Jelentkezz be Regisztrálj

Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#11881
Írta 2008. november 18. - 22:12

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Azért néhány képet tettem fel.
#11882
Írta 2008. november 18. - 17:39

Köszönöm! Szimering ekkora átmérõn már elképzelhetõ hogy tud ilyet. Kicsit megnyugtattál.Ez így van és mindig is így lesz. Ha zavar akkor vehetsz EFS csapágyazást, vagy Hope-ot. Nálam okosabbak szerint azért, mert a porvédõ ér hozzá a hajtómûhöz, és nem közvetlen a csapágyhoz ér hozzá. Az EFS-nél viszont közvetlen a csapágyhoz ér hozzá ha jól tévedek.
#11883
Írta 2008. november 18. - 16:13

A válasz negatív. A Luftalarm láncvonala 42,5 (113-s tengellyel), míg a Howitzernél 51/56 (szokványos 68/73 csapágyház szélesség mellett).
A SRAM/Truvativ "service" szekcióban mindezen információk/tec manual-ok megtalálhatók.
Kösz mester!
Most kicsit szomorú vagyok. Na mindegy.
#11884
Írta 2008. november 18. - 09:16

A válasz negatív. A Luftalarm láncvonala 42,5 (113-s tengellyel), míg a Howitzernél 51/56 (szokványos 68/73 csapágyház szélesség mellett).Truvativ Luftalarm.
A SRAM/Truvativ "service" szekcióban mindezen információk/tec manual-ok megtalálhatók.
#11885
Írta 2008. november 18. - 01:56

Akkor is elõfordul is ha nagyon meghúzod a mûanyag kupakot a tengelyvégen.Normális dolog, ha egy 2008-as újonan vásárolt xt hajtómûnek szorul a csapágyazása?
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#11886
Írta 2008. november 18. - 00:57

Ha leírnád, hogy ez melyik kar, kicsit elõbbre lennénk!
Truvativ Luftalarm.
#11887
Írta 2008. november 17. - 23:32

Ha leírnád, hogy ez melyik kar, kicsit elõbbre lennénk!
Ez vajon használható Howitzer típusú középcsapággyal?
Nem találtam erre vonatkozó információt, de a sejtésem az, hogy nem lesz jó.
Ha valaki tud róla valamit akkor írjon!
Kösz.
#11888
Írta 2008. november 17. - 23:28


Ez vajon használható Howitzer típusú középcsapággyal?
Nem találtam erre vonatkozó információt, de a sejtésem az, hogy nem lesz jó.
Ha valaki tud róla valamit akkor írjon!
Kösz.
#11889
Írta 2008. november 17. - 18:13

#11890
Írta 2008. november 17. - 16:03

Normális dolog, ha egy 2008-as újonan vásárolt xt hajtómûnek szorul a csapágyazása? A jelenség az, hogy ha lánc nélkül jól megpörgetem, és frankón elkapom a ritmust, akkor akár másfelet is körbefordul. Mindezt 2 hónap nem intenzív használat után. A gond az, hogy újonnan nem vizsgáltam a dolgot, szóval lehet hogy it's not a bug! it's a feature! Vagy?
#11891
Írta 2008. november 16. - 21:45

#11892
Írta 2008. november 16. - 21:29

Utolsó képen 1x4-be vok. Ha rossz mit lehet vele kezdeni?Az alsó végpontja rossz a váltódnak, feltéve, hogy az utolsó képen a kistányéron van a lánc.
ezt olvasd el:
http://bikemag.hu/te...ntos-beallitasa
#11893
Írta 2008. november 16. - 21:27

Középen van a kerék. 1x4-be vok. Szerintem inkább oldalra kéne állittani valahogy esetleg az egész elsõ váltót kijjebb tenni.az elsõ váltó beleér a gumiba:)
lehet, hogy nincs középen a kerék?
egyszer hányban vagy te ott éppen?
lehet, hogy csak az elsõ váltót kell beállítani, hogy feljebb kerüljön annyira, hogy ne érjen a gumihoz.
na, elég szépen leköröztetek:D
amikor nekem volt ilyen, még az is gond volt, hogy a váltó nem volt jól felrakva, ezért egy kicsit fordítan kellett rajta kifele egy kicsit.
#11894
Írta 2008. november 16. - 18:25

PBG, láncot nézd meg, nem-e van benne szoruló szem.
Esetleg pedál. Vagy bármi alkatrész, ami foroghat. Nekem szerencsére csak a hátsófék szokott vernyogni, mert nyolcas van a tárcsában.
Utánanézek annak is... de tegnap voltam egy kicsit tekeregni, és rájöttem, hogy csak akkor kattog, amikor forgatom a kormányt... szóval remélhetõleg a kormánycsapágy a hibás.
#11895
Írta 2008. november 16. - 18:13

Ha jól tévedek, a kazettára való hézagoló is ugyanolyan átmérõjû, de nemhiszem hogy a szélessége pont megfelelõ lehet...sziasztok
olyan problémám lenne, hogy kellene nekem ilyen monoblock alá tehetõ hézagoló gyûrû(sajna nemtom mi a pontos neve, remélem érthetõ, hogy mit is szeretnék:)), szóval ilyet árulnak a bringaboltokban(ha igen, akkor mennyibe kerülhet kb?), vagy vadászni kell õket(pl.kimaradt monoblockból)? egyáltalán van ebbõl több fajta méret?
thx&üdv
#11896
Írta 2008. november 16. - 17:54

olyan problémám lenne, hogy kellene nekem ilyen monoblock alá tehetõ hézagoló gyûrû(sajna nemtom mi a pontos neve, remélem érthetõ, hogy mit is szeretnék:)), szóval ilyet árulnak a bringaboltokban(ha igen, akkor mennyibe kerülhet kb?), vagy vadászni kell õket(pl.kimaradt monoblockból)? egyáltalán van ebbõl több fajta méret?
thx&üdv
#11897
Írta 2008. november 16. - 00:27

Esetleg pedál. Vagy bármi alkatrész, ami foroghat. Nekem szerencsére csak a hátsófék szokott vernyogni, mert nyolcas van a tárcsában.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#11898
Írta 2008. november 16. - 00:00

lehet, hogy nincs középen a kerék?
egyszer hányban vagy te ott éppen?
lehet, hogy csak az elsõ váltót kell beállítani, hogy feljebb kerüljön annyira, hogy ne érjen a gumihoz.
na, elég szépen leköröztetek:D
amikor nekem volt ilyen, még az is gond volt, hogy a váltó nem volt jól felrakva, ezért egy kicsit fordítan kellett rajta kifele egy kicsit.
#11899
Írta 2008. november 15. - 23:58

ezt olvasd el:
http://bikemag.hu/te...ntos-beallitasa
#11900
Írta 2008. november 15. - 23:50

Ezen már eléri.
[URL="http://kepfeltoltes.hu/view/081115/DSC00688_www.kepfeltoltes.hu_.jpg"][img]
Kicsit ez homályos lett de remélem látszik a lényeg.
Kösz de már nekem is sikerült.kép
Nekem nem jön be, felraktam így.
Akkor a képek alapján remélem okosabbak lesztek (ünk) és kitalálunk valami megoldást.