igazabol nem is kell automatic transmission fluid eleg bamilyen jobb minosegu olaj.
azt meg embere valogatja hogy inkabb higat tesz bele a konyebb hajthatosag erdekeben vagy surubbet a hosszabb elettartam vegett.
oda kell speco olaj (agyvaltokban) ahol gumi tomitesek vannak vagy egyes alkatreszek kenyesek a kenes kemiajara.
Vettem hozzá 80W90-es hajtóműolajat, és megzsíroztam a Würth Merzweck Fett-1-el. Tapintásra, viszkozitásra jobbnak tűnik, Hangra még szebben is forog ha kézzel megtekerem. Szerencsére a tengelyt is könnyedén ki lehetett kocogtatni a hajtásoldali kónuszból, nem is értem minek az a a gyári kiütő.
Mindezen pozitívumok ellenére azonban van egy kis gond: a váltómechanizmus hajtásoldali része szétugrott. A reteszelős oldala nem, scak a fogaskeréktől jobbra.Találtam róla szerelési útmutatót, ami alapján sikeült is összerakni. Viszont amikor a végén az utolsó biztosítógyűrűt rá akarom húzni a két kiálló fülre, amihez a körmös gyűrű csatlakozik, akkor nem megy fel. Kissé el kell forgatni az egészet óramutató járásával ellentétesen, és csak akkor csúszik fel, viszont úgy meg az a két füles lemezidom benyomva tartja a két kalapácsot.
Nem lehetséges, hogy elfordult az egész a központi tengelyhez képest? Bár ezt nem tartom valószínűnek, de nem tudok semmire gondolni. Már 4x raktam össze, mindig ugyanaz, éppen egy mm hiányzik, hogy rácsússzon az utolsó biztosító.

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






