Jelentkezz be Regisztrálj

Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#9341
Írta 2010. március 15. - 10:52

Az elõbb már kaptam választ és köszönöm, de csak, hogy tényleg tiszta legyen nekem: tehát a széles 8-as fogaskoszorút feltudom tenni a keskenyebb 7-es kazettára (ami ugye pont egy fokozatnyival keskenyebb), olyan formában, hogy az alsó, különálló lánckereket egyszerûen kihagyom belõle?
#9342
Írta 2010. március 15. - 10:39

#9343
Írta 2010. március 15. - 10:38

#9344
Írta 2010. március 15. - 10:29

Egyelõre nem probléma a dolog, inkább csak elméleti jellegû, mert, hogy 8-as sorokból nagyobb a választék, mint 7-esbõl, és ezért érdekelne, hogy ha úgy gondolom, akkor használhatóak-e a 8-as sorok is?
#9345
Írta 2010. március 15. - 10:18

#9346
Írta 2010. március 14. - 22:01

#9347
Írta 2010. március 14. - 18:56

De akkor is alig ment szinte és tropára van. És 2009-es. No a 2008-as
meg törött azelõttiekkel nemvolt gondom
#9348
Írta 2010. március 14. - 17:20

"just chillin killin"
#9349
Írta 2010. március 14. - 17:15

#9350
Írta 2010. március 14. - 16:45

Még a kugliba se találtam róla szinte semmitse de ez van ráírva a láncra. (de leellenõrzöm azért!)
Aki teheti NE VEGYEN ILYET mert vagy elhajlik mint a pinty, de ha nem hajlik el kb két hónap,
lightos használta után ha megakarom tekerni az erdõbe akkor szétugrik az összetartó csap. Elõször
szétugrott kivettem azt a szemet majd ismét összeraktam. Majd megint megakartam mászni az erdõt
akkor máshol ugrott széjjel.
Lehet hogy ez vmi gagyi hamisítvány?
#9351
Írta 2010. március 14. - 16:36

Rövid mérleg: Keresgélés, internet elõtt töltött idõ kb. 4 óra. Effektív munka a próbálgatásokkal együtt kb. 2 óra. Munkadíja szervízben kb. 500 ft. lenne. De az öröm megfizethetetlen

#9352
Írta 2010. március 14. - 14:41

A lánc általában nem azért szakad, mert a bringás olyan erõs lenne, hanem azért, mert rosszul vált. Meg kell tanulni váltani (tudom versenyzõk meg minden, de akkor is figyelni kell, nem eszetlenül terhelni). Egyébként a kmc x9 láncai sokkal kopásállóbbak, mint az xtr, csak az xtr-hez képest rosszul váltanak, 1500km után az összes xtr láncom elkopott, ráadásul még meg is csavartam õket, pedig elég pörgetõs a stílusom. Kicsit bírtak többet ki, mint a deore láncok. A kmc meg 3000km fölött is bõven jó. Amióta komolyabban bringázok nem szakítottam el láncot, elõtte meg tépkedtem el a láncokat pedig gyorsabb és erõsebb lettem. Itt a fórumon szidtam a láncokat, hogy milyen szarok és én milyen erõs vagyok, aztán azt válaszolták, hogy meg kell tanulni bringázni. Nem hittem nekik. Pedig igazuk volt...
Én is azon az állásponton vagyok, hogy a KMC nagyon tartós lánc. Egyszer vettem egy YBN, vagy tudomisén milyen láncot, kb. negyed annyit használtam, mint a KMC X9-et és egymás mellé téve, már egy-két szem után látványosan nagy a kettõ közt a különbség
#9353
Írta 2010. március 14. - 14:32

#9354
Írta 2010. március 14. - 13:22

#9355
Írta 2010. március 14. - 13:13

Igazad volt, valóban majdnem szívás lett a vége. 1 ft-os helyett alumínium alététtel próbálkoztam. 2 db-ot reszeltem méretre, de simán begyûrte volna a szerszám az octalink tengelybe. Marad a szervíz. Köszönöm mégegyszer a segítséget !
Én a hajtómûvet isis-es tengelyrõl hagyományos lehúzóval úgy szoktam levenni, hogy alátétnek egy régi deore elsõ agyból a kónuszt használom. Octalinkes hajtómûvem még nem volt, de talán ott is mûködhet a dolog.
#9356
Írta 2010. március 14. - 12:41

#9357
Írta 2010. március 13. - 21:23

[ATTACH=CONFIG]1294[/ATTACH]
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#9358
Írta 2010. március 13. - 20:50

#9359
Írta 2010. március 13. - 20:49

Jó az ötlet egyébként ! Esetleg ha találok valami vastagabb alátétet ami jó lesz oda. Köszönöm !
#9360
Írta 2010. március 13. - 20:46


A sebesség mindent megold.