Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#20761
Írta 2011. március 29. - 17:31
#20762
Írta 2011. március 29. - 15:29
Pedig elvileg a listán vagy, de miért? http://www.erstetour...ments/lista.pdf
Mondjuk a verseny kiírásában az szerepel, hogy bárki indulhat, de az erstetouros oldalon meg mást írnak. Érdekesen találták ki ezt az egész amatõr rendszert.
Azon jót röhögtem, hogy a tegnapi versenyen odaadták a Fejesnek a 250pontot.
ja hogy ez is erste?.... Nem kommentálom....
#20763
Írta 2011. március 29. - 11:07
bolddal a mindkét lánckerékkel tolható fogaskerekek
#20764
Írta 2011. március 29. - 07:32
Semmi konkrét, csak ezt a két verziót tudom elõállítani. Egyébként a másodikat csináltam meg, csak az elsõnél olyan jól hangzik, hogy hét fokozat közt csak egy-egy ugrás van.
Viszont pont ott hiányozna az a 19es szerintem
#20765
Írta 2011. március 28. - 23:55
Semmi konkrét, csak ezt a két verziót tudom elõállítani. Egyébként a másodikat csináltam meg, csak az elsõnél olyan jól hangzik, hogy hét fokozat közt csak egy-egy ugrás van.
Viszont a 18-21 közti ugrás elég nagy. Elöl pakolhatnád le a láncot a belsõre, hogy ne érezd ez a különbséget.
A sebesség mindent megold.
#20766
Írta 2011. március 28. - 23:49
Mire?
Szerintem a második.
Semmi konkrét, csak ezt a két verziót tudom elõállítani. Egyébként a másodikat csináltam meg, csak az elsõnél olyan jól hangzik, hogy hét fokozat közt csak egy-egy ugrás van.
#20767
Írta 2011. március 28. - 23:42
Mire?Melyik jobb?
12-13-14-15-16-17-18-21-24
12-13-14-15-16-17-19-21-24
Szerintem a második.
A sebesség mindent megold.
#20768
Írta 2011. március 28. - 23:19
12-13-14-15-16-17-18-21-24
12-13-14-15-16-17-19-21-24
#20769
Írta 2011. március 28. - 22:31
Pedig elvileg a listán vagy, de miért? http://www.erstetour...ments/lista.pdfén megyek
Mondjuk a verseny kiírásában az szerepel, hogy bárki indulhat, de az erstetouros oldalon meg mást írnak. Érdekesen találták ki ezt az egész amatõr rendszert.
Azon jót röhögtem, hogy a tegnapi versenyen odaadták a Fejesnek a 250pontot.
A sebesség mindent megold.
#20770
Írta 2011. március 28. - 22:02
#20771
Írta 2011. március 28. - 21:54
Közben pedig az egyik riporter azt mondja, hogy idõfutamon pedig használható lenne a rádió (fülhallgató a versenyzõn), de ezt hallhatólag nem tudják a csapatok, nagy a zûrzavar, s 2012-re már tényleg már csak kiabálni szabad mindenütt.Hát az is durva, ahogy a csapat az autóból üvölt a versenyzõ mögött.
#20772
Írta 2011. március 28. - 21:45
#20773
Írta 2011. március 28. - 21:44
#20774
Írta 2011. március 28. - 20:35
#20775
Írta 2011. március 28. - 17:59
#20776
Írta 2011. március 28. - 17:35
Nem tudjátok, hogy mi történt Frank Schleckkel? Eddig is ekkora tyúkmelle volt? Vagy ez valami új aero feature erre az évre? Képet nem találtam csak ezt a videót YouTube - Critérium International 2011 - Stage 3 - ITT final riders de ezen szörnyen fest. Eddig is ilyen volt?
#20777
Írta 2011. március 28. - 13:50
Amúgy a térd behúzás, meg alsó fogásnál könyök behúzást azt én is csinálom, de nekem ismert lejtõnél is amikor megyek le, sokszor parás az, ha fent fogom és még csak nem is olyan hû de közel a stucnihoz, hogy kibillenek.
#20778
Írta 2011. március 28. - 10:11
#20779
Írta 2011. március 28. - 10:05
Nem tudjátok, hogy mi történt Frank Schleckkel? Eddig is ekkora tyúkmelle volt? Vagy ez valami új aero feature erre az évre? Képet nem találtam csak ezt a videót YouTube - Critérium International 2011 - Stage 3 - ITT final riders de ezen szörnyen fest. Eddig is ilyen volt?
Meg a hátából is kiáll valami. Teljesen gnóm lett szegény.
A sebesség mindent megold.
#20780
Írta 2011. március 28. - 09:48

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






