meg egy olcsó karbonnal fékezni sem úgy fogsz mint egy ksyriummal... illetve fékezni ugyanúgy fogsz, csak megállni nem :-)
Más: Ave, jól gondolom, hogy te még mindig nyúzod a 7800-as dura-ace alkatrészeidet? a fékváltókar érdekene, hogy abban mennyi van és érzel-e bármilyen kopást / lazulást / pontatlanságot a váltásban / fékezésben.
Elgondolkotam, hogy kéne egy ilyen szett
A fekvaltokart csak akkor, amikor a Cervelora felteszem a koskormanyt. Sikabb mezonyversenyekre szoktam atepiteni TT-rol, es utana ugy is marad egy ideig, szoval van azert kilometer benne, de nem sok. (Tavaly tavasz ota 2600km, elotte meg 2008-tol 2014-ig ~60-70000 km)
A 9000-es most a huvosben kezd nem valtani lefele (17-rol 16-ra mondjuk) A 7800-as sose csinalt ilyet. A legsikerultebb D/A szett, szerintem, bar persze nem azt mondom, hogy egy uj, hibatlan 9000/9100 ne lenne jobb.