
Nem tudják még, hogy a régi az jó. Ostobák...
Eredeti szerzõ: Konnektororrú: Persze leszámítva egy dolgot: ha az ember nem Rohloffot vesz, hanem mást, akkor nem lesz Rohloffja
És ennek a kompromisszumnak a súlyos voltát teljesen megértheti az, aki már ment Rohloffos keróval
Jó, hát ha tehetném, én is hetente új bringát vennék ;-) Mindenesetre azért azt aláírhatjuk, hogy évi 8 ezer km sáros, dagonyás dzsidvában enyhén szólva se nevezhetõ átlagos igénybevételnek
A keresztbeváltás mondjuk nálam sose volt probléma, mert láncváltósból van egy tízsebességes országútim a telken, meg a 3x6 sebességes régi monti, ezeknél meg gond nélkül lehet elöl-hátul a legkisebbre vagy a legnagyobbra pakolni. Egy kilences hátsó racsninál már persze megjelenik a probléma, de hát adja magát a kérdés, hogy mi a bánatos túrónak 9 fokozat hátra ;-)
A sebesség mindent megold.
valószinûleg nem is vágytál tökéletes váltásra és kimagasló teljesítményre.
Ja, és a napsütéstõl az esõs-havas retyváig minden idõben mentem vele, valamint nem puceválgattam meg szeretgettem, lánclevételrõl és beáztatásról nem is beszélve, hanem ha raccos lett a hajtás, meg randa hangja volt, akkor a benzinkúton százasé' végigdúrtam nagynyomású mosóval, aztán WD40 a láncra, meg olaj a racsniba, azt' jónapot.
A sebesség mindent megold.
Meg mondjuk nem tudom igazán, hogy a Rohloff két év alatt hogy hozza be az árát, amikor egy Shimano XTR hátsóváltó 20 darab ezres, egy frankóbb racsni 20, egy Shimano lánc meg 5, ez együtt felfelé kerekítve 50, és nem hiszem, hogy ebbõl a konfigból két év alatt 4 szett fogyna.
A sebesség mindent megold.
nem azért de ha van egy x százezer forintos bicóm akkor annak illik a lakásban aludni. nekem a bótbajárós is a cipõk mellett van.