Az összeszerelés egy nagy túró. A váltóra egymás után föl kell húzni a fém tömítõgyûrût, aztán a lánckereket, aztán rá kell pattintani a lánckerékrögzítõ gyûrût, aztán arra a mûanyag fedõgyûrût, végül a kapcsolómechanizmust rögzíteni a bajonettzárral, ez utóbbit piros és sárga pöttyök segítik értelemszerû módon. Aztán be kell helyezni a kereket a vázba, a váltókarnál 1-esbe kapcsolni, a bovdent befûzni a kapcsolómechanizmusba, a bovdenen a kis csavaros rögzítõt meghúzni ott, ahova ebben az állapotban kerül, majd négyesbe kell váltani, és a két kis jelet a váltókaron levõ bovdenhüvely-vég tekergetésével egymás mellé állítani. Ennyi. Mármint szabadonfutóson. A kontráson még a kontra ellenkarját is rögzíteni kell a hátsóvillához. A görgõsfék szerelését nem tudom
jolvan, köszi. ha kész a kerekem, remélem eligazodok

