Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#17641
Írta 2006. április 16. - 13:54
#17642
Írta 2006. április 16. - 13:53
(utánam levõ is jól szólt:))
(a hajtómûröl, melyet itt linektek: igaz, más szakágban vagyok, de ha fizetnének se lépnék vissza egy nagyobb nevû hajtókarért négyszögesre, elegem volt a monoblokktörésekbõl, és a vádli veszélyeztetésébõl. na meg a folyamatos hajtókarlelazulásokból)
#17643
Írta 2006. április 16. - 13:49
Egyik ismerõs srácnak is ugyanez a problémája, de õ többet ugrál vele, és kicsit durvábban is teker.
Tapasztalt még valaki hasonlót rajtunk kívül? Mit lehetne most csinálni vele?
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#17644
Írta 2006. április 16. - 13:18
#17645
Írta 2006. április 16. - 13:14
---link---
#17646
Írta 2006. április 12. - 19:01
meg van mi a probléma h kotyog a kerék... a telóban vmi hibás persely van azt kicserélik és nem fog kotyogni.. mer az agy kónuszos és nincs kilazulva.....
legalábbis remélem:D
#17647
Írta 2006. április 12. - 14:22
#17648
Írta 2006. április 12. - 07:45
#17649
Írta 2006. április 11. - 23:19
Nemtom, én eleve nem szeretem a betétes hajtókarokat, pláne, ha a betétet direkt arra is tervezik, h adott esetben kiessen a karból hogy akadna a torkukon
Mind1, ez Trek, böeee
#17650
Írta 2006. április 11. - 22:40
X.
Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!
#17651
Írta 2006. április 11. - 22:37
ahogy szereted, ahogy tudod használni.
szerintem tökjó!
#17652
Írta 2006. április 11. - 22:35
Ezt már minek???
Gondolom, van rá vélt vagy valós igény Éljen a marketing.
X.
Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!
#17653
Írta 2006. április 11. - 19:46
#17654
Írta 2006. április 11. - 17:24
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#17655
Írta 2006. április 10. - 15:27
2.,Szerintem nincs különbség.
"A patentzár nem 1 erõviselõ szempont" Semetei Rándor
#17656
Írta 2006. április 10. - 14:17
ez tok baba
en is pont azt zuznam bele.
a race face is ilyen meretu?
akarom kerdezni az rf kozepcsapiba belerakhatom az xt xtr saint hajtomuvet?
es forditva?
vagy csupan a kormos kulcs azonos?
az also kategorias karok mennyivel kulonboznek meretileg?
/lx, hone/
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#17657
Írta 2006. április 10. - 14:11
#17658
Írta 2006. április 10. - 12:47
csapagy mereteit nem tudod veletlenul?
leirhatnad.
koszike
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#17659
Írta 2006. április 10. - 09:05
nem hallott vki olyat, hogy az uj holowtech/x-type fele kozepcsapagy mar elromlott neki?
olyan erdekelne akinek a csesze epp csak mondjuk a csapagy lehelte ki a lelket.
De hallottam sajna, ugyanis eben a cipõben járok. Sajna az elsõ generációs Hollowtech II-es XTR-ben meghalt a tömítõ O-gyûrû a középcsapi és a hajtókar között, és így aa sok saras versenyhasználat alatt szépen beszivárgott a nedvesség, és a baloldali csapágy megadta magát. Most csapágycsere, ha ki tudom imádkozni a csapágyat. SKF gyárt hozzávalót, de van a nagykerben is csapágy.