Nem tudják még, hogy a régi az jó. Ostobák...
Jelentkezz be Regisztrálj
Agyváltók
#1821
Posted 2008. July 29. - 01:16
Nem tudják még, hogy a régi az jó. Ostobák...
#1822
Posted 2008. July 29. - 01:14
Legszívesebben amúgy egy régi szép idõkbeli angol gentlemen-bicóval nyomnám, pl. ilyennel: http://www.sheldonbr...erbe54-big.jpeg , ha tehetném, de se idõm, se türelmem nincs felhajtani és restaurálni egyet. Aztán megkérdeznék, hogy milyen régi cuccal nyomom, mondanám, hogy 1954-essel, amikor anyám is még kis bakfis volt
Amúgy is már régi mantrám, hogy az igazi nagypályások nem strigódizájnos audival meg béemvével nyomják, hanem gyönyörûen felújított - és persze megfelelõen tuningolt - 40-50 éves verdákkal, például egy Gene Berg tuningos, 850 kilóhoz potom 200 csillapítatlan lóerõs Karmann-Ghiával
#1823
Posted 2008. July 28. - 15:15
#1824
Posted 2008. July 28. - 13:09
Eredeti szerzõ: Konnektororrú: Persze leszámítva egy dolgot: ha az ember nem Rohloffot vesz, hanem mást, akkor nem lesz Rohloffja
És ennek a kompromisszumnak a súlyos voltát teljesen megértheti az, aki már ment Rohloffos keróval
Ez jó, tetszik.
És igaz is!
#1825
Posted 2008. July 28. - 09:14
#1826
Posted 2008. July 28. - 08:20
#1827
Posted 2008. July 27. - 20:39
Jó, hát ha tehetném, én is hetente új bringát vennék ;-) Mindenesetre azért azt aláírhatjuk, hogy évi 8 ezer km sáros, dagonyás dzsidvában enyhén szólva se nevezhetõ átlagos igénybevételnek
A keresztbeváltás mondjuk nálam sose volt probléma, mert láncváltósból van egy tízsebességes országútim a telken, meg a 3x6 sebességes régi monti, ezeknél meg gond nélkül lehet elöl-hátul a legkisebbre vagy a legnagyobbra pakolni. Egy kilences hátsó racsninál már persze megjelenik a probléma, de hát adja magát a kérdés, hogy mi a bánatos túrónak 9 fokozat hátra ;-)
Így belegondolva, abban igazad van, hogy nem átlagos, de ha csak a mi szûk körünket nézzük akkor átlagos.
A sebesség mindent megold.
#1828
Posted 2008. July 27. - 20:14
valószinûleg nem is vágytál tökéletes váltásra és kimagasló teljesítményre.
Kérdés, mit értünk az erõsen marketingszagúnak tûnõ "tökéletes váltás és kimagasló teljesítmény" fogalmazásmód alatt
#1829
Posted 2008. July 27. - 20:10
A keresztbeváltás mondjuk nálam sose volt probléma, mert láncváltósból van egy tízsebességes országútim a telken, meg a 3x6 sebességes régi monti, ezeknél meg gond nélkül lehet elöl-hátul a legkisebbre vagy a legnagyobbra pakolni. Egy kilences hátsó racsninál már persze megjelenik a probléma, de hát adja magát a kérdés, hogy mi a bánatos túrónak 9 fokozat hátra ;-)
#1830
Posted 2008. July 27. - 19:05
Ja, és a napsütéstõl az esõs-havas retyváig minden idõben mentem vele, valamint nem puceválgattam meg szeretgettem, lánclevételrõl és beáztatásról nem is beszélve, hanem ha raccos lett a hajtás, meg randa hangja volt, akkor a benzinkúton százasé' végigdúrtam nagynyomású mosóval, aztán WD40 a láncra, meg olaj a racsniba, azt' jónapot.
Azt nem veszed figyelembe, hogy mi másra használjuk a bringát... sáros maratonok/túrák, résztávedzések, keresztbe váltások és nagyobb terhelés. Ha tehetném havonta új fogsort és kéthetente új láncot vennék (mondjuk az én stílusom nem hajtásbarát).
A sebesség mindent megold.
#1831
Posted 2008. July 27. - 18:54
#1832
Posted 2008. July 27. - 14:52
#1833
Posted 2008. July 27. - 14:48
#1834
Posted 2008. July 27. - 13:58
én 2 hónap alatt tekertem lightosan (hétvégi túrák + pár hétköznapi hhh kör csak a vicc kedvéért) több mint 2 ezer kilométert. ha azt is nézed hogy a tél milyen rövid, tehát a szezon nagyon hosszú, így simán megvan még több is. fõleg nyáron.
#1835
Posted 2008. July 27. - 10:54
#1836
Posted 2008. July 27. - 09:49
Meg mondjuk nem tudom igazán, hogy a Rohloff két év alatt hogy hozza be az árát, amikor egy Shimano XTR hátsóváltó 20 darab ezres, egy frankóbb racsni 20, egy Shimano lánc meg 5, ez együtt felfelé kerekítve 50, és nem hiszem, hogy ebbõl a konfigból két év alatt 4 szett fogyna.
Évente minimum 5-6 lánc, 1 fogsor, 1 középtányér, 1 nagytányér fogy, 2 évente új hátsó váltó, új elsõ váltó, új hátsóagy.
A sebesség mindent megold.
#1837
Posted 2008. July 27. - 02:31
#1838
Posted 2008. July 27. - 02:28
#1839
Posted 2008. July 27. - 02:20
nem azért de ha van egy x százezer forintos bicóm akkor annak illik a lakásban aludni. nekem a bótbajárós is a cipõk mellett van.
OK, ha az x százezres keró a lakásban van, akkor az egy. Én mondjuk az agyváltósat tartom a lakásban. De egy másikon már nincs nekem kedvem átesni minden alkalommal, amikor kolbászolok itthon. Márpedig a bringa csak akkor néz ki kecsesen és karcsún, amikor az úton teker vele az ember. Amikor a lakásban akarja elrekkenteni, akkor látszik csak, hogy valójában milyen nagy, és mennyire kilóg mindig valami kis biszbasz belõle, az útba. Tehát a "bótbajárós" megy le a pincébe -> ellopja a cigvány -> fasza. A lopást csak az nem kalkulálja bele a bringaválasztásba gyakorlatilag egyik elsõ számú tényezõként, akinek még sose próbálták ellopni a gépét, és nem volt még kénytelen elkalapálni bringatolvajt.
#1840
Posted 2008. July 26. - 16:04
on
nekem még sajnos nem volt szerencsém rohloffot próbálni, de rosszat eddig én se hallottam róla. na meg azért az is egy fajta mutató hogy nem kis túrákon vesz részt az a tekegolyó. a földet megkerülõ srác helyében én írtam volna a rohloffnak is pár levelet hogy meg szeretném kerülni a földet és vágjanak már alám egy olyan furán duci kis agyat, én meg cserébe viselem a pólójukat. (és akkor lehet hogy 2010-ben rohloffos lenne a kona explosif). na de ez megbocsájtható bûn a srácnak, mivel írta is hogy nem bringázott soha életében, ergo nem ismeri a bringás cuccokat.

Sign In
Create Account

Back to top





