Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34366 hozzászólás a témában

#20941
Dormi

Dormi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.125 hozzászólás
Csak az az Open Corsa Evo vagy 10ezer huf/db.. Az sok.. :D

#20942
Jettison

Jettison

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 620 hozzászólás

Szörnyû lenne, hogy kicsit kisebb, nem tudnék miatta aludni. :(

Nha mind1, szóval nézegessek Vittoriát is, azok is jók?


nekem zafiro volt. szárazon egész jó. de ha már egy csepp víz van az aszfalton, onnantól kezdve 0 oldalirányú tapadás. volt mmég open corsa evo, az viszont nagyon jó cucc.

#20943
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.459 hozzászólás
sztem a shimano láncot felejtsd el. ritka xarok még most is. még a dura ace lánc is xar a többihez képest. a sram közepes élettartamú, a campa bírja a legtovább. patentszemet bármelyikhez használhatsz. a vastagságuk u.az. sramból inkább 1071est ajánlanám,v a 1091est. amit te írtál,az sajna semmivel nem jobb 1 shimano láncnál. a váltás nem sokkal másabb a láncok miatt.

#20944
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.278 hozzászólás
ez ez egybe tervezték, 90%-ban inkább marketing, ez sztem ne befolyásoljon. -arra se kötnék fogasást lánc esetében hogy a tervezést helyben oldják meg, s nem adják ki a gyártással együtt a kmc-nek - . nekem a montin pc98R (vagy 99) (az volt anno a legjobb 9es outi lánc amig külön volt a sramnak montis, outis 9es lánca) semmi gond a váltással és több mint 8k van benne.
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#20945
Delma01

Delma01

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.247 hozzászólás
Üdv!
Láncválasztás elõtt vagyok, de nem jutottam dûlõre...

amihez kell:
10-es shimano rendszer, zsír új (2 egyforma láncot szeretnék 800-1000 km megtétele után cserélgetni)

105 fékváltókar, elsõ váltó, hajtómû (2s)
12-25 Ultegra sor, hátsó váltó...

két lánc jutott a döntõbe: Ultegra 6600, illetve a Sram Pc 1031,1051

------------------------------------------------------------------------------------
- A Sram mellett szól hogy montin azt használok shimano hajtással, sram váltással, továbbá csípem a patentszemjét, és montin még sosem szakadt el, tartósnak is tartós volt. kompatibilisnek kompatibilis a shimanoval úgytudom.

- A shimano mellett szól hogy beleillik a rendszerbe, a mérnökök egybe tervezték, ezzel számoltak, ergo a váltásteljesítmény és egyéb nyalánkságok mások lehetnek a sramhoz képest. negatívum hogy azt hiszem csak stift jár hozzá, és régebben sokan szidták a tartóssága miatt (nem tudom hogy most mi a helyzet)

NEM EGY SRAM-SHIMANO vitát szeretnék kirobbantani, csak egy szót kérnék hogy Ti mit választanátok, egy rövid indoklással:)

elõre is köszi
L

#20946
Dormi

Dormi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.125 hozzászólás
kiskubai 2011.03.19. 23:09
Gondolom meg lett mondva nekik hogy vagy megnyerik ezzel a mekklárennel, vagy bedarálják õket kolbásznak :)

:DD:D:D

Nevettem. :D


Amúgy a campanal én is szenvedtem. Pláne, hogy a gumi borítás rajta nem a kivágott ami könnyen leszedhetõ, hanem valahogy át lett bújtatva rajta a váltó pöcök, vagy nem tudom és így csak simán visszahajtva, alig lehet hozzáférni a bilincs csavarjához, pedig szorítani kellett nekem is rajta, mert lazára volt hagyva.

#20947
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.459 hozzászólás

bloke: "A külsõ alatt én is a gumi alatt találhatót értettem, remélem még nem csavartad szét"

de :( és amikor rájöttem, hogy annak biztos nincs semmi köze a bilincshez, akkor láttam meg hogy basszameg, oldalt lesz. a jobb oldaliról szedtem le, a külsõ lemezt, egy rugó van alatta, természetesen nem sikerült visszatennem, feladtam a próbálkozást mielõtt megzakkantam volna tõle, és már elõre érzem hogy a szerelõk a fel- és lemenõ rokonságomat emlegetni fogják. remélem aki ért hozzá, annak könnyebb összerakni és elvállalják. túl hamar kapcsoltam ki a gépet és kissé vak voltam :) azért kösz a segítségeket.


még jó,h nem campád van,mert az életben nem találod meg a bilincs csavarját.


a köv sorokat nem neked írom,csak ide,és leginkább magamról: néha túl 1értelmûnek veszek dolgokat. azt hiszem,h más is ismeri annyira az alkatrészeket,mint én. nem rosszból,meg semmi. ne vegyétek sértésnek. más! végre megint szárazak az utak.........legalábbis nálunk. a 7en visszaültem a téli bringára. nagyon bünti volt. múlt 7 péntek óta szinte minden nap tekertem,csütörtökön nem mentem az özönvíz miatt,de a formám még mindig csapni való. ahogy öregszem,1re türelmetlenebb vagyok. meg néha elvárom magamtól amit 10-12 éve tudtam.

#20948
Lui750

Lui750

    vendég

  • fórumtag
  • 58 hozzászólás

Csak azt nem értem, hogy ha a 3 féle betét, 3 féle lúdtalpasságra van, akkor miért kell még a külön kis betét. Itt 2+1 pár plussz betétrõl írnak

Specialized Bicycle Components : BG High Performance Footbeds


A + kis betétek azért kellenek mert nem mindenkinek jó a talp geometriája, és amikor tekersz a térded kileng vagy a váz felé vagy a váz-tól és ez kóros térd sérülésekhez vezethet ill csökkenti a teljesítményt. Van benne pluszos és mínuszos . A térdnek úgy kell járnia mint az Otto motor dugattyúja i.. hajtókarja lengések nélkül.
10.000.- Ft a komplett szett.
A Specialized cipõkeben úgy tudom eleve ilyen van.
Sötétség nincs az csak a fény hiánya

#20949
nicecleanpot

nicecleanpot

    vendég

  • fórumtag
  • 158 hozzászólás
igen, gyakorlatilag csak a fedõlemezszerûséget vettem le, amit az imbusz fog oda, meg alatta a rugó és egy alátét vagy tõmítõszerû mûanyag karika jött szét, és nem megy össze. mûködik is, csak ugye nem ha betolom a fékkart, akkor nem ugrik vissza. sajnos nem nekem való ez a szerelõsdi, csak erre mindig utólag jövök rá :(

#20950
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

bloke: "A külsõ alatt én is a gumi alatt találhatót értettem, remélem még nem csavartad szét"

de :( és amikor rájöttem, hogy annak biztos nincs semmi köze a bilincshez, akkor láttam meg hogy basszameg, oldalt lesz. a jobb oldaliról szedtem le, a külsõ lemezt, egy rugó van alatta, természetesen nem sikerült visszatennem, feladtam a próbálkozást mielõtt megzakkantam volna tõle, és már elõre érzem hogy a szerelõk a fel- és lemenõ rokonságomat emlegetni fogják. remélem aki ért hozzá, annak könnyebb összerakni és elvállalják. túl hamar kapcsoltam ki a gépet és kissé vak voltam :) azért kösz a segítségeket.


Maga fékkar még a helyén maradt, igaz? Így ahogy van is mûködik csak lötyög a kar?
RSX-et még nem szereltem, de ha csak a külsõt rugót akasztottad ki akkor egy hozzáértõnek nem lesz gond összerakni.


A sebesség mindent megold.

 


#20951
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.821 hozzászólás
Feltöltött kép

#20952
Andris_savaria

Andris_savaria

    read only

  • fórumtag
  • 2.189 hozzászólás

bloke: "A külsõ alatt én is a gumi alatt találhatót értettem, remélem még nem csavartad szét"

de :( és amikor rájöttem, hogy annak biztos nincs semmi köze a bilincshez, akkor láttam meg hogy basszameg, oldalt lesz. a jobb oldaliról szedtem le, a külsõ lemezt, egy rugó van alatta, természetesen nem sikerült visszatennem, feladtam a próbálkozást mielõtt megzakkantam volna tõle, és már elõre érzem hogy a szerelõk a fel- és lemenõ rokonságomat emlegetni fogják. remélem aki ért hozzá, annak könnyebb összerakni és elvállalják. túl hamar kapcsoltam ki a gépet és kissé vak voltam :) azért kösz a segítségeket.


látom kicsit elkéstem....:(
15sec volt megtalálni:
http://bike.shimano....nstallation.pdf
elsõ kép
SOHA TÖBBET magyar országon!

Flickr


#20953
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.821 hozzászólás

bloke: "A külsõ alatt én is a gumi alatt találhatót értettem, remélem még nem csavartad szét"

de :( és amikor rájöttem, hogy annak biztos nincs semmi köze a bilincshez, akkor láttam meg hogy basszameg, oldalt lesz. a jobb oldaliról szedtem le, a külsõ lemezt, egy rugó van alatta, természetesen nem sikerült visszatennem, feladtam a próbálkozást mielõtt megzakkantam volna tõle, és már elõre érzem hogy a szerelõk a fel- és lemenõ rokonságomat emlegetni fogják. remélem aki ért hozzá, annak könnyebb összerakni és elvállalják. túl hamar kapcsoltam ki a gépet és kissé vak voltam :) azért kösz a segítségeket.


Kellemetlen. MJaninak van friss tapasztalata fékváltókar szerelésben, kérdezz tõle.

#20954
kiskubai

kiskubai

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.925 hozzászólás
Tud valaki olyan gyártóról, amelyikre jellemzõ a babakék festés? mint pl a bianchira a celeste.

#20955
nicecleanpot

nicecleanpot

    vendég

  • fórumtag
  • 158 hozzászólás
bloke: "A külsõ alatt én is a gumi alatt találhatót értettem, remélem még nem csavartad szét"

de :( és amikor rájöttem, hogy annak biztos nincs semmi köze a bilincshez, akkor láttam meg hogy basszameg, oldalt lesz. a jobb oldaliról szedtem le, a külsõ lemezt, egy rugó van alatta, természetesen nem sikerült visszatennem, feladtam a próbálkozást mielõtt megzakkantam volna tõle, és már elõre érzem hogy a szerelõk a fel- és lemenõ rokonságomat emlegetni fogják. remélem aki ért hozzá, annak könnyebb összerakni és elvállalják. túl hamar kapcsoltam ki a gépet és kissé vak voltam :) azért kösz a segítségeket.

#20956
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

Zöld?

Akarom mondani piros?


Piros.


A sebesség mindent megold.

 


#20957
repasibalint

repasibalint

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.627 hozzászólás
nekem is olyan van amit cipõhöz adtak,az piros színû.én nagy különbséget nem fedeztem fel a sima betéthez képest,de lehet már annyira jó,hogy észre sem veszem:)

#20958
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.821 hozzászólás

külön is tudsz venni talpbetétet, három féle színben van - kék, zöld, piros. ezek a különbözõ dõlésszöget jelölik - ugye enyhén kifelé lejtenek a talpak. illetve mindegyikhez jár 2 db betét, amivel a lúdtalpad ékelheted ki a betét alatt.


Csak azt nem értem, hogy ha a 3 féle betét, 3 féle lúdtalpasságra van, akkor miért kell még a külön kis betét. Itt 2+1 pár plussz betétrõl írnak

Specialized Bicycle Components : BG High Performance Footbeds

#20959
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.821 hozzászólás

A specialized comp mtb cipõmhöz járt. Mindig átteszem a másik cipõmbe is. Nem járt hozzá semmi egyéb.


Zöld?

Akarom mondani piros?

#20960
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás

Hol vetted, mennyiért és mit adtak hozzá (a Specialized oldalán írnak két fajta, 1 illetve 2 pár plussz kiegészítõ betétekrõl)?

külön is tudsz venni talpbetétet, három féle színben van - kék, zöld, piros. ezek a különbözõ dõlésszöget jelölik - ugye enyhén kifelé lejtenek a talpak. illetve mindegyikhez jár 2 db betét, amivel a lúdtalpad ékelheted ki a betét alatt.

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu