Kanyar közben már átfogok, de elõtte a fékezés alatt jó lenne ha nem kéne átfogni.
mért jó hogy aero vagy miközben fékezel???
Kanyar közben már átfogok, de elõtte a fékezés alatt jó lenne ha nem kéne átfogni.
Mert én szoktam jégkorongütõbõl sok mindent csinálni."Miért nem nekem jutott eszembe?"
Könyöklõ nélkül, hol fogtok kormányt, amikor mondjuk lefelé van és ugye minél kisebb légellenállásra mentek? Ugye bandázsolatlan stucni melletti részek kiesnek, mert ott van azon gondolom km óra, meg pulzusmérõ, vagy csak egy comp van, ami mindent mér és az is stucnin? De azzal meg nem veszik el stabilitás?
A sebesség mindent megold.
Utolsó elõtti kép!
http://www.biciklive...mark/dsc269.jpg
Mjani: a fordítóban alap hogy átfogunk a kormányra, és nem könyökölünk, azért nem is kell fékkar a könyöklõre
A sebesség mindent megold.
Most 88 vagyok, de újra a 75 a cél. Igen a CSC-vel dolgozom együtt, rendesen edzõvel. A súly segít síkon,ha nincs:))Láttam az eredményed.
És most mennyi vagy? Ha jól emlékszem valami programban veszel részt, igaz? Egyébként a súly az csak segít síkon (csak ne legyen plusz légellenállása), egyszer kell felgyorsítani és utána kevesebb erõ kell a sebesség megtartásához. Ezért tudok én is menni.
Sziasztok! Fotók a versenyrõl www.bicikliversenyfoto.eu
198 volt az átlagpulzusom, 205 a max
A kanyart nem szoptam be, azt láttam, DE legalább 7-8mp-et veszítettem a fordítónál...NYÉLEN elmentem mellette, azthittem az még csak egy sávfelezõ bója....a jóképességû iránytó azt ordította hogy "Itt lesz MAJD a fordító"....JAHOGY ITT.
Én kb délre értem oda, déltõl 14:34ig összevissza voltam ott (melegítés, kocsmában melegedés, autónál kerékcserélés...), utána a pályán voltam ,utána ott voltam a "versenyközpontban", utána kocsma, utána megint versenyközpont, végül kb 4kor jöttem el.
Hogyhogy fázott a lábad? Én rövidben toltam, kamásli nélkül...Nicoflex?
Mercedes-Cervelo? Pipec kombó, az egyszer biztos...
A plusz-súly-elõny dologhoz annyit, hogy ezért nem kedvez nekem a sík, mezõny nélkül....60kg vagyok...cserébe nincs túl nagy légellenállásom 166centisen bekönyökölve
A sebesség mindent megold.
Neked kellett volna megverned engem, ott a grafikon
, meg a karbonkerék, nekem meg csak egy laposfelnis acélvázas bringa könyöklõvel.
![]()
Nem járok ott a felkészülésben, hogy bírjam a magas pulzust (176 volt az átlagpulzusom, 3-4órás versenyeken szokott ennyi lenni). Most kezdem az anaerob edzéseket. Nehezen viselem, hogy nem megyek jól versenyen, nem ehhez vagyok szokva, eddig mindig április végén kezdtem, akkor már van anaerob erõm is. Májusban kell majd jól mennem.
Ja, és hideg volt, fázott a lábam, nem volt jó áttételem, kellett volna egy 18as lánckerék.
Mondjak még kifogást?
Kerestelek, de nem láttalak. Egybõl eljöttél?
Az én shimanomat is, azt három csavar tartja össze, nem mai darab.
Mercedes-Cervelo? Pipec kombó, az egyszer biztos...Ami jó volt, megverni a nagy terepjárós, drága idõfutambringás körülöttem parkolókat.
Ehh jó átlagok! Kemények vagytok!
Én 35,6-os átlagot mentem, bár január elsején még 0 erõnlétem volt, és 100 kilós testsúlyom:))
A sebesség mindent megold.
A sebesség mindent megold.
Na én is hazaértem, mármint Pestre...Egész jó volt, csak úgy surrogtak alattam a carbonkerekek
(Most mentem elõször gurulászásnál többet carbonkerékkel
)
Nekem 39,1 km/h-ás átlagom lett, amin viszont meglepõdtem hogy Mjani csak 19mp-el ment jobbat nálam
Az én shimanomat is, azt három csavar tartja össze, nem mai darab.Remélem jövõre én is újra tudok versenyekre járni, mert megesz az irigység a beszámolóitokat olvasva.
Ma csináltam én is egyedi kiosztású fogaskeréksort, 12-24-est. Andris_Savarianak igaza volt, tényleg könnyû szétkapni a Shimano sort.
A sebesség mindent megold.
En mar hazaertem az idofutamrol, megleptem magam egy 36.7-es atlaggal (29:05, rosszabbra szamitottam)
Kifele hatszel, remek volt, de visszafele csunyan belassultam.
Fejes Gabi volt az elso, amikor eljottem ~22:40 volt az ideje, vagyis majdnem 47-es atlag. Hat nem semmi.