Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#21021
Posted 2011. March 15. - 09:38

#21022
Posted 2011. March 15. - 09:37

#21023
Posted 2011. March 15. - 09:31

Ha valaki defektet kap vagy ilyesmi, akkor szokás az, hogy felstréherezik a sorra. Azt nem tudom hogy mennyire szabályos, de szokták csinálni.
semennyire nem szabályos,de jobb helyeken a zsûri nem néz oda ilyenkor. íratlan szabály,ami felülír 1 írottat.
#21024
Posted 2011. March 15. - 01:21

Nem tudom, de mivel a biciklik (itt, lefele) úgyis gyorsabbak, mint az autók (e Skodáknál mindenképp), nem elõny, hanem csak hátrány származik belõlenem semmi,fel is iratkoztam erre a csatornára.mennyire szabályos ez a kocsi szélárnyékában való közlekedés?értem hogy hátul mennek meg minden,de nekem kissé furcsa

#21025
Posted 2011. March 15. - 00:58

nem semmi,fel is iratkoztam erre a csatornára.mennyire szabályos ez a kocsi szélárnyékában való közlekedés?értem hogy hátul mennek meg minden,de nekem kissé furcsa
Ha valaki defektet kap vagy ilyesmi, akkor szokás az, hogy felstréherezik a sorra. Azt nem tudom hogy mennyire szabályos, de szokták csinálni.
#21026
Posted 2011. March 15. - 00:50

#21027
Posted 2011. March 15. - 00:43

#21028
Posted 2011. March 14. - 23:37

Nálam ia eljött az igazság napjai,szintén a DT revo küllõre váltás tesztelésében,na meg persze erõnlétileg is.A küllõk elég szépen viselik a jelenlegi 83kg-om,pedig elõl sugár,hátul 3X/sugár.Az erõ meg egész jól jön a szezon ezen szakaszához képest.mindenki "edzõtáborozik"?
eltûnt mindenki,mint szamár a ködben. a hosszú 7vége eddigi tapasztalatai részemrõl: nagyon xar formában vagyok. átültem az ünneplõsre. a bringa aránylag jól bírja a rossz formámból eredõ hibáimat. amit írtam a könnyû kerekemrõl,h csak teszt a 2-1,5-2es küllõ benne. nos még nem bukott meg. én rosszabbra számítottam,tekintve,h 78 kg körül vagyok most. olyan 70 körül lenne a jó nekem. minimális 8as lett benne,de ezt orvosoltam. azóta nincs gond vele. sztem még feszítenem kellene rajtuk,de ezt majd a hosszú 7vége után csinálom meg. pörgetni még nem tudok,így a nagyot gyaszatolom. kicsit lehet,h nekiugrottam az edzésnek,és nem nagyon volt fokozatos az átmenet. na mind1. jó lenne még holnap is ilyen idõ,mint ma. igaz eláztam 1 kicsit,de nem volt vészes.
#21029
Posted 2011. March 14. - 18:32

Köszönöm a választ. Még a kurtz-ot (Szabó Dávid) is megtaláltam.
#21030
Posted 2011. March 14. - 17:18

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#21031
Posted 2011. March 14. - 17:08

Országúti vázat csináltatnék méretre, acélból. Tudnátok ajánlani megbízható, kellõ szakismerettel rendelkezõ vázépítõt ?
Elõre is köszönöm a segítségeteket.
#21032
Posted 2011. March 14. - 16:35


#21033
Posted 2011. March 12. - 21:39

#21034
Posted 2011. March 12. - 21:06

#21035
Posted 2011. March 12. - 20:18

Alá is írnád, névvel, lakcímmel? Az a családos ember nyomorék lett, a családja perel. Nem ismervén az esetet (az újságok nem alkalmasak az igazság különbözõ oldalainak minél teljesebb kibontására) az is lehet, hogy tényleg bûnösen csapnivaló volt a szervezés, no meg az is, hogy a sport velejárója a baleset, s akkor nincs miért perelni. Igaza van stp1-nek, elõzetes nyilatkozat kell és kész. Képes lennél egy szegény nyomorékot megszidni a saját tragédiájáért - s ha igen, mire mire vezetne?
alá.
ha csapatos edzésen esett volna el, akkor kit perelne?
Flickr
#21036
Posted 2011. March 12. - 20:17

#21037
Posted 2011. March 12. - 19:35

Nekem is be kéne vmit újítanom a CXP30as felnibe 36 küllõs szett nem éppen súlybajnok...
Tényleg kb milyen súlyban lehet? Még sosem mértem le:D Mavic CXP30 felni, 36 DT(pontosan milyen azt nemtudom

#21038
Posted 2011. March 12. - 19:12

Istenem, mennyivel másabb könnyû kerekekkel bringázni
az R500-hoz képest úgy indul meg mintha megrántanának elõre kötéllel..
Milyen az új kerék? Mennyi a súlykülönbség? Nekem is be kéne vmit újítanom a CXP30as felnibe 36 küllõs szett nem éppen súlybajnok...

#21039
Posted 2011. March 12. - 18:31

Alá is írnád, névvel, lakcímmel? Az a családos ember nyomorék lett, a családja perel. Nem ismervén az esetet (az újságok nem alkalmasak az igazság különbözõ oldalainak minél teljesebb kibontására) az is lehet, hogy tényleg bûnösen csapnivaló volt a szervezés, no meg az is, hogy a sport velejárója a baleset, s akkor nincs miért perelni. Igaza van stp1-nek, elõzetes nyilatkozat kell és kész. Képes lennél egy szegény nyomorékot megszidni a saját tragédiájáért - s ha igen, mire mire vezetne?[...] kár hogy nem tud magyarul, meg nincs megadva emil cím..
elmagyaráznám neki, amolyan cifra magyarsággal....
#21040
Posted 2011. March 12. - 18:18

a váltás is sokkal jobb, és a fékek is brutkók. Az új fékbetétek is úgy tapadnak, hogy elsõre majdnem fejre álltam..

Istenem, mennyivel másabb könnyû kerekekkel bringázni

az R500-hoz képest úgy indul meg mintha megrántanának elõre kötéllel..

TheSpec - Cyclist sues for $20 million
Kanada... Fickokam elesett elete elso mezonyversenyen mert a mezony osszetorlodott, es ben volt, atesett a kormanyon, stb. A szervezoket 20millio dollarra perli a marha.
De ha nyer, szerintem vege az amator versenyeknek az orszagban...
Remelem nalunk ilyen nem lesz.
sajnálatra méltó, de nem mindig a pereskedés a megoldás, a bukás a kerékpársport "tartozéka"...aki nem bírja elfogadni, az maradjon otthon, vagy ne versenyezzen..
amúgy miért nem a bukósisak gyártóit perli?
vagy õket is, csak õket fele ennyire?
kár hogy nem tud magyarul, meg nincs megadva emil cím..
elmagyaráznám neki, amolyan cifra magyarsággal....
Flickr