Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)

* * * * * 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
18261 hozzászólás a témában

#17981
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
nem tudom, én nem szoktam olyan sokáig brigéciolban áztatni. baja szerintem nem lesz, de ha látszólag le van mosva, felesleges tovább állnia benne.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#17982
zé rider

zé rider

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 452 hozzászólás
A brigécijóra irva vagyon h kb 10-15percig kell benne hagyni a tisztítani kívánt dologot és utána le kell mosni , de itten a sok fórumos meg aztatatat írja hagyni kell ázni benne egy napot kb. Mos akko mi az igasság? ha tovább van benn az sem árt vagy igen??

#17983
Dante

Dante

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.199 hozzászólás
De hogy milyen durva hangja / kotyogása van a kazettának! :D Attól tartok végnapjait érti, hátrafelé már nem is tekerhetõ lácledobás nélkül... (próbálom a szezonra hajtány amortizálódott darabjait cserélgetni - drágább az ügy, mint gondoltam...)
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás :)

#17984
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24.199 hozzászólás
nemtom hany fokra van melegitve a kad eloxalas kozben
(vagy inkabb melegszik)

nem biztos, hogy baj lenne neki az a kis meleg
ha sima zsugorkotes akkor azert
ha ragasztva is van akkor annyit lehet kibir meg.

de egy tuti, van alakzaro kapcsolat a kar es a tengely kozott.

NE ÍGY! NE ÍGY!

borzasztus falánkusz
lor-inc g-boxx designer
. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...


#17985
Dante

Dante

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.199 hozzászólás
Na még1 fárasztó kérdés - szóval kerámia csúszócsapágyas váltógörgõt (xt/xtr) kell kenni (értelemszerûen a kerámia betétet) beszerelés elõtt?
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás :)

#17986
dánhill

dánhill

    vendég

  • fórumtag
  • 75 hozzászólás
Na végre megoldódott a h.kar probléma. Találtunk egy boltban 10800-ért egy RPM h.kart. 2 lánckerekes+fém rockguard-os és még ráadásul 34 fogas a középsõ lánckerék szóval zsír.:bananadan

Azzé köszi mindenkinek a hozzászólásokat.

#17987
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás

Hülye kérdés, de anodizálásánál nem csak "bemártják" és belevezetik az áramot? Az is ártana a tengelykapcsolatnak?

de ahhoz, hogy anodizálni lehessen, elõször zsirmentesitik, ha jól tudom valami savval vagy mi a rákkal. mindenesetre nem leeht anodizálni semmit, amiben együtt van acél és alu: pölö felni.
(igy magyaráztaki a zárpi...)

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#17988
Dante

Dante

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.199 hozzászólás


nálad csak a festés jöhet szóba, a melegitéses eljárásk kiesnek a ragasztott/zsugorkötött tengely-hajtókar kapcsolat miatt.


Hülye kérdés, de anodizálásánál nem csak "bemártják" és belevezetik az áramot? Az is ártana a tengelykapcsolatnak?

Egyébként télleg jó kis kar volt az Impel, kár, hogy eltûntek - bár lánctányér csavart látni itt ott még a gyártótól, nemtom,, hogy kart fejlesztenek-e még...
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás :)

#17989
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
egyszer eloxáltattam feketére egy sugino impelt (aki ismeri tudja hogy milyen jó kar volt) és a két kar nem egyforma fekete lett, mert nem egyezett az anyagösszetétel...
nálad csak a festés jöhet szóba, a melegitéses eljárásk kiesnek a ragasztott/zsugorkötött tengely-hajtókar kapcsolat miatt.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#17990
Dante

Dante

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.199 hozzászólás

dante: gari eltunik akkor mindenfele hibara eltunik.
amugy nem hiszem, hogy egy hajtokar torest le tudnal gariztatni itthon.


Igazából róla lenne szó, koncepciózusabb lenne, ha a kar fekete lenne, s mivel designmániás vagyok, képes vagyok egy ilyenért nekiesni. Sajnos a fekete tányér-ezüst kar sem jött be igazán, de az esüst tányérok meggyõztek, hogy igenis le kell feketére kezeltetnem. Mivel a csapágy cserélhetõ, a tányérok/csavarok meg úgyis cserélgetve vannak, csak a kar lehet a hunyó, de hát az csak nem...

Egy biztos, a hajtáshatékonysággal nem lesz gondom, legalábbis ami a hajtómûvet illeti. Bengamerev kar/tengelykapcsolat, elegyítve a legmerevebb tányér-rendszerrel. (végre megszünt az XT tányérok nyúlós érzése!)

Ilyen lett a "kicsike":

Feltöltött kép
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás :)

#17991
husevotelefonfulke

husevotelefonfulke

    visszatérő

  • fórumtag
  • 2.354 hozzászólás

1. A Hussefelt-et én is néztem csak 38 fogas a lánckerék és kicsit már nagynak tûnik mert lejtõn jó de azzé "figurázni" is kénne meg ilyenek szóval..........
Nekem 34-fogas a lánckerekem van és az nekem tökéletes ezért nemtudjuk, hogy nem-e lenne nagy.

Az a 4 fog nem számít drasztikusan, fõleg ha hátul vmi nagyobb sor van fent. Mondjuk egy 32-essel tuti jó.

#17992
Lord_Leslie

Lord_Leslie

    Házigazda

  • globális moderátor
  • 17.297 hozzászólás

1. A Hussefelt-et én is néztem csak 38 fogas a lánckerék és kicsit már nagynak tûnik mert lejtõn jó de azzé "figurázni" is kénne meg ilyenek szóval..........


Husiból elvileg van 32fogas kéttányéros, rockguardos verzió is.
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda

#17993
F1

F1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 422 hozzászólás
Nekem lenne egy harmadik ötletem is.Vegyen inkább Shmano Deorét Hollowtechest-Octalinkest.Én 14éert vettem és már majdnem egy éve megvan de még nem kellett hozzányúlni mióta felraktam.A monoblokkok is olcsóbbak hozzá mint az ISIShez,a hajtókar meg alattam merev is és azért könnyebb jóval mint egy Hussefelt.
NO OFF,USE SEARCH

#17994
dánhill

dánhill

    vendég

  • fórumtag
  • 75 hozzászólás
Hát haver most azt csinálja, hogy épít egy majdnem komplett bringát és most rakja össze.(kb csak a kerekek maradnak meg) Amúgy 2005-ös polarx lesz neki, mono meg semilyen nincs mert új lesz szóval mindegy hogy milyen a hajtókar.

1. A Hussefelt-et én is néztem csak 38 fogas a lánckerék és kicsit már nagynak tûnik mert lejtõn jó de azzé "figurázni" is kénne meg ilyenek szóval..........
Nekem 34-fogas a lánckerekem van és az nekem tökéletes ezért nemtudjuk, hogy nem-e lenne nagy.

2. A másik az lenne, hogy most vesz valami olcsóbbat amit leamortizál és késõbb vesz jobbat. Ez mennyire jó ötlet? Eredetileg az ebike-on volt T. Blaze Rockguard h.kar amit kinézett viszont írtátok itt korábban, hogy az nem ugrálásra van+ most már nincs csak 3 lánckerekes az ebike-on.

Huh ez fárasztó volt.:) köcce, hogy elolvastátok.

#17995
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
erõsebb ragasztó és a pedálmenetbe meg csavarlazitó.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#17996
Re4p3R

Re4p3R

    vendég

  • fórumtag
  • 73 hozzászólás
Sziasztok!
A múlt évi Hussefeltbe tudja valaki hogy a "Szabadalmazott hõkezelt króm-molibdén pedálmenet betét"-et hol lehet megvenni? Tud valaki szerezni,gyártani?
Belerohadt a pedálom (a pedál kitekerésével jön ez is).Próbáltam beleragasztani loctideal,de a ragasztó gyengébb volt mint a rohadás. :( vmi ötlet?

--->>PolarX2005<<---
Lecseréltem már egy SS-re!


#17997
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
hussefelt pont 15k kisker áron.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#17998
Endroo

Endroo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.030 hozzászólás
Feltöltött képha isis-es akkor hussefelt mindenképpen. ha négyszög akkor nehéz ügy.

rob: ügyes vagy, ezt csak nem a linkembõl állapítottad meg? :D

#17999
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11.904 hozzászólás
milyen mono-hoz? ISIS,Octa, vagy négyszög?
RPM amúgy ...
vagy használtan vmi
13e limittel nem olyan egyszerû



havernak 05-ös PX-e van?

#18000
dánhill

dánhill

    vendég

  • fórumtag
  • 75 hozzászólás
Hi!
Milyen hajtókart érdemes venni 13 ezer körül nagyon max 15-ig? Polarx-be kénne ilyen ugri-brugi felhasználásra. 70 kg a haver akinek kénne.