Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#20981
Posted 2011. March 18. - 00:10

#20982
Posted 2011. March 17. - 23:50

A his a kép alatt számomra tényleg ezt jelenti (sejteti, valószínûsíti, még ha nem is írják rá pirossal), aláírják, hogy vasárnap versenyen az új gépet használja, s a cikk az új géprõl szól. Odatesznek egy képet, ami azt a látszatot kelti, mintha errõl a biciklirõl lenne szó. McLaren van ráírva, s a cikk végigragozza a nagyszerûségét. A második hivatkozásodból (szintén csupa Sram váltó a képen) kiderül, hogy van egy Specialized és egy McLaren változat is, talán ott a trükk, mármint, hogy majd vasárnap derül ki igazából. Egy videóhoz is el lehet jutni, persze csak Cavendish elégedett képét mutatják, ülhetne triciklin is.A 2.-ra: nem látom, hogy azt írnák, hogy a képen látható géppel menne (talán a "his"-t olvastad "this"-nek(?)).
#20983
Posted 2011. March 17. - 22:27

Az elsõbõl: (Aki nem olvas angolul: Ha Manxman [azaz Cavendish] elektromos sebességváltó szerkezete elemcserét igényelne, a tartalékot megtalálja szépen elrejtve az üléscsõben.)
Ezzel két bajom van: 1. növeli a súlyt 2. a képen egy mechanikus Sram váltó látható. Azt állítják, a képen látható géppel megy vasárnap. Valami nem kerek.
A 2.-ra: nem látom, hogy azt írnák, hogy a képen látható géppel menne (talán a "his"-t olvastad "this"-nek(?)).
#20984
Posted 2011. March 17. - 22:17

Cavendish Milánó-San Remo gyõzelmi tervébe besegít a McLaren
Mark Cavendish's new racing machine owes a lot to the McLaren F1 team | Sport | The Guardian
Specialized officially unveil new Venge bike | Latest News | Cycling Weekly
Az elsõbõl:
(Aki nem olvas angolul: Ha Manxman [azaz Cavendish] elektromos sebességváltó szerkezete elemcserét igényelne, a tartalékot megtalálja szépen elrejtve az üléscsõben.)Should the Manxman need to change the battery for the electric gear-change mechanism, he will find a spare neatly hidden away inside the seat tube.
Ezzel két bajom van: 1. növeli a súlyt 2. a képen egy mechanikus Sram váltó látható. Azt állítják, a képen látható géppel megy vasárnap. Valami nem kerek.
#20986
Posted 2011. March 17. - 20:43

#20987
Posted 2011. March 17. - 20:38

Ha hasznát veszed a fékkarnak is, és nem a polcra rakod, akkor jó vétel szerintem.
#20988
Posted 2011. March 17. - 20:38

#20989
Posted 2011. March 17. - 20:34

Hali!
A hirdetett kormány valóban 460mm lehet? Nem találtam ilyen méretût, ha tényleg ekkora, mekkora emberkéknek ajánlott? Ennyiért jónak tûnik, megkíméltnek látom.
Ha teljes szél 46, akkor középtõl-középig gondolom 44, tehát létezõ méret. Nekem volt ilyen méretben, túl szélesnek találtam.
#20990
Posted 2011. March 17. - 20:12

A hirdetett kormány valóban 460mm lehet? Nem találtam ilyen méretût, ha tényleg ekkora, mekkora emberkéknek ajánlott? Ennyiért jónak tûnik, megkíméltnek látom.
#20991
Posted 2011. March 17. - 18:58

Mark Cavendish's new racing machine owes a lot to the McLaren F1 team | Sport | The Guardian
Specialized officially unveil new Venge bike | Latest News | Cycling Weekly
#20992
Posted 2011. March 17. - 14:23



Hat, ha utban van, akkor le kell venni, ez evidens.
Nincs olyan csapagy, ami ket "felkor"-bol all.
#20993
Posted 2011. March 17. - 00:19


#20994
Posted 2011. March 16. - 20:54


Majd küldök képet, pénteken érek haza, aznap kerül a bringa szervízben összeszerelésre, majd megkérdezem mi a nagy megoldás.

#20995
Posted 2011. March 16. - 20:45

#20996
Posted 2011. March 16. - 20:42

tudod hogy hogy kell osszerakni egy kormanycsapagyat? nem lenne jobb inkabb olyanra bizni aki ert hozza?
RAUH-Welt
B E G R I F F
#20997
Posted 2011. March 16. - 18:05

A kormánycsapágy a vázhoz volt, passzol a villához és a vázhoz, egy szett.
Ez a mûanyag gyûrû simán maradhatna is, csak a csapágy nem fér át rajta...

Nem lehet hogy az új villákon van egy ilyen cucc, hogy lássa mindenki hogy még sosem volt használva?

Itt is hasonló villa látható, ahol a nyakon a matrica van szériaszámmal meg hasonló feliratokkal, közvetlenül alatta van ez a mûanyag gyûrû...

#20998
Posted 2011. March 16. - 17:51

A villanyak közepéhez képest kicsit lejjebb van. Ha az tartja az alsó csapágyat, akkor a villa nem tud a helyére felcsúszni, kilóg vagy 5 centi a villa nyakából alul...
fejtsd mar ki bovebben hogy mi ez a tortenet. igy kerult hozzad a villa hogy volt rajta a gyuru? uj ez a kormanycsapagy?
esetleg egy foto se artana.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#20999
Posted 2011. March 16. - 16:39

Köszi, max 60-70-et szánnék a produkcióra, nézem a gyáriakat is, de azokat inkább használtan. Mondjuk egy Fulcrum 3-ast
A Racing 3-at Yasec nagyon dícsérte itt, úgyhogy biztos nem rossz.
#21000
Posted 2011. March 16. - 16:33
