Ez a GPS mizéria annyira tipikus magyar f@szság, vasárnap délutántól több száz rögzítés lesz a verseny útvonaláról, ergo jövőre boldog-boldogtalan bejárhatja verseny előtt a távokat, hacsak nem lesz minden évben új pálya. Aki benfentesebb az már most is pontosan tudhatja a pályát, ne adj isten birtokában is van GPS fájlnak akkor ő most előnyben van azzal szemben aki pont nem az.
Jelentkezz be Regisztrálj
Duna Maraton | Esztergom
#221
Posted 2015. June 30. - 08:52
#222
Posted 2015. June 30. - 08:06
#223
Posted 2015. June 30. - 07:22
Részletes és pontos a térkép, ami korábban ide nagyobb felbontásban is felkerült. Egyértelmű, de mivel nem jelölt turistautakon megy a nyom, így figyelni kell az elágazásokat.
Nincs meg valakinek a középtáv valamilyen GPS fájlban ? Holnap mennénk szétnézni és nem akarjuk a helyieket a keresésünkre felhazsnálni !
#224
Posted 2015. June 30. - 07:16
Ha vennéd a fáradságot és visszaolvasnál egy kicsit akkor rájöttél volna hogy teljesen új a pálya, a szervező nem tett fel tracket így senkinek nincs.
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#225
Posted 2015. June 30. - 07:01
Nincs meg valakinek a középtáv valamilyen GPS fájlban ? Holnap mennénk szétnézni és nem akarjuk a helyieket a keresésünkre felhazsnálni !
#226
Posted 2015. June 29. - 23:03
Az az igazság hogy most már kezdek örülni az előnevezésnek, mert kezdek kiváncsi lenni hogy mi lesz a vége
#227
Posted 2015. June 29. - 20:44
Miután az idei Duna Maraton új helyszínnel, új verseny központtal kerül megrendezésre Esztergomban, rendkívül körültekintő módon kell megszervezni a rajt utáni, Rugby stadionból induló, felvezetéses rajtot, a városközponton keresztül.
Egyeztetve az illetékes hatóságokkal 2 RAJT LESZ:
Nem is így hangzott.. Ez így kellett volna hogy legyen, csak öncenzúrát gyakoroltak:
"Miután az idei Duna Maraton új helyszínnel, új verseny központtal kerül megrendezésre Esztergomban, rendkívül körültekintő módon kell megszervezni a rajt utáni, Rugby stadionból induló, felvezetéses rajtot, a városközponton keresztül A VERSENY ELŐTTI UTOLSÓ HÉT ALATT.
Egyeztetve az illetékes hatóságokkal 2 RAJT LESZ.
Továbbá Egyeztetve az illetékes hatóságokkal minden felmerülő probléma Egyeztetve lesz az illetékes hatóságokkal. Miután Egyeztetve az illetékes hatóságokkal a rajthoz szólítjuk a versenyzőket, Egyeztetve az illetékes hatóságokkal útjukra indítjuk őket, a sípálía irányába, szigorúan Egyeztetve az illetékes hatóságokkal. Majd, természetesen Egyeztetve az illetékes hatóságokkal, ha bármilyen probléma felmerül ami a versenyt utólag nevetség tárgyává nyilváníthatódik, mindent Egyeztetünk az illetékes hatóságokkal, hogy ejnyebejnye többet ne csináljanak ennyi hülyeséget.
"
- zeezoltano and gllo like this
#228
Posted 2015. June 29. - 20:36
Vajon miért nem csodálkozom ezen a last-minute kapkodáson?
Amúgy egyáltalán nem feltűnő hogy vállalkozó barátunk mindig gondosan odabiggyeszti a felelős szervet mint minden galiba okozóját.. Én már kezdem abban is kételkedni hogy az erdészet az aki nem engedi a gps-t.
Egyeztetés 1, H. úr és X. úr között, úgy 6 hónappal a verseny előtt:
H: Mondd, X, ugye nem akarjátok hogy felrakjuk a gps tracket a webre? Tudod, erdővédelem meg hasonlók..
X: Őőő, hát ahogy gondolod, H, akkor irgum-burgum ne legyen!
Egyeztetés 2, a verseny hetén:
H: Mondd, X, ugye öszekavarhatjuk az ellenséget mindenféle utolsó pillanat változással, mert képtelenek voltunk időben készülni, mert igazából sz*runk a fejükre?!
X: Őőő, hát ahogy gondolod, H, na kavarjuk csak meg jól a lapokat!
Hamarosan neki köszönhetően átnevezhetjük ezt a FLOP Maraton sorozatnak!
#229
Posted 2015. June 29. - 17:35
A sípályás stori már a múlté!
FIGYELEM KÖZÉPTÁV RAJT 10.00 h!
Miután az idei Duna Maraton új helyszínnel, új verseny központtal kerül megrendezésre Esztergomban, rendkívül körültekintő módon kell megszervezni a rajt utáni, Rugby stadionból induló, felvezetéses rajtot, a városközponton keresztül.
Egyeztetve az illetékes hatóságokkal 2 RAJT LESZ:
10 h hosszútáv és középtáv együtt
10 h 30 rövidtáv és minitáv együtt.
(kezd ez az egész az "ŐS" DM-ra hajazni, amikor még a Budai Várból rajtoltunk. Mondjuk annak meg volt a varázsa is.)
Most meg tülekedhetünk vagy 500-an (385 fő közép és 80 fő hosszú távos, eddig) A Vaskapu felé.... Az eleje a szerpentinen lesz a vége meg a Rugby stadionba!
Nem vagyok ideges, csak egy kicsit!
Csak egyköltői kérdés: Mire fizettem be az a kurv@ nevezési díjat?
Köszönjük!
Soha többé DM!!!
#230
Posted 2015. June 29. - 17:17
Nem izgat a sípálya, ha kitekerhető, ha nem. Mondjuk 2 napja elnéztem arra, tekerhetőnek tűnik, csak épp olyan intenzitás szükséges hozzá, hogy fogadni mernék, a pro riderek is inkább tolják - mindegy, ez ilyen.
Inkább a jelölés, szalagozás és a pályabiztosítás legyek rendben, pláne, hogy bejárni sem "szabad". De nem is nagyon lehet, mert kinek van rá ideje és lehetősége, hogy ha alig a verseny előtt egy héttel tették fel a térképet... Szóval, ha eltévednék, elég morcos lennék!...
Ennek ellenére én már várom, így látatlanban előre nem tűnik úgy, hogy rossz verseny lesz majd.
Ja igen, a hosszú + közép közös rajtoltalás miatt azért jár egy csúnya nagy fekete pont a rendezőség felé! Remélem, a rajttól induló út jó széles lesz, nem valami keskeny egynyomos vagy egy kijárt kétnyomos, ahol az első 3%-os emelkedőn ugrál le a fél banda!...
Edited by zscs, 2015. June 29. - 17:30.
#231
Posted 2015. June 29. - 17:17
#232
Posted 2015. June 29. - 12:10
Az csak szubjektív, jó kis verseny lesz ez.
Most, hogy olyan jó véleményt írtál róla, kapkodnak érte Vedd le 3e-re, úgy talán lesz valaki
#233
Posted 2015. June 29. - 11:33
Középtáv nevezés eladó, 5e.
Holnapig még át lehet iratni!
Most, hogy olyan jó véleményt írtál róla, kapkodnak érte Vedd le 3e-re, úgy talán lesz valaki
#234
Posted 2015. June 29. - 07:30
#235
Posted 2015. June 28. - 22:58
#236
Posted 2015. June 28. - 22:31
Piros pálya a teteje
Arról beszéltem, nem az aljáról. Ha azt kitered akkor vlszlg nem tudom kifizetni a büfészámlád se
#237
Posted 2015. June 28. - 21:04
Edited by kimy, 2015. June 28. - 21:08.
#238
Posted 2015. June 28. - 18:39
Optikai csalódás A kamera már be van döntve, így jóval síkabbnak tűnik. Most viszont derékig ér a dzsungel. Aki ezt végig kitekeri az valami kemény gyerek, elismerésem ha mégis ugyanarról beszélünk, de az nem változtat rajta hogy egy középtávba ezt nem szabadna belerakni, főleg ha van bőven alternatíva.
Szerk: azt még megjegyzeném hogy ez messze keményebb mint a Mátra sípálya, ott minden probléma nélkül lesüvítek, itt most féltem az életemért.
Edited by Tekergek, 2015. June 28. - 18:40.
#239
Posted 2015. June 28. - 10:15
#240
Posted 2015. June 27. - 21:57
Na, pl. Szentkeresztről a piroson fel, aztán a piros háromszögön le. Évek óta erre ment, ilyen nyomok kellenének.
Ma is ott mentem fel, nagyon szeretem. Főleg úgy, hogy az első DM-en pár éve úgy néztem az ott feltekerőkre, mint az ufókra.
Nekem a sárga kereszt a kedvencem, akkorákat lehet ott tépni hogy brutál . Fent gyökeres és farolós, patakátkelés hídon majd simán patakátkelés, majd egy nagyon köves sebességből, nagy sotteres, a sorompó után át a felvezető úton és irdatlan köves technikás részek, majd egy fantasztikus panoráma Szentkereszt és Szántó között ahol repkednek a fácánok egy single-track mellett..
Hát lehetne ilyet is .
A 2 bar nem túl sok infó, nem tudván hogy hány kiló vagy . Nekem pld oltári hülyeség lenne 2 bárral felmennem egy ilyen meredeken, rögtön kipörögne. Egy ilyen pályán az alján szépen leereszteném a hátsót 1,4/1,5-re a 70 kilómhoz, na talán akkor tekerhető..