Na én ezzel kínlódom, most fogja megtanulni a Sram double tap-ot!
Kb. 30 éves. Az enyém sajna nem a képen látható különkiadás.
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
akkor mért mondja a sh hogy a 10es váltói 9és 10 fokozattal kompatibilisek? hha a 10es jó a peshez akkor fordítva is jónak kén lennie nem?
A sebesség mindent megold.
Minden kompatibilis mindennel, csak kell némi ügyeskedés!
Elsõre az én 30 éves Suntour Superbe Pro váltóm se értette, hogy mit akar a fékváltókar, meg mi ez a sok lánckerék ott fölötte...
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
megváltozott a váltó is, 10%al több bovdenhuzás kell neki, ugyanakkora elmozduláshoz


megváltozott a váltó is, 10%al több bovdenhuzás kell neki, ugyanakkora elmozduláshoz
>semmi "extrém" faragás nincs rajta.
Szetten kivuli feket sem hasznalnek soha, barmennyire is hypeoljak ezeket a csodakat.
De teny, nagyon impressziv a tomege.
Nekem ezeken a bringákon mindig a nyeregcsõ az, ami úgy tûník, hogy beáldozzák a használhatóságot a súly javára. A "való világban" (de a profik közt 100%-ban) inkább hátranyúló nyergcsövet látni.
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
10-es f.váltókar 9-es h.váltóval, vagy 9-es sorral? mert azért azt se felejtsük el, hogy (tudtommal) a 9-es és 10-es sorban nem pontosan egyforma a lánckerekek távolsága, és a 10-es f.váltókar nem annyit húz/enged a bovdenen, amekkora a 9-es sorhoz passzol.....
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
Összeállítható mert a végálláscsavarok miatt nem fog tovább menni a váltó. csak a fékváltókar fogja kattanni a 10.et a rendszer nem.
Miért váltana túl és miért keletkezne feszültség a karban? Úgy kell beállítani a váltást hogy az alsó végállásnál legyen még egy "fokozat" szóval ne felül feszüljön a bovden, hanem alul lazuljon a kattanásra, de váltás nem fog történni. Onnan indultunk egyébként, hogy 9es montis sor 32-es vagy 34es végû plusz montis hátsóváltó országútira.
De vissza kellene terelni a témát az országútizás medrébe.