Jelentkezz be Regisztrálj

Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#11941
Írta 2008. október 26. - 12:58

Akkor marad a csere=(:cry:
/Cedric Gracia/
#11942
Írta 2008. október 26. - 08:54

Hát lehet rosz topicbaa irom.
De lenne egy kérdésem rosz méretû monoblokkot vettem majd ezt csk akkor tudtam meg mikor már benn volt a vázba és emiatt beleér a vázba a hajtókar.Azt szeretném kérdezni hogy meglehetne e ugy oldani valahogy hogy ne kelljen kicserélnem a monoblokkot.
sajna nem lehet több anyagot küldeni utólag a tengelybe....
Szóval marad a csere
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#11943
Írta 2008. október 26. - 08:29

De lenne egy kérdésem rosz méretû monoblokkot vettem majd ezt csk akkor tudtam meg mikor már benn volt a vázba és emiatt beleér a vázba a hajtókar.Azt szeretném kérdezni hogy meglehetne e ugy oldani valahogy hogy ne kelljen kicserélnem a monoblokkot.

#11944
Írta 2008. október 25. - 13:04

A tányérszettek csak önmagukkal mûködnek tökéletesen - vagy cseréld le a szettet KCNC rendszerre, vagy legyen az egész SLX. Ahány gyártó, annyi csap és rámparendszer, így tökéletes sosem lesz.
A "b-téma" oka a lánckopás, ezek szerint nem fekszik fel tökéletesen a "megnyúlt" lánc az új fogaskerékre. Ez összekopással orvosolható. Persze feltételezem, hogy nem a hátsóváltód van félrekalibrálva.
Feltételezem a hátsó váltó helyes beállítását, mivel az még az SLX hajtómû (1 hónapos), a hátsó KCNC fogsor és a KMC X9SL Gold lánccal együttes beszerelése után szervízben végezték el. A nagytányér csere tehát egy hónapon belül történt, még nem jelentõs + km megtétele után, így a láncnyúlás sem jöhet szóba. Úgy tûnik, hogy javulás így a bekopástól remélhetõ!?
#11945
Írta 2008. október 25. - 12:46

A "b-téma" oka a lánckopás, ezek szerint nem fekszik fel tökéletesen a "megnyúlt" lánc az új fogaskerékre. Ez összekopással orvosolható. Persze feltételezem, hogy nem a hátsóváltód van félrekalibrálva.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#11946
Írta 2008. október 25. - 12:41

#11947
Írta 2008. október 19. - 14:08

#11948
Írta 2008. október 19. - 11:54

A sebesség mindent megold.
#11949
Írta 2008. október 18. - 16:06

#11950
Írta 2008. október 18. - 16:00

karbon-acél középtányérja van, mint az xt-nek.szebb és picit könyebb
meg tán a réginél jobb felületkezelést kaptak a láctányérok.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#11951
Írta 2008. október 18. - 15:27

#11952
Írta 2008. október 18. - 09:18


Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#11953
Írta 2008. október 18. - 09:17

szebb és picit könyebbÖöö...és SLX miért is jobb az LX-nél?

meg tán a réginél jobb felületkezelést kaptak a láctányérok.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#11954
Írta 2008. október 18. - 09:15

Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#11955
Írta 2008. október 18. - 09:08

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#11956
Írta 2008. október 18. - 00:10

#11957
Írta 2008. október 17. - 23:54

#11958
Írta 2008. október 17. - 23:38

#11959
Írta 2008. október 17. - 23:20

RAUH-Welt
B E G R I F F
#11960
Írta 2008. október 17. - 19:44

- Alig használt Lx (FC 580v582?)
- http://bikemarket.hu...eszlet&tid=1777 08 deore
- http://bikemarket.hu...eszlet&tid=1776 ez is valami olyasmi..
Melyik lehetne a legmegfelelõbb számomra ezek közül? Szóval normál használat mellett, (cc, nagy részt alfõd, sok porral
