Jelentkezz be Regisztrálj

Agyváltók
#821
Írta 2013. január 10. - 21:10

#822
Írta 2013. január 10. - 20:50

Pontosan !erre gondolsz?
Sram T3 Torpedo bowden rögzítõ | Váltás | Váltó | Váltó
mármint, hogy ebbe a túloldalába be van építve egy csavar és jó a sima egybumszlis bowden?
Igen, megtörtént ...boros kolega betelt a privat fiokod.ideje takaritanod:D
You can never have "enough" bikes.
#823
Írta 2013. január 10. - 20:43

regi/hibas agyvaltokat veszek.
#824
Írta 2013. január 10. - 19:54

#825
Írta 2013. január 10. - 19:36

Sram T3 Torpedo bowden rögzítõ | Váltás | Váltó | Váltó
mármint, hogy ebbe a túloldalába be van építve egy csavar és jó a sima egybumszlis bowden?
#826
Írta 2013. január 10. - 18:59

aha így már értem, nem tûnik rossznak az ötlet.
még az lenne a kérdés, hogy esetleg a torpedóhoz csak a gyári váltókara jó meg a stram t3, ami ugyanaz, vagy esetleg más hármas agyváltókar is ugyanannyit húz? mert azokba nem tudom milyen bowden megy, de ebbe valami nagyon gyengusz, és hülye végû, szóval olyan kéne, amivel megy a váltó, de rendes váltóbowdennel megy.
Na igen.

A Sachs dreigang (ami neked is van) örök élet meg egy nap, ha karban tartják.
A bowden-mizériához ennyit:
Let me google that for you
(Imádom ezt

Itt találsz olyan mûanyag közbetétet, amiben gyárilag hernyócsavar van, és a bowdennek csak a váltókar felõli végére kell a "bütyök", szimpla váltóbowden elég. Max, ha gyári váltókar, kicsit meg kell csiszolni az ólmot, hogy elférjen.
A váltókarról amit ridelife kolléga írt, helyes. Kb bármelyik hármas agyváltó vezérlõ jó lesz hozzá.
Az a Nexus3- agydinamó kerékszett nem rossz vétel, de ezt az agyat sem kellene eldobni. Kis törõdéssel kiszolgál még téged, a Nexus3 nem biztos...
(Csak kell egy jó szakit találni, ha nem érsz rá foglalkozni vele.)
Alkatrész is van hozzá, csak fel kell hajtani, és bontott cucc is rengeteg van.
Pl. egy féktestet is fel tudok ajánlani ridelife kollégának, vasból

You can never have "enough" bikes.
#827
Írta 2013. január 10. - 18:28

talan boros tud neked egy alternativat.
de ha ugyis egy shufnis bringa akkor egy sis valtokar a legjobb egy legolcsobb megoldas.
a ket vegfokozatot ugyis erezni fogod a kozepsot meg majd kitapasztalod.
regi/hibas agyvaltokat veszek.
#828
Írta 2013. január 10. - 18:09

még az lenne a kérdés, hogy esetleg a torpedóhoz csak a gyári váltókara jó meg a stram t3, ami ugyanaz, vagy esetleg más hármas agyváltókar is ugyanannyit húz? mert azokba nem tudom milyen bowden megy, de ebbe valami nagyon gyengusz, és hülye végû, szóval olyan kéne, amivel megy a váltó, de rendes váltóbowdennel megy.
#829
Írta 2013. január 10. - 17:58

ez a menettoldo:Google képkeresési találat: http://www.iparikiegeszitok.eu/custom/iparikiegeszitok/image/data/menet%2520told%25C3%25B3.jpg
ennek az oldala egy menetes luk abba egy hernyocsavar.ez fogna meg a bovdent egyik oldalrol masik oldalaba meg menne a lancos cucc a menettel.
ezzel is lehetne finoman allitani a feszesseget mint a feketevel.
regi/hibas agyvaltokat veszek.
#830
Írta 2013. január 10. - 17:52


azt hernyócsavaros dolgot valahogy úgy kellene elképzelni, hogy azt a fekete kis rugós téglatestet ki lehetne iktatni ezzel?
de akkor lehet jegelem a dolgot nyárig, aztán majd a tavaszi nagymosás után újra elõszedem a problémát. az a baj, hogy a neten szereléket sem találok hozzá. de köszi az infókat.
#831
Írta 2013. január 10. - 17:27

a lanc-bovden kapcsolatra:
veszel egy a lanc vegi menetes szarral kompatililis menet toldot.
atfurod az oldalt es menetet vagsz a lyukba.abba megy egy hernyocsavar.
a menettoldo egyik vegebe megy a lanc menetes szara a masikba a bovden amit a hernyocsavarral rogzitesz.
ez mind elmelet.
a karra nincs otletem de ezzel a shufnizassal legalabb barmilyen bovdent tudsz hasznalni.
regi/hibas agyvaltokat veszek.
#832
Írta 2013. január 10. - 17:16

#833
Írta 2013. január 10. - 16:58

3 sebessegig kb az osszes gyarto megbizhato agyakat gyart shimano is.talan egy ket modellel voltak regebben bajok de azok mar mind tonkrementek.
ha mar lecserelted a regit akkor hozd el belekukkantok nem biztos hogy kuka.lehet csak a konuszonok kellene huzni.
regi/hibas agyvaltokat veszek.
#834
Írta 2013. január 10. - 16:45

#835
Írta 2013. január 10. - 16:36

max akkor vennem meg ha a 7es 15 fele megy.mondjuk en tudok kereket fuzni tehat az nem lenne koltseg az agydinamo cserejenel.
valamiert nem tudik jo vetelnek ez a 3as nexus.
en meg keresgelnek.
regi/hibas agyvaltokat veszek.
#836
Írta 2013. január 10. - 16:24

#837
Írta 2013. január 10. - 16:20

És ha kicseréled a fékpofákat ? Szerintem ugyanolyan, mint az újé, vagy a 3 gang-é.
en kicserelnem de honnan szerzek ujat nem horror aron?
de amugy is kellene egy uj duo.
nice:neked meg ezt ajanlanam meg figyelmedbe:
28 as kerék párban agyváltós - Vatera.hu
regi/hibas agyvaltokat veszek.
#838
Írta 2013. január 10. - 16:11

622 KERÉK PÁRBAN 3 SEBIS NEXUS AGYVÁLTÓS, AGYDINAM - Vatera.hu
#839
Írta 2013. január 10. - 15:59

boross:a regi tipusu duonak meg nagyon szar a fekje.pedig en karbantartom.
valoszinu a rez es nem vas fekpofaknak koszonheto a hatasfoka.
ui:egyebkent vevo lennek egy joarasitott duora.lenne mibe epitenem.
És ha kicseréled a fékpofákat ? Szerintem ugyanolyan, mint az újé, vagy a 3 gang-é.
You can never have "enough" bikes.
#840
Írta 2013. január 10. - 15:45

a 28 lyuk meg bovel eleg.vannak mar ilyen parameteru felnik de egy 32 lyuku felnit is hozza lehet fuzni es az acel agyhaz is siman birja.
renakot nem ismerem.meg ezt inkabb a latni latszaniba tedd fel ott vannak az okosak.
annyit tudok hogy a regi dinamoknal volt hogy a vaz is vezetokent funkcionalt tehat csak egy drot jott ki a dinamobol/lampa.
boross:a regi tipusu duonak meg nagyon szar a fekje.pedig en karbantartom.
valoszinu a rez es nem vas fekpofaknak koszonheto a hatasfoka.
ui:egyebkent vevo lennek egy joarasitott duora.lenne mibe epitenem.
regi/hibas agyvaltokat veszek.