Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#20941
Írta 2011. március 20. - 18:44
#20942
Írta 2011. március 20. - 18:41
Szörnyû lenne, hogy kicsit kisebb, nem tudnék miatta aludni.
Nha mind1, szóval nézegessek Vittoriát is, azok is jók?
nekem zafiro volt. szárazon egész jó. de ha már egy csepp víz van az aszfalton, onnantól kezdve 0 oldalirányú tapadás. volt mmég open corsa evo, az viszont nagyon jó cucc.
#20943
Írta 2011. március 20. - 14:48
#20944
Írta 2011. március 20. - 14:46
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#20945
Írta 2011. március 20. - 14:22
Láncválasztás elõtt vagyok, de nem jutottam dûlõre...
amihez kell:
10-es shimano rendszer, zsír új (2 egyforma láncot szeretnék 800-1000 km megtétele után cserélgetni)
105 fékváltókar, elsõ váltó, hajtómû (2s)
12-25 Ultegra sor, hátsó váltó...
két lánc jutott a döntõbe: Ultegra 6600, illetve a Sram Pc 1031,1051
------------------------------------------------------------------------------------
- A Sram mellett szól hogy montin azt használok shimano hajtással, sram váltással, továbbá csípem a patentszemjét, és montin még sosem szakadt el, tartósnak is tartós volt. kompatibilisnek kompatibilis a shimanoval úgytudom.
- A shimano mellett szól hogy beleillik a rendszerbe, a mérnökök egybe tervezték, ezzel számoltak, ergo a váltásteljesítmény és egyéb nyalánkságok mások lehetnek a sramhoz képest. negatívum hogy azt hiszem csak stift jár hozzá, és régebben sokan szidták a tartóssága miatt (nem tudom hogy most mi a helyzet)
NEM EGY SRAM-SHIMANO vitát szeretnék kirobbantani, csak egy szót kérnék hogy Ti mit választanátok, egy rövid indoklással:)
elõre is köszi
L
#20946
Írta 2011. március 20. - 11:51
Gondolom meg lett mondva nekik hogy vagy megnyerik ezzel a mekklárennel, vagy bedarálják õket kolbásznak
:DD:D:D
Nevettem.
Amúgy a campanal én is szenvedtem. Pláne, hogy a gumi borítás rajta nem a kivágott ami könnyen leszedhetõ, hanem valahogy át lett bújtatva rajta a váltó pöcök, vagy nem tudom és így csak simán visszahajtva, alig lehet hozzáférni a bilincs csavarjához, pedig szorítani kellett nekem is rajta, mert lazára volt hagyva.
#20947
Írta 2011. március 20. - 11:35
bloke: "A külsõ alatt én is a gumi alatt találhatót értettem, remélem még nem csavartad szét"
deés amikor rájöttem, hogy annak biztos nincs semmi köze a bilincshez, akkor láttam meg hogy basszameg, oldalt lesz. a jobb oldaliról szedtem le, a külsõ lemezt, egy rugó van alatta, természetesen nem sikerült visszatennem, feladtam a próbálkozást mielõtt megzakkantam volna tõle, és már elõre érzem hogy a szerelõk a fel- és lemenõ rokonságomat emlegetni fogják. remélem aki ért hozzá, annak könnyebb összerakni és elvállalják. túl hamar kapcsoltam ki a gépet és kissé vak voltam
azért kösz a segítségeket.
még jó,h nem campád van,mert az életben nem találod meg a bilincs csavarját.
a köv sorokat nem neked írom,csak ide,és leginkább magamról: néha túl 1értelmûnek veszek dolgokat. azt hiszem,h más is ismeri annyira az alkatrészeket,mint én. nem rosszból,meg semmi. ne vegyétek sértésnek. más! végre megint szárazak az utak.........legalábbis nálunk. a 7en visszaültem a téli bringára. nagyon bünti volt. múlt 7 péntek óta szinte minden nap tekertem,csütörtökön nem mentem az özönvíz miatt,de a formám még mindig csapni való. ahogy öregszem,1re türelmetlenebb vagyok. meg néha elvárom magamtól amit 10-12 éve tudtam.
#20948
Írta 2011. március 20. - 10:59
Csak azt nem értem, hogy ha a 3 féle betét, 3 féle lúdtalpasságra van, akkor miért kell még a külön kis betét. Itt 2+1 pár plussz betétrõl írnak
Specialized Bicycle Components : BG High Performance Footbeds
A + kis betétek azért kellenek mert nem mindenkinek jó a talp geometriája, és amikor tekersz a térded kileng vagy a váz felé vagy a váz-tól és ez kóros térd sérülésekhez vezethet ill csökkenti a teljesítményt. Van benne pluszos és mínuszos . A térdnek úgy kell járnia mint az Otto motor dugattyúja i.. hajtókarja lengések nélkül.
10.000.- Ft a komplett szett.
A Specialized cipõkeben úgy tudom eleve ilyen van.
#20949
Írta 2011. március 19. - 22:59
#20950
Írta 2011. március 19. - 22:23
bloke: "A külsõ alatt én is a gumi alatt találhatót értettem, remélem még nem csavartad szét"
deés amikor rájöttem, hogy annak biztos nincs semmi köze a bilincshez, akkor láttam meg hogy basszameg, oldalt lesz. a jobb oldaliról szedtem le, a külsõ lemezt, egy rugó van alatta, természetesen nem sikerült visszatennem, feladtam a próbálkozást mielõtt megzakkantam volna tõle, és már elõre érzem hogy a szerelõk a fel- és lemenõ rokonságomat emlegetni fogják. remélem aki ért hozzá, annak könnyebb összerakni és elvállalják. túl hamar kapcsoltam ki a gépet és kissé vak voltam
azért kösz a segítségeket.
Maga fékkar még a helyén maradt, igaz? Így ahogy van is mûködik csak lötyög a kar?
RSX-et még nem szereltem, de ha csak a külsõt rugót akasztottad ki akkor egy hozzáértõnek nem lesz gond összerakni.
A sebesség mindent megold.
#20951
Írta 2011. március 19. - 22:14
#20952
Írta 2011. március 19. - 22:10
bloke: "A külsõ alatt én is a gumi alatt találhatót értettem, remélem még nem csavartad szét"
deés amikor rájöttem, hogy annak biztos nincs semmi köze a bilincshez, akkor láttam meg hogy basszameg, oldalt lesz. a jobb oldaliról szedtem le, a külsõ lemezt, egy rugó van alatta, természetesen nem sikerült visszatennem, feladtam a próbálkozást mielõtt megzakkantam volna tõle, és már elõre érzem hogy a szerelõk a fel- és lemenõ rokonságomat emlegetni fogják. remélem aki ért hozzá, annak könnyebb összerakni és elvállalják. túl hamar kapcsoltam ki a gépet és kissé vak voltam
azért kösz a segítségeket.
látom kicsit elkéstem....
15sec volt megtalálni:
http://bike.shimano....nstallation.pdf
elsõ kép
Flickr
#20953
Írta 2011. március 19. - 22:04
bloke: "A külsõ alatt én is a gumi alatt találhatót értettem, remélem még nem csavartad szét"
deés amikor rájöttem, hogy annak biztos nincs semmi köze a bilincshez, akkor láttam meg hogy basszameg, oldalt lesz. a jobb oldaliról szedtem le, a külsõ lemezt, egy rugó van alatta, természetesen nem sikerült visszatennem, feladtam a próbálkozást mielõtt megzakkantam volna tõle, és már elõre érzem hogy a szerelõk a fel- és lemenõ rokonságomat emlegetni fogják. remélem aki ért hozzá, annak könnyebb összerakni és elvállalják. túl hamar kapcsoltam ki a gépet és kissé vak voltam
azért kösz a segítségeket.
Kellemetlen. MJaninak van friss tapasztalata fékváltókar szerelésben, kérdezz tõle.
#20954
Írta 2011. március 19. - 22:01
#20955
Írta 2011. március 19. - 22:01
de
#20956
Írta 2011. március 19. - 21:56
#20957
Írta 2011. március 19. - 20:31
#20958
Írta 2011. március 19. - 20:16
külön is tudsz venni talpbetétet, három féle színben van - kék, zöld, piros. ezek a különbözõ dõlésszöget jelölik - ugye enyhén kifelé lejtenek a talpak. illetve mindegyikhez jár 2 db betét, amivel a lúdtalpad ékelheted ki a betét alatt.
Csak azt nem értem, hogy ha a 3 féle betét, 3 féle lúdtalpasságra van, akkor miért kell még a külön kis betét. Itt 2+1 pár plussz betétrõl írnak
Specialized Bicycle Components : BG High Performance Footbeds
#20959
Írta 2011. március 19. - 20:10
A specialized comp mtb cipõmhöz járt. Mindig átteszem a másik cipõmbe is. Nem járt hozzá semmi egyéb.
Zöld?
Akarom mondani piros?
#20960
Írta 2011. március 19. - 20:10
külön is tudsz venni talpbetétet, három féle színben van - kék, zöld, piros. ezek a különbözõ dõlésszöget jelölik - ugye enyhén kifelé lejtenek a talpak. illetve mindegyikhez jár 2 db betét, amivel a lúdtalpad ékelheted ki a betét alatt.Hol vetted, mennyiért és mit adtak hozzá (a Specialized oldalán írnak két fajta, 1 illetve 2 pár plussz kiegészítõ betétekrõl)?
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére







