Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34366 hozzászólás a témában

#21001
The D

The D

    vendég

  • fórumtag
  • 102 hozzászólás
Teljesen újan vettem a vázat és villát. Képet sajnos nem tudok küldeni, mert a bringa nincs velem.
A kormánycsapágy a vázhoz volt, passzol a villához és a vázhoz, egy szett.

Ez a mûanyag gyûrû simán maradhatna is, csak a csapágy nem fér át rajta... :)

Nem lehet hogy az új villákon van egy ilyen cucc, hogy lássa mindenki hogy még sosem volt használva? :)

Itt is hasonló villa látható, ahol a nyakon a matrica van szériaszámmal meg hasonló feliratokkal, közvetlenül alatta van ez a mûanyag gyûrû...
Feltöltött kép

#21002
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás

A villanyak közepéhez képest kicsit lejjebb van. Ha az tartja az alsó csapágyat, akkor a villa nem tud a helyére felcsúszni, kilóg vagy 5 centi a villa nyakából alul...


fejtsd mar ki bovebben hogy mi ez a tortenet. igy kerult hozzad a villa hogy volt rajta a gyuru? uj ez a kormanycsapagy?

esetleg egy foto se artana.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#21003
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.821 hozzászólás

Köszi, max 60-70-et szánnék a produkcióra, nézem a gyáriakat is, de azokat inkább használtan. Mondjuk egy Fulcrum 3-ast


A Racing 3-at Yasec nagyon dícsérte itt, úgyhogy biztos nem rossz.

#21004
The D

The D

    vendég

  • fórumtag
  • 102 hozzászólás
A villanyak közepéhez képest kicsit lejjebb van. Ha az tartja az alsó csapágyat, akkor a villa nem tud a helyére felcsúszni, kilóg vagy 5 centi a villa nyakából alul...

#21005
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás

A kormánycsapágy alsó részét amikor lecsúsztatnám a villa aljára, hogy a helyére rakjam, nem csúszik végig le, a villa nyakán van egy valamilyen mûanyagból vagy hasonlóból készült kis kör, amit leszedni sem lehet, és megmozgatni sem. Zsír új a villa, szóval mi a tippetek, találkoztatok már ilyesmivel? Hogyan kell ezt leszedni?

Vagy csak szimplán egy csõt kéne a villára húzni, és megpróbálni leütni? :):):)


nagyon jó hogy ott van az a mûanyag, arra fekszik fel a csapágy

#21006
kenguru

kenguru

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 472 hozzászólás
Köszi, max 60-70-et szánnék a produkcióra, nézem a gyáriakat is, de azokat inkább használtan. Mondjuk egy Fulcrum 3-ast

#21007
The D

The D

    vendég

  • fórumtag
  • 102 hozzászólás
A kormánycsapágy alsó részét amikor lecsúsztatnám a villa aljára, hogy a helyére rakjam, nem csúszik végig le, a villa nyakán van egy valamilyen mûanyagból vagy hasonlóból készült kis kör, amit leszedni sem lehet, és megmozgatni sem. Zsír új a villa, szóval mi a tippetek, találkoztatok már ilyesmivel? Hogyan kell ezt leszedni?

Vagy csak szimplán egy csõt kéne a villára húzni, és megpróbálni leütni? :):):)

#21008
kiskubai

kiskubai

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.925 hozzászólás
Az 40km-es idõfutamon 100mp lenne. Egy idõfutambukóval lehet kb ennyit nyerni (volt valahol egy táblázat hogy mi mennyit számít...telikerék, borotvált láb..stb), de pár csapággyal?

#21009
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.821 hozzászólás

Cancellara a szuper csapagyak miatt ment ilyen jol mostanaban???

Google Translate

Allitolag 95%-kal kisebb surlodas! 2,5 mp / km elony... vagy 27%-kal kevesebb tejsav ugyanolyan sebesseg mellett.


CYCLING PERFORMANCE TIPS -

Our bicycle, on the other hand, is very efficient in terms of energy loss. Over 95% of the muscle energy we use at the pedals is translated into forward motion and less than 5% is lost (again as heat) from the rolling resistance of the tires, bearing friction, etc.


Ez alapján a fenti adatok túl nagynak tûnnek nekem. Ha 0 lenne is a csapágyak ellenállása, akkor sem eredményezhetne ekkora változást.

#21010
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.821 hozzászólás

Sziasztok!
Ha könnyû outi kerékszettet szeretnék építeni, akkor mit ajánlanátok? mivel 90kg körül vagyok, az utakat meg mindenki ismeri, nem mennék rá azért a "nagyon könnyûre". Vagy nézzek gyárit?
Köszi


Mi a keret? Én, ha nem kéne törõdni az árral, akkor 28 lyukas Mavic Open Pro vagy DT RR 415 felnit választanék (gondolom peremest akarsz), DT Aerolite küllõkkel, agyból meg annyi jó van, hogy neki se állok sorolni. De igazából ha nem kéne törõdni az árral, akkor gyárit vennék.

#21011
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás
Cancellara a szuper csapagyak miatt ment ilyen jol mostanaban???

Google Translate

Allitolag 95%-kal kisebb surlodas! 2,5 mp / km elony... vagy 27%-kal kevesebb tejsav ugyanolyan sebesseg mellett.

#21012
tangens

tangens

    vendég

  • fórumtag
  • 120 hozzászólás
szia,
szóval, ha rászánom magam annak idején a yasec vázra, marad a feeling:)
kösz, tg

#21013
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás
>nem teljesen szabványos testalkattal (hosszú végtagok, rövid törzs) van érezhetõ haszna egy egyedi váznak, vagy setuppal pótolható?
Kerdes mennyire extrem a testalkat.
Tobb gyarto eleve sokfele geometriaval gyart vazakat, tehat ha a Canyon mondjuk nem is idealis egy Merida lehet, hogy az. es persze kulonbozo kormanyokkal, stucnikkal nagyon nagy hosszbeli kulonbsegeket lehet kihozni. Csak a stucni mehet "konzervativan" 90-140 kozott, ez mar 5 centi varia, a kormany pedig tovabbi ~2 centi jatekteret ad. Hasonlo meretunek hivott kulonbozo gyartmanyu vazak kozott ~1.5 cm kulonbseg elofordul. Szoval setuppal potolhato.

#21014
kenguru

kenguru

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 472 hozzászólás
Sziasztok!
Ha könnyû outi kerékszettet szeretnék építeni, akkor mit ajánlanátok? mivel 90kg körül vagyok, az utakat meg mindenki ismeri, nem mennék rá azért a "nagyon könnyûre". Vagy nézzek gyárit?
Köszi

#21015
tangens

tangens

    vendég

  • fórumtag
  • 120 hozzászólás
sziasztok,
egy ideje gondolkodom országútin, és lenne egy pár kérdésem.
el lehet passzolni használtban canyon (ultimate, 52cm, <1000 km, 65kg hobbista) aluvázat, kb. mennyiért és mennyi idõ alatt? könnyebb vázszettként esetleg? azt néztem, hogy egy komplett bringa olcsóbb, mint a vázon kívül minden rajta, minden forint, ami a vázból bejönne, talált...
jól gondolom, hogy, mondjuk 8 év múlva egy chorus szett (~30ekm) többet fog érni, mint egy ultegra?
gyári (mavic) kerékszettek élettartama (hobbista felhasználás) kb. mennyi lehet?
nem teljesen szabványos testalkattal (hosszú végtagok, rövid törzs) van érezhetõ haszna egy egyedi váznak, vagy setuppal pótolható?
egyelõre ennyi:)
kösz, tg

#21016
lp1978

lp1978

    vendég

  • fórumtag
  • 22 hozzászólás
kipage: Köszönöm a könyöklõkkel kapcsolatos választ. Végül a BHB-52-es klasszikus forma mellett döntöttem, és már meg is volt az elsõ próba menet vele. Hamar meg lehet szokni, kényelmes, és érezhetõen jobban lehet vele haladni. Igaz, nem annyira jól, ahogy Cancellara ment tegnap, de ez talán nem csak a könyöklõ alakján múlik... :)

#21017
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás
szép ez a merényi cucc, bár akit foglalkoztat egy kicsit is a bringájának súlya, nem biztos hogy be fogja vállalni, persze tudjuk ez itt most tényleg nem a grammokról szól. az expón lévõ váz - ha jól emlékszem - 1950 gramm, lényegesen könnyebb acélvázhoz (pl 1550 gr) nagyságrendekkel drágább csõszett kell(ene), illetve a muffos illesztés hanyagolása. azért én örülnék ha bejönne neki az üzlet

#21018
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
az a móka, az egészben, hogy a hátsónál lehetséges is, de az elsõn még alig vannak kopásnyomok, és ugyanezt csinálja.

#21019
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
gumi elkezd kopni, apro repedesekbe belemegy a pici kavics, atdolgozza magat = defekt. ha van valami kevlarcsik akkor nem tud.

conti gatorskint arultunk sokat regen, azokkal nem volt baj. relativ konnyu, es jol is gurul.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#21020
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
ár volt a cél....de januárig nem volt vele ilyen gond....lehet hogy az a szar keverék nem szerette a telet?