Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Országútikról mindent

* * * * - 3 votes

  • Please log in to reply
34362 replies to this topic

#21601
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts
En mar neztem a linket, de nem talaltalak a versenyzok kozott. (?)

#21602
kiskubai

kiskubai

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,925 posts

kiskubai új csapatod van? :)


Aham :) Most vetted észre hogy változott az aláírás? :)

#21603
Andris_savaria

Andris_savaria

    read only

  • fórumtag
  • 2,189 posts
kiskubai új csapatod van? :)
SOHA TÖBBET magyar országon!

Flickr


#21604
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,385 posts

szerintem sokan campáznának, mert a veloce szett például eléggé megfizethetõ, ami visszatart (aztán cáfoljatok):

nem tudom minden info pontos-e:

- láncszem nem bontható, zárható olyan egyszerûen mint pl a kézzel nyitható-zárható sram patentszemekkel (tisztításkor nagyon jól jön)?
- a hajtókar leszedéséhez kell-e spéci szerszám (fc-6500 = imbusz)?
- bowdenezéskor belenyúhatsz akármibe vagy ragaszkodni kell campy márkákhoz?
- ultra torque merevség ?
- 9-es rendszer okés-e a 10-eshez fejlesztett és merevebb hajtómûvel vagy csak a saját, 4szögtengelyes mókával?
- a veloce sor 13e ft, ennek feléért lehet venni sram/shimano-t - kérdés persze hogy fele idõ alatt elkopoik vagy nem?


sztem bele lehet tenni patentszemet a campa láncba is.
hosszú 10es imbusz kulcs kell hozzá
lehet más bovdent is alkalmazni,de sztem jobb a sajátja. a bovden végek nem ugyan olyanok,mint a shimanoé.
azt mondják,most az ut rendszer a legjobb. ezt én is csak hallottam,olvastam.
össze lehet hozni,de nem biztos,h tuti lesz. a nagytányérfogai a 10esnél közelebb vannak a kicsi fogaihoz. meg record szerû felfogatása van már az ut-s lánctányéroknak.
sztem jobban bírják a kiképzést a veloce sorok a konkurenciánál.

1ébként vehetsz hozzá sram láncot is. azzal is jól müxik.

#21605
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,864 posts
szerintem sokan campáznának, mert a veloce szett például eléggé megfizethetõ, ami visszatart (aztán cáfoljatok):

nem tudom minden info pontos-e:

- láncszem nem bontható, zárható olyan egyszerûen mint pl a kézzel nyitható-zárható sram patentszemekkel (tisztításkor nagyon jól jön)?
- a hajtókar leszedéséhez kell-e spéci szerszám (fc-6500 = imbusz)?
- bowdenezéskor belenyúhatsz akármibe vagy ragaszkodni kell campy márkákhoz?
- ultra torque merevség ?
- 9-es rendszer okés-e a 10-eshez fejlesztett és merevebb hajtómûvel vagy csak a saját, 4szögtengelyes mókával?
- a veloce sor 13e ft, ennek feléért lehet venni sram/shimano-t - kérdés persze hogy fele idõ alatt elkopoik vagy nem?

#21606
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,385 posts
ja az egyenes villának a szárai karbonból vannak. mint írtam marad így minden,mert nincs rá keret. ha már cserélnem kéne,akkor sem vennék alu,v titán vázat. acél,v karbon jöhetne szóba. mondjuk mostanra mind1ik elég drága lett a fizetésemhez képest. ráadásul beszûkülne azzal a választék,h nekem nem kéne szlupngos váz. rohadt bénán néznek ki. ezt a vázat 2000ben vettem. azóta használom. mondhatni véglegesek az alkatrészek. persze ami kopik,v csere érett az megy le róla. régen rx 100as cuccok voltak rajta leginkább. szóval elég rendesen átépült. az elõtte lévõ bringámon is campa cuccok voltak. azzal versenyeztem is. mikor ezt építettem,akkor jött szóba a shimano. adtam neki esélyt,de cserben hagyott a japán cucc. nem mentem már annyit,mint amikor versenyeztem,de hamarabb mentek tönkre a cuccok. törött h.váltó,beragadó fék/váltókar,stb. ez kb 3 év alatt jött ki. utána döntöttem el,h visszatérek a campához,és múlt évben lett teljes a record cucc.

#21607
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,385 posts

Elsõsorban a rettenetes kormánnyak felé keressed a problémát!
Lehet szereted a klasszikus formát, de ezzel valahogy szakítanod kéne.
Ez az egész olyan egészségtelenül néz ott ki, egy vékonycsöves acélváz + nyílegyenes villa + 1"-os rendszer + elég nagy tömeg a kormányzáson felül...
Ennek az egésznek az eredõje ez.
1x elindul a dolog, azt önmagát erõsíti.
Én is acélvázzal nyomulok, de komoly még erõs provokációra se indul be! 1 1/8-os rendszer, Mizuno karbon-karbon/kevlár fejcsöves villa klasszikus hajlított formával, New Ultimate stucni 80-as felfordítva, 210g-os alukormány. Ez utóbbi most lesz leváltva egy Syntace karbonra, a 6°-os hátrahajlás miatt. Kap még a gép egy Red fékváltókart is, újabb 100g leesik a géprõl. :) Ott semmi keresnivalója.

Írtad a titán küllõanyát: nem hinném hogy lenne olyan õrült cég aki azt legyártaná! Kíválóan mûködik az alu is, úgy ahogy korábban leírtad. Minek a majd 2x olyan nehéz titán oda? Azt sokan elfelejtik, hogy a titán a legnehezebb könnyûfém, ami attól nehezebb, már nem számít annak! :)


marad így minden a bringámon,mert nincs túl sok pénzem. nem olyan nehéz az eleje. record f.v kar,260 grammos itm kormány,chorus kormánycsapi,és a stucni is aránylag könnyû a kategóriájában. vízszintesen is meg van fúrva. a villa tudom,h nem a legjobb. én is hajlítottat szerettem volna,de csak ezt tudtam régen venni. az ahead-es stucnik nagyon nem tetszenek. nem elég kecsesek. a mostanihoz képest mind1ik úgy néz ki,mint vlmi kõbunkó. lehet,h nem a leghatékonyabb rendszert használom,de ez jobban tetszik. kerékpár hiányosságait próbálom rutinnal kompenzálni. jelenleg külsõt keresek rá. késõbb meg láncot. kb ennyi az idei keret rá. sztem sincs túl sok értelme a titán küllõanyának. biztos húzós az ára. nem sokkal ez elõtt írtam,h milyen kereket építettem. 854 gramm lett a vége.

#21608
Yasec

Yasec

    vendég

  • fórumtag
  • 240 posts

Biztos? :)
Welcome | TITAN WHEEL TECHNOLOGIES | Titanium nipples and bicycle components


Ezért írtam hogy nem hinném, ezek szerint van! :D
Van de minek?
Titánküllõ detto.
Van még néhány DT titánküllõm, az is a full felesleges kategória. Sokmindenre nem jó az a titán, ezt be kellene látni. A DT titán is tört mint az állat... :(
Akinek a pénz nem számít, az használjon full karbon kereket, aki jó teljesítményût akar de javíthatót, az lépje meg az alu küllõst, de nem sok levonással jár az okosan összeállított acélküllõs kerék sem.
Nekem amúgy tetszenek a komplettkerekek, még úgy is, hogy ez az egyik oka annak hogy nem erõlködöm az agygyártással.
Kiválltképp a Campagnolo kerekei tetszettek meg nekem, ott látszik hogy valaki elgondolkodott rajtuk hogy hogyan is legyenek azok a küllõzések!
Hátsóagyban mondjuk veri a Dura Ace bármelyik Campát, sajna...

#21609
Yasec

Yasec

    vendég

  • fórumtag
  • 240 posts

Uj Fulcrum Racing 3 nem kicsit akciosan... ~90eFt-ert hazhoz jon.
Bike24 - Fulcrum Racing 3 Wheelset Clincher 2010


Ez annyira nem is jó ár, mert pont a Racing 3 -nál változtattak valamit a 2011-es modellen, így az a szett már csak 1555g official.
Remélem hinni lehet nekik, mert a Racing 7 olyan 2 kg felett volt gyorszár nélkül mint a huzat! (most mértem...)
Bár ár/teljesítmény viszonylatban a Racing7 még mindig elég jó, a Racing5-öt nem venném meg, de a Racing3 meg egy másik líga, arra érdemes költeni! Ráadásul az ember normális csapágyakat kap, ami normál még a Campától és a Shimanótól, a többiek játékcsapággyal játszanak, ideértve a Mavic-ot is, és kb. mindenkit. :(
(Racing7 is sajna iparicsapágyas...)

#21610
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

Írtad a titán küllõanyát: nem hinném hogy lenne olyan õrült cég aki azt legyártaná!


Biztos? :)
Welcome | TITAN WHEEL TECHNOLOGIES | Titanium nipples and bicycle components


A sebesség mindent megold.

 


#21611
Yasec

Yasec

    vendég

  • fórumtag
  • 240 posts

na oké de mi az hogy 4130 cromo?? bmx vázanyag, nem? miért nem colombus spirit vagy dedacciai zero replica??


Az a 4130-as egy SAE szabványszám, DIN-ben ez a 25CrMo4. Ez a leggyakrabban használt acélötvözet vázgyártáshoz. Rengeteg Dedacciai is ez, és sok más csõgyártó is ebbõl él. Aztán vannak mindenféle mikroötvözõk meg különbözõ kezelések,attól lesz még némi különbség.
A jóöreg Tange Prestige is ebbõl volt! ;)
...és a Dedacciai 18MCDV6 is eléggé hasonlít erre!
A BMX-es csõszettek simán méterárú szinten vannak, sokesetben hosszvarratos kivitelben, azért az más ám! ;)

#21612
Yasec

Yasec

    vendég

  • fórumtag
  • 240 posts

52 cm középtõl középig. sima muffolt váz. normál kör keresztmetszetû csövek. majd teszek fõl képet. mondjuk vannak benne trükkök,mert csináltattam magamnak.


Elsõsorban a rettenetes kormánnyak felé keressed a problémát!
Lehet szereted a klasszikus formát, de ezzel valahogy szakítanod kéne.
Ez az egész olyan egészségtelenül néz ott ki, egy vékonycsöves acélváz + nyílegyenes villa + 1"-os rendszer + elég nagy tömeg a kormányzáson felül...
Ennek az egésznek az eredõje ez.
1x elindul a dolog, azt önmagát erõsíti.
Én is acélvázzal nyomulok, de komoly még erõs provokációra se indul be! 1 1/8-os rendszer, Mizuno karbon-karbon/kevlár fejcsöves villa klasszikus hajlított formával, New Ultimate stucni 80-as felfordítva, 210g-os alukormány. Ez utóbbi most lesz leváltva egy Syntace karbonra, a 6°-os hátrahajlás miatt. Kap még a gép egy Red fékváltókart is, újabb 100g leesik a géprõl. :) Ott semmi keresnivalója.

Írtad a titán küllõanyát: nem hinném hogy lenne olyan õrült cég aki azt legyártaná! Kíválóan mûködik az alu is, úgy ahogy korábban leírtad. Minek a majd 2x olyan nehéz titán oda? Azt sokan elfelejtik, hogy a titán a legnehezebb könnyûfém, ami attól nehezebb, már nem számít annak! :)

#21613
nicecleanpot

nicecleanpot

    vendég

  • fórumtag
  • 158 posts
szerintetek egy ilyen váz: Kerékpár apróhirdetés: eladó használt és új bicikli és alkatrész ingyenes apró: Specialized Allez Sport 55/56 (nem ez csak ilyen, hasonló állapotban ultegra kormánycsapival) mennyit érhet meg, valamint van-e valakinek ilyennel tapasztalata, és hogy ezek mennyire tartósak stb. mert azért nem mai darabok.kösz

#21614
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,864 posts

Maradj az 56-nál. Én 188 vagyok és még nekem is 56 jött ki a Canyon méret kalkulátorával.


kalkulátora válogatja, nekem 56,0-56,5 c-c dobott ki egy másik kalkulátor a 178 magassághoz

#21615
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4,821 posts
Maradj az 56-nál. Én 188 vagyok és még nekem is 56 jött ki a Canyon méret kalkulátorával.

#21616
repasibalint

repasibalint

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,627 posts
183cm vagyok,eddig amelyik táblázatokat néztem,mindegyik 56-58 cm körüli vázat ajánl,de gondolom rövidebb stucnival a 60-assal e lehet túl sok problémám.igazából még csak az információkat gyûjtöm,nézegetem melyik is lenne jobb,az álom egy celeste Bianchi Campával,de ez úgy néz ki nem nagyon lesz meg,ezért keresek más alternatívákat.

#21617
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4,821 posts
A méret jó volt? Van egy Canyon Roadlite 60-ért, szerintem határozottan jobb vétel volna, de a mérete 60-as.

Kerékpár apróhirdetés: eladó használt és új bicikli és alkatrész ingyenes apró: CANYON Roadlite

#21618
repasibalint

repasibalint

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,627 posts
nem nagyon vagyok tisztában ezekkel az országútis dolgokkal,ezért kérdeztem meg inkább.de úgy nézem jobban is tettem,akkor inkább nézek másikat:)

#21619
The Face

The Face

    vendég

  • fórumtag
  • 251 posts

Gepida vázakról mit tudtok mondani?konkrétan ez érdekelne:
Kerékpár apróhirdetés: eladó használt és új bicikli és alkatrész ingyenes apró: 56-os festetlen Gepida
zöld cuccokkal szerintem nagyon adná,csak nem tudom minden nélkül megér-e 20 ezret


Én a gepida vázakról semmi jót nem hallottam eddig, elég elolvasni néhány tesztet. Mellesleg egy kollégám régen szerelõként dolgozott náluk és a garanciális problémák nagy része a vázakra vonatkozik. Nagyon sok törik.

#21620
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4,821 posts

Gepida vázakról mit tudtok mondani?konkrétan ez érdekelne:
Kerékpár apróhirdetés: eladó használt és új bicikli és alkatrész ingyenes apró: 56-os festetlen Gepida
zöld cuccokkal szerintem nagyon adná,csak nem tudom minden nélkül megér-e 20 ezret


"nagyon jó állapotban van" - tehát használt, nincs villa, nincs kormánycsapágy, nincs nyeregcsõbilincs. Mire mindezek megvannak, hol áll az árszámláló? Én személy szerint csak vázszettet vennék, de ez lehet, hogy csak az egyéni hülyeségem.