Jelentkezz be Regisztrálj

Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#9381
Írta 2010. március 12. - 14:44

Kapható, uaz ami a treken van. 4 és 5 karú hajtómûre is van, hátul pedig 9es agyra és agyváltóra szerelhetõ verzió is elérhetõ. A szíj nem bontható, így a vázon kell ezt megoldani.
Carbon Belt Drive System | Gates Corporation
#9382
Írta 2010. március 12. - 14:29

Nem tudom foglalkozott-e valaki rajtam kivûl a gondolattal, de érdekelne engem, hogy át tudok-e alakítani egy láncos kerékpárt, bordásszíj meghajtásúra.
Kapható-e külön ilyen hajtókar, ami kompatibilis a régivel,illetve a meglévõ hátsó agyra felrakható-e ahozzá illõ lánckerék?
Lehet most nevettek, de tényleg érdekelne a dolog, mert nagyon szimpatikus ez a fajta rendszer nekem.Sajnos a District elég drága.
Köszi!
#9383
Írta 2010. március 10. - 20:33

elvtársak
sunrác láncot használ vki?
teljesen alap 7es hajtás lesz, de azért 90kg+ nyííírva...
volt 9-es láncom... OKÁDÉK!
A 70km-om alatt hamar megnyúlt, aztán az egyik láncszem külsõ oldala levált a csapról és a váltó meg kitörte.
Vicces volt, hogy a láncszem egyik fele lefittyent. Azóta a kulcscsomómon tartom, hogy emlékeztessen: "Csak sram -ot vegyél!"


#9384
Írta 2010. március 10. - 18:29

vagy a kmc Z kb 3 éve megy az egysebiben :-) igaz, már a görgõk púpozódnak belõle a tányéron
#9385
Írta 2010. március 10. - 15:19

fasza.
akkor marad a sram, az is szétnyulik kb, 2E alatt, de legalább jól vált.
van olyan, ami tovabb hasznalhato?
#9386
Írta 2010. március 09. - 22:56

elvtársak
sunrác láncot használ vki?
teljesen alap 7es hajtás lesz, de azért 90kg+ nyííírva...
"Munkábajárós" bringámra vettem, szintén 7-es alap Shimano rendszer. Nekem jól vált, de kb.500km után már láthatóan megnyúlt. Még a láncnyúlásmérõ nem esik bele, de már nem sok kell hozzá...
#9387
Írta 2010. március 09. - 19:59


#9388
Írta 2010. március 09. - 19:55

#9389
Írta 2010. március 09. - 19:23

akkor marad a sram, az is szétnyulik kb, 2E alatt, de legalább jól vált.
#9390
Írta 2010. március 09. - 19:11

elvtársak
sunrác láncot használ vki?
teljesen alap 7es hajtás lesz, de azért 90kg+ nyííírva...
Én nem. De a boltos, aki árulja, igen. Azt mondta hihetetlen gyorsan kopik és szarul vált. Õ 9es láncot használt.
A sebesség mindent megold.
#9391
Írta 2010. március 09. - 19:06

sunrác láncot használ vki?
teljesen alap 7es hajtás lesz, de azért 90kg+ nyííírva...
#9392
Írta 2010. március 09. - 15:30

slx > lx ez egyértelmû
fõleg a karbon/acél középtányér miatt a te esetedben
koszi, slxet rendeltem

#9393
Írta 2010. március 09. - 14:04

#9394
Írta 2010. március 09. - 13:53

#9395
Írta 2010. március 09. - 00:04

fõleg a karbon/acél középtányér miatt a te esetedben
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#9396
Írta 2010. március 08. - 23:23


Nem "vészes" az ára az új alkatrésznek, oylan 6e forint, de mégis két csapágy nem ér ennyit

#9397
Írta 2010. március 08. - 23:10

Truva GXP középrészbõl kiütöttem a csapágyakat, elvittem csapágyboltba, kiröhögtek, hogy ilyen nincs...
kérdés: mit lehet tenni? találhatok valami spec csapágyat, vagy marad a gyári megvásárlása?
Hasonló esetem volt egy FSA csapággyal. végül Ebay megoldotta a problémámat. Ha nem dob találatot a kódra ,akkor próbálj méretre keresni. Ha úgy sem, akkor valami omerikai mértékegységben add meg a méreteket
Szerk.: AKKOR MÉRD LE

#9398
Írta 2010. március 08. - 22:58

kérdés: mit lehet tenni? találhatok valami spec csapágyat, vagy marad a gyári megvásárlása?
#9399
Írta 2010. március 08. - 21:14

Nem tudom miket csináltál az LX-szel (talán street/dirt?), de nálam simán bírta a síkra ugrásokat is.
AM bringában használtam és nagyon sokat repültem vele ívbõl ívbe és síkra is. Lehet nem kellett volna olyan hosszan és magasan? :confused:
Az slx ezt is bírta.

#9400
Írta 2010. március 08. - 20:05

a suly az annyira nem erdekel, inkabb a tartossag (ugyis ~14.4kg a bringa).