akaido: Becsszó nagyon fogok vigyázni rá!! De a Drágaság nevet a másik nagy hobbim, a fényképezésbõl kifolyólag a tükörreflexes Canon gépem viseli! Neki majd valami kelta nevet akarok adni!
Egyébként most törtem ketté a Magellanom hátsó tengelyét! Épp a napi köröcském elején jártam, ahol is még dugóban kell lavírozni a kocsik között. Épp elég szép sebességgel lehetett közlekedni, mikor elõttem befékeztek állóra. Probléma nélkül megáltam, de nem tudtam már visszaváltani, viszont a sor újra elindult... sszóval gondoltem 1et, kiáltam a nyeregbõl, és istenigazából odaléptem neki! Aminek egy hatalmas reccs lett a vége! Tekerni tovább nem tudtam, csak nagy nehezen odébbgurulni. Azt már helyben láttam, hogy a tengely az agyból elég érdekes szögben kacsint vissza felém. Szerencsére sógorom értem tudott jönni. Mikor otthon szétszedtem, a tengely 2 darabocskában kószálódott ki!

Szóval most van egy üzemképtelen gépem, meg egy HiTech Trek vázam, aminek még csak 20%-a van kifizetve, és lehet, hogy még az országban sincs.... Nemhogy nálam...
pcycle: igaz amit mondasz, hogy akkor mindenki venni életében 1 vázat, aztán kész. De szerintem más országokban (pl. Amierika, ha már úgy is Trek) nem probléma szinte senkinek megvenni egy ilyen vázat, vagy biciklit! És ha önkrement, eltört?? Legtöbben nem vacakolnak, hanem vesznek egy újat, és kész! Mint például németországban az autók! Nézz meg egy német használtautó újságot, és televan 1, 2, max 3 éves Mercedessel, BMW-el, WV-el, meg Audival! Õk nekik az már Xar! Mi meg hozzájuk rájunk autóért, ha csúnyán akarnék fogalmazin, azért, amit õk kidobnak! Bocs az autós kitérõért, de ez talán jól jellemzi a helyzetet! Nálunk is nagyon kevés Trek, és abból legtöbbel semmi gond! Ez Treknek simán belefér, ha néha visszahoznak egy vázat! Ez inkább talán egy presztízs kérdés! Hiszen minden vázat szét lehet zúzni, de azért alapvetõen nagyon kevés emberrel fordul elõ, hogy szétesik alatta a váz, arról nem is beszélve, hogy aki Treket vesz az vigyáz rá! (most persze a versenyzõkröl ne beszéljünk, mert ugye az egy más kategória)
Amúgy megnéztem a trek.hu oldalon ezt a garis dolgot. Asszem itt a lényeg:
Az összes garancia csak az eredeti (elsõ) tulajdonosra vonatkozik és nem átruházható! A garanciális problémákkal csak hivatalos TREK kereskedõ közvetítése esetén foglalkozik a gyártó. A jótállás kereteiben szükséges cseréhez vagy javításhoz szükséges a vásárlást igazoló számla, 1 éven túli jótállás fenntartásához a helyes adatokkal kitöltött regisztrációs lap visszaküldése a hivatalos Trek dealerhez. A jótállás csak akkor érvényes, ha a hivatalos Trek kereskedõtõl vásárolták a kerékpárt. A jótállási kötelezettség nem vonatkozik a normális használatból adódó kopásokra (gumiköpeny, fékpofa, lánc, fogaskerekek), a kerék egyenetlen futására (8-as).
A gyártó jótállási kötelezettsége megszûnik ha:
- a nem szakszerû szerelésbõl, javításból adódik a hiba,
- nem kompatibilis alkatrészek felszerelése miatt következett be a hiba,
- baleset, vagy elemi kár miatt következett be a hiba,
- nem rendeltetésszerû vagy túlterheléses használat miatt következett be a hiba,
- a váz a villa vagy bármely alkatrész átalakítása miatt következett be a hiba,
- szándékos rongálás következménye a hiba,
- egy hiba észlelése után tovább használták a kerékpárt,
- a hiba a karbantartás elmulasztása miatt következett be,
- a kerékpár vázszáma rongált, vagy nem egyezik meg jótállási jegyen lévõ számmal,
- a kerékpár tulajdonosa nem rendelkezik TREK jótállási jeggyel.
Üdv!
KisÖcsike