Az örökgari a vázakra akkor vonatkozik, ha az eredeti festése megmarad. Ezt a lelkemre kötötték!
Nekem 3 éves 4000-es vázam van és el nem cserélném semmire. Ha nálam bírta a kezdeti dh-t, amíg nem lett rá gépem, akkor mindent bírni fog mindenkinél.
A pedál 2 hetet bírt, a monoblokk szerûség, az 1 hónapot kb. Akkor az alap modellekbe nem tettek rendes monoblokkot (most ne gonoszkodjanak a technika ördögei), csak vmi nem teljesen zárt csapágyat. Az az elsõ komolyabb víz/sár behatásnál megadta magát (HHH edzés) és kicseréltük Lx monoblokkra. Na az remek azóta is. Az ilyen nem látszó dolgokon könnyítenek az árán. Vagyis csere komolyabbra és nincs gondod.
Mindig csak Terkben kell gondolkodni, ha van olyan váza (szupi DH váza sajna nincs :-\ )
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Trek
Indította
burce
, 2002. március 04. 23:30
#1281
Írta 2004. október 13. - 10:00
#1282
Írta 2004. október 13. - 09:38
#1283
Írta 2004. október 07. - 11:16
Bocs amiért lehúzok.
Ismerõsi körben vagy 3db 8000-es sorozatú TREK tört el a láncvillák közti kis merevítõ csõ hiánya miatt /a monoblokk mögött/.
Amúgy szép meg jó könnyû.
Ismerõsi körben vagy 3db 8000-es sorozatú TREK tört el a láncvillák közti kis merevítõ csõ hiánya miatt /a monoblokk mögött/.
Amúgy szép meg jó könnyû.
#1284
Írta 2004. október 06. - 14:53
Nem akarok hazabeszélni (trek-józsefhegyi se ;D) de a 8500-ös egy nagyon stramm váz. Van olyan csapattársam aki még a 2000-es 8500-össel nyomja a középtávon Ox-en , meg azzal is edz, + maraton, + stb., és semmi problem a vázzal. Az tényleg igaz, hogy csak a csúcs vázak kaphatók hivatalosan a Trek-nél. Az élettartam gari az meg mégiscsak egy jelzés, hogy nem lehet xar.
#1285
Írta 2004. október 06. - 14:44
Sziasztok!
A segítségetek szeretném kérni! Most kezdem szép új kétkerekû csodjárgányom építgetését! Mint azt gondolom kitalálhattátok, hogy Trek van a dologban. Még soha nem volt Trek bringám (jelenleg is Magellan van), de mióta az eszemet tudom, azóta kedvelem a Trek bringákat! Egyáltalán nem vagyok egy pehelysúlyú. ezért stramp konstrukcióra van szükségem. Ez már össze lett állítva (papíron), egyedül a vázat hagytam meg kérdõjellnek. Nos. elkövettem azt a nagy hibát, hogy beleszerettem a Trek 8500-as vázba! Kész vége nincs tovább! Ugye komplett bringa baromi drága, meg televan mindenféle extrakönnyû motyókával, nekem meg stramp dolgok kellenek! (Meg persze a költségvetésem is szerényebb) Természetesen már én is kikötöttem a Nellánál, ahol aszonták, hogy olyan 140 körül van a válz, és tudnak is belõle rendelni. Megnéztem a Trek honlapját, de az alacsonyabb kategóriás/arú válzak meg nem rendelhetõek. Szóval úgy fest, hogy marad ez! De persze, ha tudtok még mást sikítsatok plz! az oldalon az áll, hogy Cirkónium a váz anyaga! Kérdésem! Mit tudtok ti errõl?? Meg persze a vázról,. bringáról! Egyszóval minden érdekelne!
Elõre is köszi!
KisÖcsike
A segítségetek szeretném kérni! Most kezdem szép új kétkerekû csodjárgányom építgetését! Mint azt gondolom kitalálhattátok, hogy Trek van a dologban. Még soha nem volt Trek bringám (jelenleg is Magellan van), de mióta az eszemet tudom, azóta kedvelem a Trek bringákat! Egyáltalán nem vagyok egy pehelysúlyú. ezért stramp konstrukcióra van szükségem. Ez már össze lett állítva (papíron), egyedül a vázat hagytam meg kérdõjellnek. Nos. elkövettem azt a nagy hibát, hogy beleszerettem a Trek 8500-as vázba! Kész vége nincs tovább! Ugye komplett bringa baromi drága, meg televan mindenféle extrakönnyû motyókával, nekem meg stramp dolgok kellenek! (Meg persze a költségvetésem is szerényebb) Természetesen már én is kikötöttem a Nellánál, ahol aszonták, hogy olyan 140 körül van a válz, és tudnak is belõle rendelni. Megnéztem a Trek honlapját, de az alacsonyabb kategóriás/arú válzak meg nem rendelhetõek. Szóval úgy fest, hogy marad ez! De persze, ha tudtok még mást sikítsatok plz! az oldalon az áll, hogy Cirkónium a váz anyaga! Kérdésem! Mit tudtok ti errõl?? Meg persze a vázról,. bringáról! Egyszóval minden érdekelne!
Elõre is köszi!
KisÖcsike
#1286
Írta 2004. szeptember 12. - 17:54
Látom elég régen nem volt mocorgás Trek-esek. A mai napon Race-t vettem a Gödöllõn és környékén a Margita TSE által rendezett 52 km-es országúti teljesítmény túrán. A Trek 721-es acélvázas bringám jól, én azonban nem annyira müködtem jól. 25 km/h átlag nem valami fényes. :-[ mindestre lenyomtam! :-* További jó tekerést Mindenkinek!
#1287
Írta 2004. július 22. - 10:09
[quote author=Endroo]
[...]
A Nella a moi. forgalmazó, de ha alkatrész garanciális problémád van, akkor úgyis oda kell vinned, ahol vetted. Én a váz élettartam garija miatt félnék a Nellától.
[quote][/quote]
Izé, meséljetek már erõl egyet-s-mást, mivel én pont emiatt (is) vettem Trek-et, és amikor voltam a Nellában, akkor egy-két kisebb garis problémát elég jól intéztek (legalábbis kívülrõl úgy tûnt)
ZooLee
[...]
A Nella a moi. forgalmazó, de ha alkatrész garanciális problémád van, akkor úgyis oda kell vinned, ahol vetted. Én a váz élettartam garija miatt félnék a Nellától.
[quote][/quote]
Izé, meséljetek már erõl egyet-s-mást, mivel én pont emiatt (is) vettem Trek-et, és amikor voltam a Nellában, akkor egy-két kisebb garis problémát elég jól intéztek (legalábbis kívülrõl úgy tûnt)
ZooLee
#1288
Írta 2004. július 22. - 07:56
Ez valami Trek betegség lehet, mert nekem is volt ilyen és már más is panaszkodott erre a fórumon.
A Nella a moi. forgalmazó, de ha alkatrész garanciális problémád van, akkor úgyis oda kell vinned, ahol vetted. Én a váz élettartam garija miatt félnék a Nellától.
A Nella a moi. forgalmazó, de ha alkatrész garanciális problémád van, akkor úgyis oda kell vinned, ahol vetted. Én a váz élettartam garija miatt félnék a Nellától.
#1289
Írta 2004. július 21. - 22:06
a középcsapágy kattogását, valószinüleg a belejutott kosz az oka, ha jól tippelem.
#1290
Írta 2004. július 21. - 21:17
Eszpétõl kell bocsánatot kérnem. Megnéztem a hegesztést még egyszer, és tényleg nincs levarrva. De az is biztos, hogy nekem ott semmi hézag nincs.
Két napja elvittem a bicót. Elmondtam, hogy mi a probléma, meg hogy 3 hónapja vettem a cuccot. Mire a srác: persze vonatkozik rá a garancia, és valamennyire még emlékszik is rám. Nekiesett. Húzott a fékkaron, és közölte, hogy nyitott gyorszárral jártam. Elhoztam és tényleg fasza volt... De még egy százast se mentem vele és újra ua.. Holnap gurulok vissza. A középcsapágy nagy nyomaték alatt enyhén kattog, ez az ami biztos (úgyhogy egyelõre nem ez okozza a gondot) A problémát mintha a hátsó kerékagy szülné. Holnap eldõl, mindenesetre ez az új diagnózisom.
Köszi a hozzászólásokat. Egy biztos, hogy az én középcsapim nem Deore. Ha Trek = Nella? Én speciál nem ott vettem, hanem az X-Factorban(Lurdy) és oda is hurcolom. Lehet, hogy hülyeség volt? Az biztos, hogy 1 HUF-al sem volt drágább és nekem sokkal közelebb van.
Két napja elvittem a bicót. Elmondtam, hogy mi a probléma, meg hogy 3 hónapja vettem a cuccot. Mire a srác: persze vonatkozik rá a garancia, és valamennyire még emlékszik is rám. Nekiesett. Húzott a fékkaron, és közölte, hogy nyitott gyorszárral jártam. Elhoztam és tényleg fasza volt... De még egy százast se mentem vele és újra ua.. Holnap gurulok vissza. A középcsapágy nagy nyomaték alatt enyhén kattog, ez az ami biztos (úgyhogy egyelõre nem ez okozza a gondot) A problémát mintha a hátsó kerékagy szülné. Holnap eldõl, mindenesetre ez az új diagnózisom.
Köszi a hozzászólásokat. Egy biztos, hogy az én középcsapim nem Deore. Ha Trek = Nella? Én speciál nem ott vettem, hanem az X-Factorban(Lurdy) és oda is hurcolom. Lehet, hogy hülyeség volt? Az biztos, hogy 1 HUF-al sem volt drágább és nekem sokkal közelebb van.
#1291
Írta 2004. július 20. - 00:23
#1292
Írta 2004. július 19. - 15:11
Én is csak a boltos haver elbeszélésébõl ismerem a dolgokat (bár az jelenthet valamit hogy leállt a Trek árusításásval), úgyhogy csak másodkéz infó.
#1293
Írta 2004. július 19. - 14:39
"Én inkább a Nella hozzáállásától tartok, de próba cseresznye!"
Hát ez a bajom nekem is!!
Tényleg ilyen rosz híre van?Meg nem is pesti vagyok.
Hát ez a bajom nekem is!!
Tényleg ilyen rosz híre van?Meg nem is pesti vagyok.
#1294
Írta 2004. július 19. - 14:27
Azért elég meleg, hogy kb 3 hónap alatt gajra vágtál egy középcsapit, mindenképpen garira hivatkozz és ha esetleg vmi blfsz nyári munkás van ott inkább próbálj meg fix eladóval beszélni. Gyakorlatilag az alkatrészekre 1 év garancia van (nekem a Deore agyam 1 év 1 hónap után adta meg magát), tehát garanciális csere, de nem tudom, hogy mit takar Nálad a nem rendeltetésszerû használat.
Örökélet gari: persze bemehetsz az elsõ tulajjal együtt is bár nem hiszem, hogy elkérnék a személyidet hogy megállapításk hogy egyezik-e azzal, ami a garancia papíron van. Én inkább a Nella hozzáállásától tartok, de próba cseresznye.
Örökélet gari: persze bemehetsz az elsõ tulajjal együtt is bár nem hiszem, hogy elkérnék a személyidet hogy megállapításk hogy egyezik-e azzal, ami a garancia papíron van. Én inkább a Nella hozzáállásától tartok, de próba cseresznye.
#1295
Írta 2004. július 17. - 10:43
#1296
Írta 2004. július 17. - 09:12
Hát akkór majd nyaggatom a Gerit!
Szeritem gariban seréltetni ijet nem igazán lehet!esetleg érvelhetsz hogy mégis ilyen hamar szétment meg ilyesmi,próbálja a garis fickó szívére hatni(DE NINCS NEKI)azért érdemes megpróbálni,hátha pont jó napja van!!
Szeritem gariban seréltetni ijet nem igazán lehet!esetleg érvelhetsz hogy mégis ilyen hamar szétment meg ilyesmi,próbálja a garis fickó szívére hatni(DE NINCS NEKI)azért érdemes megpróbálni,hátha pont jó napja van!!
#1297
Írta 2004. július 17. - 03:36
Ciao!
Én szintén májusban vettem a bringámat, egy Trek 4100-ast.A váza ugyanolyan mint Eszpének(SL).Csak a felszereltsége rosszabb(sokkal) :-\.Nekem "le van varva" azon az ominózus helyen a hegesztés.Képet is akartam felrakni,csak nem müködött a galéria.Azért még próbálkozok.Egyébként meg vagyok vele elégedve.Mondjuk most már hogy tudom,hogy mire használom inkább oút-it kellett volna vennem.Akkor nem adtam volna annyit egy bringáért.Most már bánom.Majd jövõre.
Lenne egy kérdésem.A középcsapágyat széthajtottam.Talán a nem rendeltetésszerû használatnak köszönhetõen.Vagy mert a tipusjelzésnél a 4-es után mégiscsak egy 1-es van(nem 5-ös) .A javítása ill. cseréje garis, vagy számítsak rá,hogy a képembe röhögnek és közlik,hogy kopó alkatrész.
Én szintén májusban vettem a bringámat, egy Trek 4100-ast.A váza ugyanolyan mint Eszpének(SL).Csak a felszereltsége rosszabb(sokkal) :-\.Nekem "le van varva" azon az ominózus helyen a hegesztés.Képet is akartam felrakni,csak nem müködött a galéria.Azért még próbálkozok.Egyébként meg vagyok vele elégedve.Mondjuk most már hogy tudom,hogy mire használom inkább oút-it kellett volna vennem.Akkor nem adtam volna annyit egy bringáért.Most már bánom.Majd jövõre.
Lenne egy kérdésem.A középcsapágyat széthajtottam.Talán a nem rendeltetésszerû használatnak köszönhetõen.Vagy mert a tipusjelzésnél a 4-es után mégiscsak egy 1-es van(nem 5-ös) .A javítása ill. cseréje garis, vagy számítsak rá,hogy a képembe röhögnek és közlik,hogy kopó alkatrész.
#1298
Írta 2004. július 16. - 17:44
És ha megkéred az elsõ tulajt, hogy vigye vissza, mintha még mindig Õ használná?
(feltéve, ha nem tudják a Nellában, hogy már eladta.)
(feltéve, ha nem tudják a Nellában, hogy már eladta.)
#1299
Írta 2004. július 16. - 07:58
A gari elméletileg csak az elsõ tulajnak él és mivel a Nella a mo. forglamazo, hogy érvényesítsd, hát :
#1300
Írta 2004. július 16. - 00:31
Háj dudes!!
Nekem is Trekem van,a Geri vrx je!
hát nagyon meg vagyok elégedve vele,de egy két dologt máshogy csináltam volna a vázon,pl a perselyek lehetnének nagyobbak,a hátsó rész merevsége hagy kivánnivalót maga után,nagyobb ugrásokkor,"megtaposáskor" nagyon csóválja a farkát!
Meg a lengõkart is vagy emeltebbre vagy tám/láncvilla kombóban csináltam volna,mert szinte lehetletlen tatálni rá eváltót!!beállítani meg végképp lehetetlennek tûnt!
Gari hogy van erre a vázra?jól tudom hogy örökgaris??
ha valami gariban kéne csere azt hol kell?
Nekem is Trekem van,a Geri vrx je!
hát nagyon meg vagyok elégedve vele,de egy két dologt máshogy csináltam volna a vázon,pl a perselyek lehetnének nagyobbak,a hátsó rész merevsége hagy kivánnivalót maga után,nagyobb ugrásokkor,"megtaposáskor" nagyon csóválja a farkát!
Meg a lengõkart is vagy emeltebbre vagy tám/láncvilla kombóban csináltam volna,mert szinte lehetletlen tatálni rá eváltót!!beállítani meg végképp lehetetlennek tûnt!
Gari hogy van erre a vázra?jól tudom hogy örökgaris??
ha valami gariban kéne csere azt hol kell?