
Hagyományos váltókarnál a startnál, amikor még kiállva mennek, mindig el kell engedniük a kormányt és úgy csapkodják a könyöklõ végén a váltókart, itt már erre nincs szükség.



Nagyon hülye szokása, hogy az elõzõ hozzászólásában válaszol.

Shimano 7800 53-39? Csapágyastul? Jó vétel, errefele min. 100-150 euró egy ilyen használtan (nekem elég a Veloce (meg az Athena (még a 105 is)), de a komoly versenyzõk komoly vassal járnak
).
Dura Ace-szel jár és a (közel)jövõbe is lát!
Shimano 7800 53-39? Csapágyastul? Jó vétel, errefele min. 100-150 euró egy ilyen használtan (nekem elég a Veloce (meg az Athena (még a 105 is)), de a komoly versenyzõk komoly vassal járnakhttp://www.bikely.com/i/S/Shimano-2006-Dura-Ace-Crankset-FC-7800.1F.jpg
Vettem ma egy ilyet 15ezerért. Állítólag (haver vette át, csak hétvégén lesz a kezemben) nagyon jó állapotban. Nincs semmi mondanivalóm vele, csak dicsekedni akartam. Meg végre egységes a szettem (a fék az kivétel, de az marad is sram).
És mihez kezdesz a Zipp elsõkerékkel? Elég hülyén néz ki, ha az elsõ felni magasabb, mint a hátsó.
Bikemag apróban volt
Egyébként meg elment a ZIPP telikerék, úgy jöttem ki belõle hogy végeredményben 40ért vettem egy zipp 404 elsõkereket s3 szingóval. A telit meg egy újonnan alakult hazai csapat versenyzõi alatt lehet majd látni
Bekaphatod

Igen.
hali,
az integrált shimano hajtások mennyire kompatibilisek egymással, úgy értem pl. egy ultegra középcsapágy jó mondjuk egy sora vagy tiagra hajtómûhöz is, ugye?