Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Országútikról mindent

* * * * - 3 votes

  • Please log in to reply
34368 replies to this topic

#20781
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

Nem tudjátok, hogy mi történt Frank Schleckkel? Eddig is ekkora tyúkmelle volt? Vagy ez valami új aero feature erre az évre? Képet nem találtam csak ezt a videót YouTube - Critérium International 2011 - Stage 3 - ITT final riders de ezen szörnyen fest. Eddig is ilyen volt?


Meg a hátából is kiáll valami. Teljesen gnóm lett szegény. :)


A sebesség mindent megold.

 


#20782
Arpi_

Arpi_

    vendég

  • fórumtag
  • 97 posts
Nem tudjátok, hogy mi történt Frank Schleckkel? Eddig is ekkora tyúkmelle volt? Vagy ez valami új aero feature erre az évre? Képet nem találtam csak ezt a videót YouTube - Critérium International 2011 - Stage 3 - ITT final riders de ezen szörnyen fest. Eddig is ilyen volt?

#20783
kiskubai

kiskubai

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,925 posts

>én azt hittem hogy sokkal parább érzés könyöklõvel és magasperemes elsõkerékkel, netán még hátul telikerékkel menni...

Hat nem ertek egyet. :)
Raadasul meg csak magasperemes felnim sincs, csak a konyoklo.
Eros oldalszelben szelarnyekos reszbol kierve engem tobbszor nagyon meglengetet, es konyokles kozben ezt sokkal parasabbnak erzem, mint mondjuk a fekkart fogva.
De pl. az idofutamon sem mertem konyolove kifordulni a rajt utan a foutra.


A fõútra kifordulásnál én is átfogtam fékkarfogásba, de nem vesztettem ott sokat hálistennek :)

Ave: nekem tavaly 211 volt a maxom. Sprintelni nem tudtam a végén, mert én baf@sz túl szorosra húztam a tépõzárat a bal cipõmön....a táv kétharmadánál ki akartam állni a nyeregbõl, és összecsuklott a bal lábam :D Lényegében jobblábbal tekertem...lazítottam a tépõzáron, és kezdett bele visszatérni az élet, de annyira még nem, hogy sprinteljek a végén.

#20784
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts
>198 volt az átlagpulzusom, 205 a max

Ezt irigylem, hogy igy ki tudod hajtani magad. En csak 165-os atlagot tudtam kitolni, de a vegen igy is alig birtam "sprintelni". (Az en maxom valahol 190 korul van.)

#20785
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

mért jó hogy aero vagy miközben fékezel???


Jó kérdés. Az aerot és a féket nem kapcsoltam össze, kicsit ütik egymást. Talán az lehet az oka, hogy idõfutam beállítás mellett kényelmetlen a fékkarfogás nekem, csak állva kényelmes. Alsófogásba, ami kényelmes, meg nehéz átfogni könyöklõrõl.


A sebesség mindent megold.

 


#20786
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts
>én azt hittem hogy sokkal parább érzés könyöklõvel és magasperemes elsõkerékkel, netán még hátul telikerékkel menni...

Hat nem ertek egyet. :)
Raadasul meg csak magasperemes felnim sincs, csak a konyoklo.
Eros oldalszelben szelarnyekos reszbol kierve engem tobbszor nagyon meglengetet, es konyokles kozben ezt sokkal parasabbnak erzem, mint mondjuk a fekkart fogva.
De pl. az idofutamon sem mertem konyolove kifordulni a rajt utan a foutra.

#20787
Jettison

Jettison

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 620 posts

Kanyar közben már átfogok, de elõtte a fékezés alatt jó lenne ha nem kéne átfogni. :)


mért jó hogy aero vagy miközben fékezel???

#20788
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

"Miért nem nekem jutott eszembe?"

Mert én szoktam jégkorongütõbõl sok mindent csinálni. :)

Könyöklõ nélkül, hol fogtok kormányt, amikor mondjuk lefelé van és ugye minél kisebb légellenállásra mentek? Ugye bandázsolatlan stucni melletti részek kiesnek, mert ott van azon gondolom km óra, meg pulzusmérõ, vagy csak egy comp van, ami mindent mér és az is stucnin? De azzal meg nem veszik el stabilitás?


Én alsó fogás használok és beülök a nyereg mögé vagy az általad említett módszer és megcsókolom az elsõkereket, ezt akkor ha nem kell fékezni. De én nem régóta országútizom.


A sebesség mindent megold.

 


#20789
kiskubai

kiskubai

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,925 posts

Utolsó elõtti kép! :D
http://www.biciklive...mark/dsc269.jpg


"Miért nem nekem jutott eszembe?"

Dormi: Lejtõfüggõ. Ha ismeretlen lejtõ, és gyorsan kell mennem rajta, akkor alsófogás, de a lábamat a váznak szorítom, és a könyökömet is behúzom a testem mellé. Ha ismerem a lejtõt és jó az út, akkor középen, a stucni két oldalán amilyen szûken csak lehet. Ha teljesen veszélymentes enyhe kanyaros lejtõ, akkor le is ülök a vázra.

Egyébként én azt hittem hogy sokkal parább érzés könyöklõvel és magasperemes elsõkerékkel, netán még hátul telikerékkel menni...hát abszolút nem, tök simán ment minden.

#20790
Dormi

Dormi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,125 posts
Könyöklõ nélkül, hol fogtok kormányt, amikor mondjuk lefelé van és ugye minél kisebb légellenállásra mentek? Ugye bandázsolatlan stucni melletti részek kiesnek, mert ott van azon gondolom km óra, meg pulzusmérõ, vagy csak egy comp van, ami mindent mér és az is stucnin? De azzal meg nem veszik el stabilitás?

#20791
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár
Utolsó elõtti kép! :D
http://www.biciklive...mark/dsc269.jpg


A sebesség mindent megold.

 


#20792
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

Mjani: a fordítóban alap hogy átfogunk a kormányra, és nem könyökölünk, azért nem is kell fékkar a könyöklõre :P


Kanyar közben már átfogok, de elõtte a fékezés alatt jó lenne ha nem kéne átfogni. :)


A sebesség mindent megold.

 


#20793
Thy

Thy

    vendég

  • fórumtag
  • 31 posts

Láttam az eredményed.
És most mennyi vagy? Ha jól emlékszem valami programban veszel részt, igaz? Egyébként a súly az csak segít síkon (csak ne legyen plusz légellenállása :) ), egyszer kell felgyorsítani és utána kevesebb erõ kell a sebesség megtartásához. Ezért tudok én is menni. :)

Most 88 vagyok, de újra a 75 a cél. Igen a CSC-vel dolgozom együtt, rendesen edzõvel. A súly segít síkon,ha nincs:))

#20794
kiskubai

kiskubai

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,925 posts

Sziasztok! Fotók a versenyrõl www.bicikliversenyfoto.eu


És egy kép sincs rólam :( Pedig ha lenne, és tetszene esküszöm megvenném. Nem nézünk szét jobban azon a memóriakártyán? :) (kék merida, KSI mez)

Mjani: a fordítóban alap hogy átfogunk a kormányra, és nem könyökölünk, azért nem is kell fékkar a könyöklõre :P Én bekentem magam egyszer, mielõtt kitekertem Pestrõl, meg még egyszer rajt elõtt, így egyáltalán nem fáztam.
Na majd legközelebb nem kerüljük el egymást. :)

#20795
szabbyy

szabbyy

    újonc

  • fórumtag
  • 4 posts
Sziasztok! Fotók a versenyrõl www.bicikliversenyfoto.eu

#20796
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

198 volt az átlagpulzusom, 205 a max :) A kanyart nem szoptam be, azt láttam, DE legalább 7-8mp-et veszítettem a fordítónál...NYÉLEN elmentem mellette, azthittem az még csak egy sávfelezõ bója....a jóképességû iránytó azt ordította hogy "Itt lesz MAJD a fordító"....JAHOGY ITT. :D

Én kb délre értem oda, déltõl 14:34ig összevissza voltam ott (melegítés, kocsmában melegedés, autónál kerékcserélés...), utána a pályán voltam ,utána ott voltam a "versenyközpontban", utána kocsma, utána megint versenyközpont, végül kb 4kor jöttem el.

Hogyhogy fázott a lábad? Én rövidben toltam, kamásli nélkül...Nicoflex?


Mercedes-Cervelo? Pipec kombó, az egyszer biztos...

A plusz-súly-elõny dologhoz annyit, hogy ezért nem kedvez nekem a sík, mezõny nélkül....60kg vagyok...cserébe nincs túl nagy légellenállásom 166centisen bekönyökölve :)


A fordítóról inkább nem mondok semmit, vagy mégis :) , kicsit szögletesen vettem be :D , közvetlenül a bólya mellett akartam elkanyarodni, aztán majdnem le kellett raknom a lábam az út szélénél, mert elfogyott az út és még merõlegesen álltam az úttestre :) . Fel kell erre készülni, meg kéne fékkar a könyöklõre :) .

Akkor ezért kerültül el egymást, fél 1kor elmentem edzeni egyet és fél 4 körül értem vissza, aztán szétszedtem a bringát és hazajöttem.

Bekentem a lábam Nicoflexszel, így a görgõn pont nem fázott :) , de kint már hideg volt neki, Tihanyban is elég durván fel voltam öltözve. Ez ilyen, nem szereti a lábam a hideget, kb. mint "A Texasi" nem bírja a meleget, de a hideget igen, "A Német" meg pont fordítva.

Azt hiszem az volt, de a kocsi márkákat nem nagyon nézem, fekete volt :) .


A sebesség mindent megold.

 


#20797
kiskubai

kiskubai

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,925 posts

Neked kellett volna megverned engem, ott a grafikon :D , meg a karbonkerék, nekem meg csak egy laposfelnis acélvázas bringa könyöklõvel. :)
Nem járok ott a felkészülésben, hogy bírjam a magas pulzust (176 volt az átlagpulzusom, 3-4órás versenyeken szokott ennyi lenni). Most kezdem az anaerob edzéseket. Nehezen viselem, hogy nem megyek jól versenyen, nem ehhez vagyok szokva, eddig mindig április végén kezdtem, akkor már van anaerob erõm is. Májusban kell majd jól mennem.
Ja, és hideg volt, fázott a lábam, nem volt jó áttételem, kellett volna egy 18as lánckerék.
Mondjak még kifogást? :D

Kerestelek, de nem láttalak. Egybõl eljöttél?

Az én shimanomat is, azt három csavar tartja össze, nem mai darab.


198 volt az átlagpulzusom, 205 a max :) A kanyart nem szoptam be, azt láttam, DE legalább 7-8mp-et veszítettem a fordítónál...NYÉLEN elmentem mellette, azthittem az még csak egy sávfelezõ bója....a jóképességû iránytó azt ordította hogy "Itt lesz MAJD a fordító"....JAHOGY ITT. :D

Én kb délre értem oda, déltõl 14:34ig összevissza voltam ott (melegítés, kocsmában melegedés, autónál kerékcserélés...), utána a pályán voltam ,utána ott voltam a "versenyközpontban", utána kocsma, utána megint versenyközpont, végül kb 4kor jöttem el.
Elvittem egy körre kipróbálni egy campagnolo GHIBLI telikereket, elõl pedig a saját ZIPP 404-em volt bent....naagggyondúrva hangja volt :D Végül a versenyen egy MOST CLAW kerék volt bent (magasperemû alu-carbon kerék, pinarellokat szerelik vele gyárilag) hátul, elõl a zipp. Jó volt végig hallgatni a surrogását :) Hogyhogy fázott a lábad? Én rövidben toltam, kamásli nélkül...Nicoflex?

Ami jó volt, megverni a nagy terepjárós, drága idõfutambringás körülöttem parkolókat.

Mercedes-Cervelo? Pipec kombó, az egyszer biztos...

A plusz-súly-elõny dologhoz annyit, hogy ezért nem kedvez nekem a sík, mezõny nélkül....60kg vagyok...cserébe nincs túl nagy légellenállásom 166centisen bekönyökölve :)

#20798
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

Ehh jó átlagok! Kemények vagytok!
Én 35,6-os átlagot mentem, bár január elsején még 0 erõnlétem volt, és 100 kilós testsúlyom:))


Láttam az eredményed.
És most mennyi vagy? Ha jól emlékszem valami programban veszel részt, igaz? Egyébként a súly az csak segít síkon (csak ne legyen plusz légellenállása :) ), egyszer kell felgyorsítani és utána kevesebb erõ kell a sebesség megtartásához. Ezért tudok én is menni. :)


A sebesség mindent megold.

 


#20799
Thy

Thy

    vendég

  • fórumtag
  • 31 posts
Ehh jó átlagok! Kemények vagytok!
Én 35,6-os átlagot mentem, bár január elsején még 0 erõnlétem volt, és 100 kilós testsúlyom:))

#20800
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár
Visszatérve a mai idõfutamra. Nekem csak egy 16-17-18-19es sor kellett volna ma. Meg ez a rajtolás... nehéz belépni a wellgo pedálba... mindig fejreáll... jót röhöghettek rajtam, akik látták a rajtomat :) . Ja és szólhattak volna, hogy nem kell fékezni abban a jobbkanyarban az elején. :)
Ami jó volt, megverni a nagy terepjárós, drága idõfutambringás körülöttem parkolókat. :P
Azt hiszem, tudom miért csúsznak elõre az idõfutamon a versenyzõk.


A sebesség mindent megold.