Ez frankó de azért itt a bikemag-on alapvetően maradjunk meg a magyar szavaknál, lécci !
Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#2101
Posted 2017. December 09. - 20:21

#2102
Posted 2017. December 09. - 07:40

És a kedvenc mozaikjaimat nem is találod
BRBPR
LVOTO
RVH
TIPS
Bár két hete megesett jelenet:
"az OAC nem OAC, vagyis más OAC az kérem", és akihez címeztem, az is nevetett, mert értette, külsősnek meg nem jött volna össze.
Más: előtte meglepődtem egy ismerős mutatott ambulánclapot, amin a TAH-BSO szerepelt. Ezt én mindig használom-használtam, mert könnyu és tkp. leírja, miről van szó, de itthon még sosem láttam gyakorlatban
#2104
Posted 2017. December 08. - 20:48

#2105
Posted 2017. December 08. - 11:19

Vajon a régi és az új Sora kompatibilis egymással? A 3500-as és az új r3000-re gondolok.
afaik, igen
#2106
Posted 2017. December 07. - 18:12

#2107
Posted 2017. November 30. - 15:46

Köszi! A raceblade long szimpatikus, csak wigglen olvastam pár értékelést, hogy nem jó egyes vazakra. Pl 1-2 trek modellt írták. Neked van konkrét tapasztalatod?
Én használtam ilyet egy-két évig, alapvetően szerettem.
Ami gond lehet vele, hogy a használhatósága erősen függ az első keréknél a gumi-villa közötti férőhelytől felül. Mivel a tartókonzolt az első fék alá kell befogatni, és a villa és a gumi között nyúlik hátra, és hiába csak kb. 1 mm vastag fémlapról van szó, a sárvédőt rácsatlakoztatva a saját súlyától is leereszkedik kicsit, és bár a pálcákkal valamennyire javítható, extrém esetben bele-beleérhet a gumiba.
Nekem egy öregebb Colnago Lux-om volt, karbon villával, ott 23 mm-s gumival ugyan épp nem ért bele a konzol a gumiba, de vizes úton (hol máshol használná az ember) a gumira rakoró sár, apróbb kavicsok már pont annyira megnövelték a gumi átmérőjét, hogy szinte folyamatosan surrogó hangot lehetett hallani. És bár egy idő után elkönyveltem, hogy nem a gumi kopik, mindenesetre roppant idegesítő volt.
De ha van elég sárférőhely a villá-gumi között, akkor csak ajánlani tudom, az extra hossz meg az a szélesebb mud-flap a végén nagyon jó volt, szerettem. A le-felszerelés is jó volt, csak a kerék ki-beszerelés volt kicsit macerás gyorszáras tengelyre szerelt tartók miatt.
Edited by Morph, 2017. November 30. - 15:47.
#2108
Posted 2017. November 30. - 01:17

Köszi! A raceblade long szimpatikus, csak wigglen olvastam pár értékelést, hogy nem jó egyes vazakra. Pl 1-2 trek modellt írták. Neked van konkrét tapasztalatod?
Hat, laikuskent ha direct mountos feked van, vagy tarcsafeked, akkor nehezen fogod be a klasszikus patkofek moge.
Egyebkent nehezen tudom elkepzelni, hogy mi gond lehetne vele.
#2109
Posted 2017. November 27. - 17:42

https://www.bikelife...esseg-37mm-6794
https://www.bikelife...-700x25-32-6782
Köszi! A raceblade long szimpatikus, csak wigglen olvastam pár értékelést, hogy nem jó egyes vazakra. Pl 1-2 trek modellt írták. Neked van konkrét tapasztalatod?
#2110
Posted 2017. November 26. - 22:28

Sziasztok!
Országútira szeretnék sárhányot. Egy canyon ultimate-em van. Tudtok ajánlani modellt, ami jó lehet? Hátsó mindenképpen kellene, de örülnék ha elől is lenne. Köszi!
https://www.bikelife...esseg-37mm-6794
https://www.bikelife...-700x25-32-6782
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2111
Posted 2017. November 26. - 22:18

Országútira szeretnék sárhányot. Egy canyon ultimate-em van. Tudtok ajánlani modellt, ami jó lehet? Hátsó mindenképpen kellene, de örülnék ha elől is lenne. Köszi!
#2112
Posted 2017. November 20. - 13:00

Olyan 8-10 éve én szerelgetem a bringáimat de most olyat láttam amit eddig soha: letekertem egy bandázst egy kormányról (amit én bandázsoltam olyan 1,5 éve) és ahogy tekerek egyes helyeken szürke por hullott a bandázs alól, nem kevés. Ahogy jobban megnézem a kormányt látom, hogy akár 4-5mm széles kráterek keletkeztek a bandázs alatt. Valahogy oxidálódott az alu és az oxid hullott. Sosem görgőztem vele és extrém módon sem izzad a kezem. sőt sokat nem is mentem ezzel a bringával szóval értetlenül állok a dolog előtt. Olyan mélyek voltak ezek a kráterek, hogy nem tudtam kicsiszolni sem. Inkább tettem fel egy másik kormányt mert volt otthon.
Szóval alu kormányokat érdemes időnként lebandázsolni és megnézni. Mielőtt baj lenne belőle (repedés, törés)
#2113
Posted 2017. November 08. - 08:36

#2114
Posted 2017. November 07. - 17:08

"A 9000-es most a huvosben kezd nem valtani lefele (17-rol 16-ra mondjuk) A 7800-as sose csinalt ilyet. A legsikerultebb D/A szett, szerintem, bar persze nem azt mondom, hogy egy uj, hibatlan 9000/9100 ne lenne jobb."
szerintem kenőanyag (zsír) nem szereti a hűvöset. Monti rapidfire karom és outi fékváltóm is csinált már ilyet. Montinak adtam wd40-et, aztán pár nap száradás után zsírspray-t. Azért ezt egy 9000-es DA-nál nem ajánlom.
Régi shimano outi karok pedig híresek voltak erről, mondjuk ott a zsírnak kellett 10-15 év ehhez.
Van tapasztalatom ezen a teren. Nem nagyon tud erdekelni, hogy telen lassan valt, nem fogom ezert WD40-ezni, az biztos. Ha tavasszal is rossz, majd kitalalok valamit. Az is lehet, hogy csak a bowden/haz oreg/koszos.
- Vejne likes this
#2115
Posted 2017. November 07. - 04:40

#2116
Posted 2017. November 07. - 04:33

Ez pontosan milyen típus? Honnan van, mennyibe kerül?
https://www.ebay.com...EIAAOSw3h1ZUHkE
Ebay-en van egy csomó fajta.
- donciccio likes this
#2117
Posted 2017. November 06. - 23:24

Csak megvan, köszi Kisherceg.
Szóval ez is állítható hosszúságú, de kicsit feljebb teszi, hogy elérhetőbbek legyenek a gombok. A gyári Bryton csak 10 grammal könnyebb, de csúnya szerintem, túl magasra teszi az órát.
Ez pontosan milyen típus? Honnan van, mennyibe kerül?
A sebesség mindent megold.
#2118
Posted 2017. November 06. - 22:13

Szóval ez is állítható hosszúságú, de kicsit feljebb teszi, hogy elérhetőbbek legyenek a gombok. A gyári Bryton csak 10 grammal könnyebb, de csúnya szerintem, túl magasra teszi az órát.
#2119
Posted 2017. November 06. - 22:08
