Nino's Titanium Cassette
az országútihoz tudnál adni egy linket?
#22388
Írta 2010. december 21. - 19:59

#22389
Írta 2010. december 21. - 19:50

Itt meg a videó
#22390
Írta 2010. december 21. - 19:49


#22391
Írta 2010. december 21. - 19:46

Én kíváncsi-fáncsi vagyok, belinkeled a videót? Érdekelnek az ilyenek.A light bikes fórumon beszéltem egy svájci tuning zsenivel aki a 10es Dura Aceját furkálja, videó is van a youtubeon a mûvérõl. Õ mondta ezeket az infokat, hogy a mostani 10es rendszerek nem viszik a 32õt. Csak görgõcserével.
![]()
Sufnituning.
#22392
Írta 2010. december 21. - 19:37


Sufnituning.
#22393
Írta 2010. december 21. - 19:19

Most országútis hátsóváltóról beszélünk vagy montisról? A Sram országúti hátsóváltók max 28 fogat visznek el, kivéve az Apex-et , de az "hibrid szett". A Shimano országúti hátsóváltói 30fogat visznek, kivéve ha 10fogasra cseréled a felsõ váltógörgõt akkor megy el a 32, de a 34 már nem. Ez nagyon sufnituning szagú, semmi értelme.
Ez nem sufnituning, hanem a sanyarú valóság.

A rövidkanalas RSX hátsóváltóm röhögve viszi görgõcsere nélkül is a 32est, 34essel nem próbáltam, mert azon a gépen olcsó 1×8-as rendszer van.
#22394
Írta 2010. december 21. - 19:08

#22395
Írta 2010. december 21. - 18:50

Az országúti hátsóváltó nem visz el 32nél többet, mert rövid hozzá a váltókanál, nem tudja megfeszíteni a láncot rendesen ha lejjebb teszed, meg nem is biztos hogy átér egy szimpla országúti váltó ekkora áttételkülönbséget. Olyan váltót kell nézni ami közepes vagy hosszú kanalas. A 46-11 az nem kevés? Az már nem is országúti inkább wellness fitness áttétel. A slick montimon volt hasonló áttétel.
Sramból a rövidkanalas hátsóváltó elviszi a 34est is, nem lepõdnék meg, ha a shimanonál is mûködne a dolog. A 46×11-et is csak lejtõn használnám, ha néha elpörög, az nem gond, cserélbe sokkal jobban ki tudnám használni a fogsor alját is. Montin is 12 fog különbség van elõl 11-34-es sorral és simán feszítni a rövidkanalas, ha kistál×7-8-9-ben lóg a lánc, az nem gond, épeszû ember úgysem használja úgy.
#22396
Írta 2010. december 21. - 18:44

#22397
Írta 2010. december 21. - 18:05

Hallottam egy olyan variánst,hogy 39-53 tányérhoz montis fogsor és hátsóváltó.Van ennek létjogousultsága?
Én simán bevállalnám compact tányérokkal is a montis sort/váltót. Nincs kizárva, hogy az oúti hátsóváltó is elviszi a 11-32 v. 11-34es sort. Számomra az ideális 34-46-os tányérok 11-34es sorral, mert szeretem a hegyeket. Ha elkopik a mostani 34-50 × 12-25ös rendszer, akkor egész biztos, hogy valami mászósabbal próbálkozom.
#22398
Írta 2010. december 21. - 11:17

A Sram Apex rendszere lehetõvé teszi a 34-32õt is ezzel 2,1m- teszel meg egy pedálfordulattal.
Beszélgettünk pont a napokban a boltos srácokkal egy hasonló hibrid egyenes kormányos géprõl montis váltókarokkal és 9es sorral viszont egy Apex hátsóváltóval. Bár én 27es végû sort tennék rá és kompakt kart.
#22399
Írta 2010. december 21. - 11:05

Hogy befagyott a topic
A téli szezonban nem használt szingós versenykereket hogy kell tárolni? Tartsam egy bizonyos guminyomás felett, vagy jó úgy ahogy leenged akkor leenged majd következõ szezon elején felfújom?
legyen benne némi levegõ. legyen vlmi tartása. 3-5 bar elég neki.
#22400
Írta 2010. december 21. - 09:32
