Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#20102
Posted 2011. May 08. - 21:04


A sebesség mindent megold.
#20103
Posted 2011. May 08. - 20:58

#20104
Posted 2011. May 08. - 20:52

#20105
Posted 2011. May 08. - 20:48

Kiskubai!
Milyen volt a Tisza-tó verseny? Azt látom, hogy nem nyertél.

A sebesség mindent megold.
#20106
Posted 2011. May 08. - 20:37

#20107
Posted 2011. May 08. - 20:35

Ugyhogy ma fekbeteteket csereltem. 2 ev hasznalat utan igy neznek ki. Elkopva nincsenek, de a betokozodott femforgacsok kicsit jobban fogyasztjak a felnit fekezeskor, mint kellene.
Van erre valami gyogymod, vagy egyszeruen cserelni kell gyakran es kesz?

#20108
Posted 2011. May 08. - 15:52

#20109
Posted 2011. May 08. - 12:43

#20110
Posted 2011. May 08. - 12:08

#20111
Posted 2011. May 08. - 11:01

Ave, nem tudsz aludni?
csórikám a másik rabo-s mögött jött. amikor az kivágott oldalra, hogy helye legyen a többiek mellet, a levegõben lévõnek el kellett rántania jobbra, és ekkora tempónál nehéz koordinálni a kicsi mozdulatokat is...így lett a vége a tükör, a levegõ, majd az aszfalt, végül a mentõautó...:/
_________________
szegény 5ös rajtszámút is sajnálom, õt eltalálta a Rabo-s bringa(föld-levegõ-föld rakéta)
Szerintem úgy történt, hogy valami miatt befordult a kormánya, talán a csapattársa hátsókerekén esett át. Jobbra elõre repült (tegnap ugyanígy estem én is) és így vitte le a tükröt.
Csapattársam mondta múltkor a Hegyek Pokla után, hogy ott is látott a mezõny fölött repülõ bringát.

Nem tudtok véletlenül olyan mûhelyt ahol a középcsapágyházat "felkészítik" az integrált hajtómûvek fogadására?
Ha mindenki csinál ilyet, akkor nem kérdeztem semmit.
Probléma: Pár éves, integrált korszak elõtti váz, ahol a csapágyház szélei gyárilag nem teljesen, nem mindenhol merõlegesek a menetre, ezért a csészék sem teljesen pontosan illeszkednének. Alig mérhetõ, de nem akarok ebbõl problémát.
Ha shimano hajtómûrõl van szó akkor ne foglalkozz ezzel, az mm-es eltéréseket is tolerál.
A sebesség mindent megold.
#20112
Posted 2011. May 08. - 10:49

Nem tudtok véletlenül olyan mûhelyt ahol a középcsapágyházat "felkészítik" az integrált hajtómûvek fogadására?
Ha mindenki csinál ilyet, akkor nem kérdeztem semmit.
Probléma: Pár éves, integrált korszak elõtti váz, ahol a csapágyház szélei gyárilag nem teljesen, nem mindenhol merõlegesek a menetre, ezért a csészék sem teljesen pontosan illeszkednének. Alig mérhetõ, de nem akarok ebbõl problémát.
Nekem hagyományos acél országúti vázam van, és simán ráment a csésze, azóta sincs vele semmi gondom. Ha a csészék nem illeszkednének pontosan, akkor a mostani monoblokk sem illeszkedik rendesen?
#20113
Posted 2011. May 08. - 10:33



#20114
Posted 2011. May 08. - 10:27

#20115
Posted 2011. May 08. - 08:59

Ha mindenki csinál ilyet, akkor nem kérdeztem semmit.
Probléma: Pár éves, integrált korszak elõtti váz, ahol a csapágyház szélei gyárilag nem teljesen, nem mindenhol merõlegesek a menetre, ezért a csészék sem teljesen pontosan illeszkednének. Alig mérhetõ, de nem akarok ebbõl problémát.
#20116
Posted 2011. May 08. - 07:19


csórikám a másik rabo-s mögött jött. amikor az kivágott oldalra, hogy helye legyen a többiek mellet, a levegõben lévõnek el kellett rántania jobbra, és ekkora tempónál nehéz koordinálni a kicsi mozdulatokat is...így lett a vége a tükör, a levegõ, majd az aszfalt, végül a mentõautó...:/
_________________
szegény 5ös rajtszámút is sajnálom, õt eltalálta a Rabo-s bringa(föld-levegõ-föld rakéta

Flickr
#20117
Posted 2011. May 08. - 02:28

#20118
Posted 2011. May 07. - 21:15

#20119
Posted 2011. May 07. - 19:59

1. Mavic Ksyrium SL.[...] Az Aksium szett tömege ~1810gr és szerintem nem érdemes jobb kerékre cserélni, csak ha az utód hasonlóan bírja a strapát, de könnyebb ~300grammal. [...]
2. Campagnolo Neutron.
A sorrend önkényes.
Hosszú Mavic MA40 és Open Pro évek (közben Campagnolo Mexico 68 hónapok) után került az egyik biciklimre Mavic Ksyrium Equipe, ami kicsit jobb csak, mint az Aksium, de nagyon észrevehetõ volt a különbség az Open Pro (32 küllõ, 105 agy) ill. MA40 (36 küllõ, 2-1.8-2, Mavic agy) után. Fölfele is, lefele is, azaz gyorsabb lettem vele (ill. lassabb vagyok, ha más biciklivel megyek). Van még Wolber TX Profil kerekem is (Shimano 600 bicikli), az kb - legalább - Open Pro szintû, de nem tudom, létezik-e még (s ez csak abroncs, kerék 600-as - régebbi Ultegra - aggyal, 36 küllõvel lett).
Ezt csak a tapasztalat illusztrációjára; a javasoltakat teszten próbáltam, tetszettek (ha elhasználom sok biciklim még több kerekét, ilyesmit veszek majd); ezeknél persze sokkal jobb kerekek is vannak, azok ajánlását másra bízom.
Emellett - ha nem versenyzel - nem sietnék az Aksium cseréjével, hanem addig használnám, amíg bírja.
#20120
Posted 2011. May 07. - 19:28

itt van mindenféle sport: MyP2P.eu :: Live sports and Now Playing overview. Free Live Sports right now on your pc.
ezen belül a kerékpáros linkek: MyP2P.eu :: Cycling schedules, watch live Cycling on your pc.
van "hivatalos" stream is, igaz olaszul, de legalább jó minõségben: Videochat
vagy eurosportplayer.com, havonta nagyjából 1500Ft-ért Sipi-kommentárral.