egy darab kónusz van az egész agyváltóban:)
Egy a tengelyen fogaskerékkel jobb oldalon, meg egy menetes a balon. Nem ?
egy darab kónusz van az egész agyváltóban:)
You can never have "enough" bikes.
hogy lehet megállapítani h mi a baja?Golyóskosár törés nem lehet,mert csapágygolyók vannak benne.tengelygörbülést megnézem.Kónuszt honnan lehet beszerezni,mert ahol lakom soha sincs és nem is szerzik be.10.5X1 mm-s:)
KÖSZI!!
You can never have "enough" bikes.
Sziasztok!
Van egy régi sachs orbit 2 sebességes agyváltóm.A bajom az hogy kotyog a kerék,de ha 180fokot gördítek a kereken akkor meg nem.Ez mitõl lehet?
Meg keresek használt 5 sebességes agyváltót!!!Ha valaki tud valamit,az jelezze!Köszi srácok!
You can never have "enough" bikes.
Szia! már próbáltam feszíteni rajta és nem is ugrál a fogozatok között. Most már egy más problémával küzdök, elkezdett (elõször csak néha, aztán egyre gyakrabban, majd állandósult) irdatlan módon kattogni,ketyegni,zörögni valami a hajtás felõl, olyan mintha valami alkatrész elszabadult volna a váltóban, vagy mintha a kontrával lenne valami, mert ha elkezdi csinálni, és fékezek akkor abbahagyja. Nem mertem eddig szétszedni, de ma már folyamatosan csinálta és nagyon idegesít, úgyhogy holnap szétszedem. Remélem nem csinálok hülyeséget, megköszönném ha valaki tudna segíteni!
You can never have "enough" bikes.
Itt kicsit korábban leírtam, és be is vált. Olvass vissza pár oldalt, ott lesz !
Jó munkát !
Szia! Nemrég vettem használtan egy Capriolo cruisert Sram T3 agyváltóval és ugyanaz a problémám mint neked, hogy átugrik néha 1-bõl 2-be de 2-3ba semmi baja, de nekem néha elindulásnál is csinálja. Látom hogy ez a bovden feszítés bejött, de egyáltalán nem értek ezekhez az agyváltókhoz, tudnál segíteni hogy mennyire kell megfeszíteni, hogy kell állnia stb?
Üdv: Zoli
You can never have "enough" bikes.
Épp ezt gondoltam elérni, hogy ha úgy esik, ne fogyjanak már el a fokozatokat egy kicsit komolyabb emelkedõnél. Persze, ez lehet változna, mert elõtte biztos kipróbálnám. Látatlanban nem vennék semmit. Csak az érdekelt, hogy mennyire lennének valósak ezek az áttételek a valóságban. Mert az elõzõvel az volt a bajom, hogy rohadt nehéz volt tekerni.
Sikerült, elég volt állítani a bovdenen, meg volt lazulva, csak nem mertem hozzányúlni, mert nem értek hozzá. Lényeg, hogy mostmár pöpec így és köszi a segítséget! :-)
Egyébként ezt a zsíros olajos cuccot hogy szeded/mosod ki? Az egész agyat szét kell szedni, vagy van valami speckó leeresztõje? (ne izgulj, nem akarom szétszedni)
én nem is értem amúgy, hogy mi értelme van az ilyen 8 meg 11 sebességes agyváltóknak, mármint alföldön, 3, 4 fokozat szerintem bõven elég, hegyen persze biztos elkél.
annyi különbség biztos lenne, hogy itt ketõõvel több lehetõség van, meg egy kicsit szélesebb a spektrum. városi és túra felhasználásban szerintem semmi értelme nem lenne, mert az alsó fokozatból 4et 5öt én eleve nem használnék, akkor meg minek. ahogy hegy van, ott biztos fasza lehet.