Jelentkezz be Regisztrálj

Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#11921
Írta 2008. november 13. - 14:38

Ma már az xt cuccok 1 része is Malájziában/Singapurban készül.
#11922
Írta 2008. november 12. - 19:13

Nem tudom, hogy számít-e, de azért örömmel olvastam rajta a made in japan feliratot

#11923
Írta 2008. november 12. - 18:56

Bocs, ha már kérdezték, de nem találok róla itt a hozzászólások közt infót.
WD40-et fújhatok a láncra ápolás gyanánt?
http://www.meteor.hu.../wd40/wd40.html
Köszi!
#11924
Írta 2008. november 09. - 23:04

én nem vetném el az ötletet ... egy jó láncos, és nyeles racsnileszedõ kell csak a mûtéthez, és két pillanat alatt át is ugrott a másik kerékre a fogaskoszorú, úgy, hogy nyakig mocskos se leszel, na meg nem kell pumpálni, gumitcserélni, levenni, szítkozódni, stb stb...
jó esetben még váltót se kell állítani rajta.
ez sem hangzik rosszul, lehet, hogy kipróbálom

#11925
Írta 2008. november 09. - 13:26

Én ezért nem csinálok másik kerékszettet.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#11926
Írta 2008. november 09. - 13:22


jó esetben még váltót se kell állítani rajta.
#11927
Írta 2008. november 09. - 13:18

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#11928
Írta 2008. november 09. - 13:08

A lánctányérnál is ugrik? Mert akkor azt is minden lánc cserénél kéne cserélni, de azt tudtommal addig nem szokták amíg végleg el nem kopik, meg hát eléggé költséges is lenne.
Ha a lánctányérban benne van már 2000-3000km (persze függ a felhasználástól is), akkor azon egy új lánc nem marad meg. Kettõt nem lehet tekerni vele és ugrik egyet pl.
Vagy azt csinálod, hogy a koszorút rakod át az új kerékre, ami ~2 perc.
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#11929
Írta 2008. november 09. - 11:26

Nem tûnik jó megoldásnak. Eleve, ha már kopottas a koszorúd, az új darabon össze-vissza fog ugrálni a lánc. Ha még láncot is veszel, hiába lesz jó a koszorún a hajtás, de akkor meg a lánctányéroknál és a váltógörgõknél ugrik/ugorhat a lánc.
Ez csak akkor tûnhet életképes megoldásnak, ha minden ~új, és folyamatosan használod felváltva õket (tehát nem 1000km aszfalt, majd 200km terep).
hát majd még megálomodom, hogy akkor mi legyen, lehet, hogy mégis lesz egy harmadik bringa a dologból
A lánctányérnál is ugrik? Mert akkor azt is minden lánc cserénél kéne cserélni, de azt tudtommal addig nem szokták amíg végleg el nem kopik, meg hát eléggé költséges is lenne.
#11930
Írta 2008. november 09. - 10:40

Ez csak akkor tûnhet életképes megoldásnak, ha minden ~új, és folyamatosan használod felváltva õket (tehát nem 1000km aszfalt, majd 200km terep).
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#11931
Írta 2008. november 09. - 10:27

Én nem ruháznék be új kerékszettre, de te tudod.
Nekem 2 pár terep, egy pár slick. Inkább cserélgetem. A kerékszett árán már X darab gumit veszek.
köszi a tanácsokat
#11932
Írta 2008. november 08. - 19:58

Nekem 2 pár terep, egy pár slick. Inkább cserélgetem. A kerékszett árán már X darab gumit veszek.

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#11933
Írta 2008. november 08. - 14:17

szerintem ha cserélgeted, akkor normális határokon belül el bírja viselni magát a lánc két másik sorral.kb. ha mindkét sort ugyanannyit használod, akkor talán:)már tettem használt sorra(alig használtra) új láncot, nem ropogott, nem ugrott, hanem mûködött:D
szerintem új kerékszetthez új láncot meg fogsort.
#11934
Írta 2008. november 08. - 07:47

Van itthon egy fasza GT Pantera montim, ami jelenleg aszfaltos gumival van felszerelve, de azért elõfordul, hogy elmennék vele az erdõbe rövidebb hosszabb tekerésre, de ehhez nyílván jobb lenne a terepgumi.
A gumit cserélgetni túl nagy macera, fõleg ha csak egy órát mennék tekerni vele terepren, harmadik bringa pedig azért nem nagyon jön szóba (bár ez lenne az über megoldás) mert az enyém és a kedvesem bringája mellé már nem nagyon fér el egy harmadik gépsárkány.
Ezért arra gondoltam, hogy beszerzek még egy kerékszettet, amit terepgumival szerelek.
Az lenne a kérdésem, hogy a lánc-sor miatt ez mennyire járható út?
Mármint mennyire problémás, hogy egy lánchoz két különbözõ fogsort használok?
#11935
Írta 2008. október 26. - 23:28

vagy "egyfeszt""Feszt"?
olyan, mint a "kolompér", meg az "kellesz"
tájnyelv

ja, kerékpársportban: palikar, meg paliláb

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#11936
Írta 2008. október 26. - 22:51

#11937
Írta 2008. október 26. - 22:25


'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#11938
Írta 2008. október 26. - 22:23

"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#11939
Írta 2008. október 26. - 21:02

Nem tudom hogy csináltam, de jó lett.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#11940
Írta 2008. október 26. - 15:00

Ha csak a tányér, akkor megpróbálhatsz berakni egy 1-2mm vastag, méretes alátétet a jobboldali csészére a betekerés elõtt.
Ha a kar akkor csere.